Terima Kasih Kepada Empat Jejaka Kacak Terhebat Ini

Hari ni, aku ada sesuatu nak berkongsi dengan korang semua. Pengalaman aku berblog. Aku start berblog daripada dua tahun yang lepas hanya dengan satu misi dan matlamat sahaja. Matlamat aku ialah untuk menghiburkan sesiapa sahaja yang memasuki blog aku ini. Sebab tu, aku hidangkan dengan segala bentuk penulisan dan karya yang aku hasilkan sendiri yang aku rasa dapat menghiburkan korang. 

jejaka kacak
Ada gaya seorang penghibur tak?
Aku tak rasa aku adalah seorang blogger yang berjaya. Aku masih merasakan diri aku terlalu kerdil jika hendak dibandingkan dengan blogger-blogger yang lain. Tetapi sebenarnya, apa yang aku nampak, jika kita berblog ni, biarlah datang daripada hati. Hati dan niat kita. Jika ada benda ini InshaaAllah kejayaan akan datang sedikit demi sedikit. Dan jangan berputus asa. 

jejaka kacak
Dengar cakap aku. Kalau korang tak berblog dengan ikhlas, aku sumbat korang dalam cawan gelas besar ni.
Baru-baru ni aku dikejutkan bila tersenarai dalam beberapa buah blog jejaka terhangat masa kini. Semua itu membuat aku semakin terdorong untuk benar-benar berjaya dalam arena pembloggeran ini. (Ayat minta penampar). Nak tahu apa yang mereka tulis tentang aku? Jom layari mereka.


Terima kasih bro-bro dan rakan-rakan sekalian. Ini semua adalah sumber semangat aku. Kegembiraan korang semua adalah kejayaan bagi aku. 

{ 98 comments.. read them below or add one }

hana hadi hana hadi 12 January, 2013
adakah hana org pertama komen..?
Si Matatajam Si Matatajam 12 January, 2013
Blog Boni mmg best tau...M kalau tenet x problem mmg wajib terjah setiap hari blog ni
Myra Jay Myra Jay 12 January, 2013
Boni ada identiti sendiri sebab tu boleh berdiri megah, insyaAllah mudah-mudahan suatu hari nanti :D
hana hadi hana hadi 12 January, 2013
tepuk sekali tepuk 2 kali tepuk 3 kali.. tepuk amai2 belalang kupu2...hehe

hana macam tau je kedai makan tu..
ALS ALS 12 January, 2013
Blog Abang Boni memang best. Ada keistimewaan tersendiri.
Ezad Skytech Ezad Skytech 12 January, 2013
blog ko mmg terbaik la boni...tak pernah aq keluar dari blog ni tanpa gelak guling2...ada je entri yg nak buat aq gelak tanpa henti...lagi2 yg entri tutorial shawl tu...sumpah sengal...HAHA~
Unknown Unknown 12 January, 2013
abg boni mmg ptt tersenarai dlm senarai blogger terfomous'..:)..

p/s: kena buat senarai blogger terkacak..abg boni duk tgga prtama..ahaahhaah
Unknown Unknown 12 January, 2013
BETOL2.SOKONG SGT2...KALAU NAK BERBLOG SEMATA2 NAK CARI PUBLISITI,BAEK XPAYAH..HEHEHE..
Unknown Unknown 12 January, 2013
dah berjaya masuk universiti blogger nanti jangan lupa kat aku bro..
Unknown Unknown 12 January, 2013
thanks bro.. malu aku wehh :)haha ape pun gud luck.. aku sentiasa berada di belakangmu :)
mujagirl92 mujagirl92 12 January, 2013
untung la jadi orang kesayangan,, huhu
Unknown Unknown 12 January, 2013
err nak komen lagi boleh?? Hahaha apa pun aku dengar cakp ko la.. haha muat pulak aku dalam gelas tu.. tengah haus ni rasa nak mintak jer air tu.. haha
fairus fairus 12 January, 2013
BOLEHLAH.. LAYAN JUGA BLOG KAU NI BRO.. KALAU TAK LAYAN DAH LAMA AKU TAK MASUK.. :)
Miss N™ Miss N™ 12 January, 2013
betul tu..!
kena ikhlasss...
kalat tak ikhlas...
habislahh..!

