AMARAN UNTUK AWEK-AWEK DI LUAR SANA.Jangan rosakkan permata kami!!

Assalamualaikum semua.Pergh!!Puas gila cuti sampai 3 hari.Minggu lepas cuti sampai 4 hari.Mak aku siap tanya,apsal tak cuti selama-lamanya je?Hahaha.Nasib baik dia tak tanya soalan tu sambil membedil aku dengan mesin basuh.Terselamat kepala aku kali ni...Salam Maal Hijrah aku ucapkan kat korang semua.Masih sempat lagi rasanya.Jadi,macam mana hari korang?Masih dibelengu kemalasan terlampau lepas bercuti lama?



Firstly untuk hari ni,aku nak ucapkan tahniah kepada pasukan Harimau Muda.Walaupun tewas kepada Bahrain,tapi corak permainan harus diberi kepujian.Tapi itulah bola sepak.Ada menang ada kalah.Mungkin juga kerana tiada rezeki,jadi pasukan kita kalah walaupun mendahului 2-0.Secara tiba-tiba kesemua posisi tengah mengalami kecederaan.Paling aku kesian kat Irfan Fazail.Disebabkan Malaysia dah melakukan pertukaran penuh,dia terpaksa main dengan kaki terhencut-hencut.Tak apalah Harimau Muda.Ni lah namanya tiada rezeki walaupun dah mencuba yang terbaik.Kami semua akan terus memberi sokongan padu kepada anda semua.Dan yang paling penting,secara tiba-tiba aku perasan munculnya pemain-pemain tengah yang aku rasa mempunyai kaliber sebagai seorang arkitek di tengah padang.Antaranya adalah Badrol Bakhtiar,Irfan Fazail,dan yang paling hot sekarang ialah Nazmi Faiz Mansor yang berumur 17 tahun tapi mempunyai corak permainan yang sangat-sangat matang dan kreatif.Jika dulu,kita tidak mempunyai banyak pilihan untuk pemain tengah.Asyik-asyik muka Safiq Rahim dengan Amar Rohidan,sekarang aku rasa posisi tu dah tiada masalah lagi.

Tapi hari ni aku nak cerita serba sedikit tentang Mohd Nazmi ni.Sekarang nama dia tengah hot macam Khairul Fahmi suatu ketika dulu.Jadi,tengah-tengah hot ni lah dia akan diburu oleh gadis-gadis yang mampu menghanyutkan beliau dengan dunia-dunia gelap.Lagi-lagi beliau memiliku rupa paras yang cute secute aku.Hahahahaha.Jadi,aku harap Nazmi tidak akan alpa dan hanyut dengan apa pun yang bakal mendatangi beliau.Kami mengharapkan kau wahai Nazmi kerana kaulah permata kami.Permata Malaysia.Yang bakal menggegar dunia satu hari nanti,Jangan hampakan kami semua.Dan pesanan untuk gadis-gadis di luar sana,tolong jangan rosakkan permata kami ini.

nampak tak??secute aku kan??HAKHAKHAKHAK

Jadi,setakat ni je lah ceramah untuk entri kali ni.Ni aku tengah fikir ni.Nak makan apa untuk tengah hari ni.Semalam aku makan nasi kosong+rambutan+durian portugis.Sedap plak rasanya.Ni aku tengah terpikir mana nak dapatkan buah tu kat tengah-tengah bandar ni.Nak mintak kat awek yang buah dia terkeluar tu,dah tentu takkan terserempak dengan dia lagi.Hahaha.

*Macam biasa.Kalau korang suka dengan entri aku ni,tekanlah button share and twitter tu ye.SHARING IS CARING.I love U too.Janganlah malu-malu hamster.Heh heh.

Tak payah nak stress pasal bil-bil lagi.Apa ada kat bil air,bil api,bil pembetungan dan sebagainya.klik je ----> SINI




{ 13 comments.. read them below or add one }

rhm slzr rhm slzr 29 November, 2011
hahaha..ingtkan permata apa td..
Unknown Unknown 29 November, 2011
@Cik Ketam Malas
hahaha..awak ingatkan ape tu??
mrBEAR mrBEAR 29 November, 2011
aku tertipu sama itu tajuk.HAHAHAH !
•♥ Myra ♥• •♥ Myra ♥• 29 November, 2011
ohh..tak, tak..saya tak akan rosakkan dia :D
Hirdayu Rahmat Hirdayu Rahmat 29 November, 2011
boleh plop gini >???? haha ! comey je ~\\
Unknown Unknown 29 November, 2011
betol!!!jangan rosakkan nazmi faiz yg comel nih..nanti da xcomel~haha
Unknown Unknown 29 November, 2011
@Mr BB
hahahaha.tapi betul kan??hahaha
Unknown Unknown 29 November, 2011
@✿ Myra ✿
hahahaha..bagus..bertindak mengikut arahan..hehe
Unknown Unknown 29 November, 2011
@Maya Lisa
hahahaha..boleh je..macam2 boleh..hehehe
fiza fiza 29 November, 2011
go malaysia go..haha
Unknown Unknown 10 March, 2012
ape daaa..=,=''
heyy visit my blog kuchingbaoiekan.blogspot.com..=)