apapun...caiyokk boni..!
Unknown Unknown 12 January, 2013
Assalam, koe pun apa kurangnya... hebat jugak....
THE AUTHOR THE AUTHOR 12 January, 2013
Blog Boni Kacak memang terbaik!!! Walau pun terdapat unsur menkacakkan diri namun aku masih boleh terima..hehehehehhehe
Tahniah bro!!
Nastyna Nastyna 12 January, 2013
tahniah.. and keep it up. penulisanmu kebahagiaanku... ecece.
beckhrooy beckhrooy 12 January, 2013
memang kacak pun blog ni :)
nazray nazray 12 January, 2013
kembang kembang 00 haha
Mat Som Sadona Mat Som Sadona 12 January, 2013
Tahniah atas pengiktirafan rakan2 yg hensem2 tu
Anda sedang berada di lebuhraya kegemilangan
deq noor deq noor 12 January, 2013
terima kasih boni kerana sudi menjadi sahabat DN... ^_^
Unknown Unknown 12 January, 2013
awak mesra maya tau B kacak, memang saya akan terjah blog awak, jika onair..dah blog list saya juga tau!
onlajer onlajer 12 January, 2013
alah boni kicik punya hal la ini hehe
Unknown Unknown 12 January, 2013
TAHNIAH MR BONI..KO MMG LAYAK DAN KACAK..HAHAHA
akubiomed akubiomed 12 January, 2013
Terhangat dipasaran yer. Selamat berjaya kepada bro. :-)
Nik Nik 12 January, 2013
teruskan ber blogging yea.
jugglingart.org jugglingart.org 12 January, 2013
Setiaporang pasti memiliki penolongnya masing-masing
reachschools.org reachschools.org 12 January, 2013
Apa yang menjadi suatu kesuksesan tak dapat dipungkiri adalahkarena ada bantuan orang lain. Karena itukita harus tetap menghargai dan menghormati sesama
oceanoffish.blogspot.com oceanoffish.blogspot.com 12 January, 2013
Wuih.selamat karena telah memiliki rekan-rekan seperti ini. Mantap
fifie fifie 13 January, 2013
Yeayyyy fie kawan dengan blogger retis :D
4feet8 4feet8 13 January, 2013
rasa mcm pipi boni makin berisi tu.. hehe..sory tak komen psl entry
Unknown Unknown 13 January, 2013
tak lama lagi bertambah femes lah blog bro nih...:)
eyriqazz eyriqazz 13 January, 2013
Jejaka ensem takde ke bro?mahu jatuh saham AE ni
Aliff Haikal Aliff Haikal 13 January, 2013
haha tak sia-sia aku jadi pembaca tegar blog kau boni haha
Unknown Unknown 13 January, 2013
Blog, tuan blog mmg sama2 kacak...puji ikhlas ni..seikhlas penulisanmu di blog ni..hahaha...apapun, syabas bete!! :p
iAmCekbolat iAmCekbolat 13 January, 2013
tembam ! kehkeh .

boni tetap kacak dihati <3 auuu
iAmCekbolat iAmCekbolat 13 January, 2013
tembam ! kehkeh .

boni tetap kacak dihati <3 auuu
Pykaa Pdott Pykaa Pdott 13 January, 2013
untung la boni . taniah boni blog nie memang terbaikkk pon :)
حاني رملي حاني رملي 13 January, 2013
andalah blogger pertama yg berjaya buat saya tergelak hampir sawan apabila pertama kali membaca entry anda.. tahniah! nnt tuntut hadiah kay..haha
munir ardi munir ardi 13 January, 2013
Photo yang diatas layak untuk jadi pelakon di film koboy serius nian aku tengok, aku kenal blog ini melalui Denaihati blog dan memanglah wajar jika dapat pujian best
Salmi Salmi 13 January, 2013
Tahniah kerana berjaya menawan hati ramai blogger lain..
Lelaki Ini Lelaki Ini 13 January, 2013
hahaha...usaha ekskeletor kejayaan!
kak mahh kak mahh 13 January, 2013
Setiap blog ada keunikkan tersendiri.
Nadot Nadot 13 January, 2013
Memang nampak keikhlasan Boni menulis... acececece.. suke... Semoge terus best ye ;)
Unknown Unknown 13 January, 2013
Taahniah & tak perlu Rase rendah diri..sbb boni mmg layak pon..hehe..memang terbaik n terkacak ko memang deboomm!!
Unknown Unknown 13 January, 2013
sebenarnya penjelassan Boni ni dah menaikkan semangat kitorang nak teruskan blog. Apapun memang ada gaya lah Boni maju di blog. Tahniah
Unknown Unknown 13 January, 2013
Boni saya guna gambar awak sebagai ikonm lelaki normal di blog Pesona. Jom terjah baca entry saya ya...
Melastik Bintang Melastik Bintang 13 January, 2013
nak curi sikit peminat ko boni boleh..haha...
Cik Pena Cik Pena 13 January, 2013
kih...kih...kih....mcm2
RIZZNA RIZZNA 13 January, 2013
CiM berblog sekadar suka2. Tak sangka kawan2 maya lebih terserlah keikhladan hatinya...
RIZZNA RIZZNA 13 January, 2013
Opsss typo... keikhlasan hati.... kan kan kan, btul tak boni.
Unknown Unknown 13 January, 2013
bro boni tetap terbaik lah... bro buat apa... remy layan jer......best!!!
vendoline vendoline 13 January, 2013
Thniah bro....u deserve it
Bitt (double IS) Bitt (double IS) 13 January, 2013
alhamdulillah & congratulations! teruskan boni!!! saya tetap sokomg jika ada masa free utk online :)
✿INA AINAA✿ ✿INA AINAA✿ 13 January, 2013
ahakx.. tahniah abang boni.. acececece "oh lelaki idaman" XD
Len Inouie Len Inouie 13 January, 2013
Sejujurnya.. bagi aku en kacak ni sangatlah peramah, tak sombong dan sedia membantu orangnye.

Dari gaya penulisannya.. aku rasa dia seorang yang baik hati,

:)

jujur nih.. bukan tiou. takde pekdah nak tipu2.
Encik H Encik H 13 January, 2013
tak..masalahnya bila aku tengok gambar yg ke-2 tu, aku rasa nak minum air kelapa jugak..

air kelapa kan?
hazwan hairy hazwan hairy 13 January, 2013
haha ayat tu xleh blah plak..haha
dya nasir dya nasir 13 January, 2013
xmuat nk sumbatkan dya kt dlm gelas tu..apa2pun..tahniah ye..blog ko mmg best.. walaupun lama tak singgah ni..tpi aku tetap baca entry yg lepas2..hahaha..
Dkna Abza Dkna Abza 13 January, 2013
dah terkenal nanti, jangan lupa dkna disini walaupon dkna tau boni terkecewa dengan dkna *tiba2 hehehehee
Jna marcello Jna marcello 13 January, 2013
sbb blog BONI mmg HEBAK~!!!!!
yeyyy!
iezayusof iezayusof 13 January, 2013
singgah sini abang boni. seriously lama gila tak dtg blog ni. singgah-2 la ke blog ieza :)
miss yatie miss yatie 13 January, 2013
eemm...kena baca tu, nak tahu juga apa kata mereka tentang jejaka kacak disini...heee

apa2 pun semoga sukses sentiasa
ohcikgu ohcikgu 13 January, 2013
memang lelaki kacak habis. hehe
maszull maszull 13 January, 2013
assalamualaikum boni...tahniah2 mmg terbaik...;)
Fauzi Blues Fauzi Blues 13 January, 2013
Bookmarked!!! Kira blog lu mesti kena singgah la...tapi xde la hari2 gua singgah..sekali singgah mau byk entri nak krna hadap..
Mek Onie Mek Onie 13 January, 2013
good job boni,keep it up..
daddydee daddydee 13 January, 2013
Lu mmg blogger terhangat bro.
Aimacomel Aimacomel 13 January, 2013
Baru tengok gambar belum baca lg dh rasa ckup terhibur. Cayalah abg boni. U mmmg calon menantu yg dicari la.. Eh?? :) hehehe..
Moga terus terusan teruskan terus maju jaya ye abg ku.....
Unknown Unknown 13 January, 2013
dikejutkan? baru bangun tidur ye?
kih kih kih.... :P
M'Rie R'Nie M'Rie R'Nie 14 January, 2013
Blog Jejaka Terhangat ya..hangat ke hangit? hehehe..untunglah awok muko kacok. sebab tu ramai yang dok pilih awok kan3...hehehe
AtieYusof AtieYusof 14 January, 2013
Tahniah Boni.. memang best blog Boni ni setiap kali dtg sini msti senyum2 & gelak2.. haha..terhibur dgn cara penulisan Boni.. Good Luck dlm dunia pembloggeran (tiru ayat Boni)...haha:)
Cikgu Ma Cikgu Ma 14 January, 2013
blog awak memang best...santai tp berinfo...x pandai saya nak mengayat mcm entry awak ^_^
Lisa Ibnu Abas Lisa Ibnu Abas 14 January, 2013
Blog yg best... semoga terus sukses...
NAL NAL 14 January, 2013
tahniah bro Boni..
benda apa pun jika dilakukan dgn hati, pasti memberi sesuatu kpd kita sendiri..
Sheila Salim Sheila Salim 14 January, 2013
Assalamualaikum boni, alhamdullilah. sheila pun jarang tengok blogger lelaki yang ada blog sesantai gini. heee keep it up!
are_lin@yu are_lin@yu 14 January, 2013
boni kacak dah femes ames lah..hihi..
MizzTina MizzTina 14 January, 2013
yg penting, boni xsombong... *bodek sikit*
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 14 January, 2013
saya yakin, awak pasti akan terus berjaya macam hanis zalikha tu :)
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 14 January, 2013
Setuju sgt tentang matlamat Cik Boni Kita Nie.. ^^
*sekali datang , nak dayang2 lagi hehe *
Semoga terus berjaya....
Jefry Jefry 14 January, 2013
blog ini memang sangat bagus dan postingannya mengalir dan mengesankan..
Denaihati Denaihati 14 January, 2013
tahniah bro. semakin kacaklah bonikacak ni nampaknya...
afzalsukasuki afzalsukasuki 14 January, 2013
haha untungla ko dah sama taraf ngan Jejai ngan Aaron Ajis dah ni hahaha
MalizaMah MalizaMah 14 January, 2013
dunia blogger luas... kena teroka lagi nampaknya utk mengenali mereka2 semua.
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa 14 January, 2013
wah..tahniah ya..makin maju hehe..jgn lupa sha nnt :P
Unknown Unknown 14 January, 2013
untonglah diorg ada secret admirer nama boni.hoho
zool zool 15 January, 2013
wah baguslah ada rangkaian yang hebat
Cikrosecute Cikrosecute 15 January, 2013
Blog Boni mmg best tau...Akak walaupun busy...tetap baca bog boni yg lepas2 hihihi...
Ena's Stories Ena's Stories 19 January, 2013
Tahniah...mmg layak sgt...kalu ada blogger award da lama da undi tuk wak...jujur nih...jujur..jujur..hehehe
Admin Admin 21 January, 2013
As-Salam. Bro pun hensem la .. apsal tak masukkan blog bro HH dalam senarai uhhh .. kelepet ni ...

Errrkk..bro HH ensem pada awal tahun 90an je .... tak terlawan dengan abg ensem yang sepanjang masa ensem dan kacak.

Ala.... ko pun kacak kan kan ..kenapa tak letak sekali dalam senarai? Memalu lakss...
Cik Fie Cik Fie 21 January, 2013
blog abang boni kacak memang best ! :)
lepakk.com lepakk.com 27 January, 2013
sifu..ni haw ma? ekekeke