Gebu Terus Lepas Mandi

Disebabkan aku sangat - sangat sibuk, jarang-jarang aku dapat tumpukan perhatian untuk buah hati aku ni. Disebabkan sabtu hari tu aku agak ada masa terluang, aku telah mengambil kesempatan untuk membedal buah hati aku ni sesungguh-sungguhnya. Setengah jam aku mandi bersama beliau. Terasa sweet sangat.

"Tuan, saya terus gebu, bersih dan berseri-seri bila dimandikan. Bertuahnya miliki tuan macam tuan ni. Dahlah kacak, penyayang pulak tu.",terang Putih kepada aku.

"Hahaha. Baru kau tau.", balas aku sambil buat isyarat Peace.

"Disebabkan saya dah kelihatan anggun dan mempersonakan, saya ingat saya nak Try Sakura si kucing betina jalanan kat belakang rumah tu lah.",request Putih kepada aku.

"Hurm, aku pun rasa kau patut ayat Sakura tu. Taklah kau asyik berkepit je dengan aku. Jiran-jiran dah mula cakap aku ni ada hubungan sejenis dengan kau. Better kau ngorat cepat-cepat."

Sejam selepas itu...

"Sob sob sob. Tuan, Sakura Reject saya sebab dia kata saya tak luarbiasa kacak macam tuan. Dia cakap dia dambakan kekacakan tuan."




{ 55 comments.. read them below or add one }

Admin Admin 19 September, 2013
mmg gebu bro kalo aku kat situ sah2 buah hati ko tu aku picit picit gerammmm
Unknown Unknown 19 September, 2013
Comey dan putihnya dia..
Ooh Deo Ooh Deo 19 September, 2013
hahahaha... kucing betina mahukan kucing jantan yg macho..
Suria Amanda Suria Amanda 19 September, 2013
erk...garu kepala SA baca entry ni...
Julia Johari Julia Johari 19 September, 2013
Gebuuuuuuuu yer meowww...cantik bulu dia...pandai tuan dia jaga
jedi jedi 19 September, 2013
biasa awek comel je suka kucing...lu memang lelaki sejati...heheheh
shaFazie shaFazie 19 September, 2013
hahaha...
alooorhh omeynye meow ini..
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 19 September, 2013
makin comel lepas mandi..

dpt kucing yg jns suka mandi takpela..ni yui ada yg suka mencakar..nasb2...huhu
Pn Ayu Pn Ayu 19 September, 2013
alahaiii, gebunyaaa !
akubiomed akubiomed 19 September, 2013
Baru seronok hendak peluk cium. :-)
AnonymousAnonymous 19 September, 2013
pose maut nye dia ni..hahahha
Hey B! Hey B! 19 September, 2013
Comel! Jue punye buah hati plak susah nk dimandikan... siap cakar lg...
Hey B! Hey B! 19 September, 2013
Comel! Jue punye buah hati plak susah nk dimandikan... siap cakar lg...
Cik Puan Cik Puan 19 September, 2013
phewwwww...kalau di lakonkan semule,cnfrm meletop..kalah filem kl ganster :P
Unknown Unknown 19 September, 2013
boni ada hubungan ngan ?? Opsss
wantie wantie 19 September, 2013
ko jaga sendiri ke kucing tu. gebussssssssssss
Cik Itah Cik Itah 19 September, 2013
eh baru perasan rupanya boni pun suka kucing :)
Unknown Unknown 19 September, 2013
dulu den kecik2 paling takut nak mandikan kucing , takut dicakar...hehe
Long Cham Long Cham 19 September, 2013
OOO IGTKAN ABG BONI YG GEBUS RUPER NYER SIPUTEH HAHAHA
AtieYusof AtieYusof 19 September, 2013
Kucing comel tak secomel BOni...ahhaaha
Unknown Unknown 19 September, 2013
kucingnya lucu dan menarik, komentar juga ya ke blog saya www.goocap.com
Kekzamanis Kekzamanis 19 September, 2013
Wakaka! Takleh blah betul dialog antara tuan dengan si kucing putih tu.. Ngahahaha!
SIAPA DIA BLOGGER BUDIMAN?
Miss N™ Miss N™ 19 September, 2013
putih itu menawan... :)
AzzAMasturA AzzAMasturA 19 September, 2013
alololo , sampai hati putih dedahkan kekacakkan tuan dia yang selama ni tuan dia seboleh boleh rahsiakan . hmm . keep it up putih , sakura pegi banyak lagi bunga yang datang , sebagai contoh , mawar , lili , tulip dan juga keembong . :')
Unknown Unknown 19 September, 2013
dahlah nama gebu...comel lagi tu
Mummy MM Mummy MM 19 September, 2013
Gemuknya kucing. Heheh.
Luqman Zakaria Luqman Zakaria 20 September, 2013
gebu nau kucing tuh..tp xgebu macam boni kacak..haha.
Hafiz Hafizol Hafiz Hafizol 20 September, 2013
Gebunya segebu Tuannya... HAHAHA
fairus fairus 20 September, 2013
TERINGIN JUGA NAK BELA KUCING.. TAPI TAK TAU BILA.. ANAK AKU YANG SULONG TU, SUKAKAN KUCING..
mukherjy mukherjy 20 September, 2013
makasih atas infonya bermanfaat banget buat saya, makin sukses aja yah.
EMYR ASHRAFF EMYR ASHRAFF 21 September, 2013
HAHA! Gebunya kucing nih! :D
~Sal Ismail~ ~Sal Ismail~ 21 September, 2013
mmg sgt bertuah Putih punya tuan mcm tuan ni..hahah~
muja muja 21 September, 2013
hehehe,, muja punya kucing kat rumah hitam emas gitu warna dia,, tak de mata sbelah,, mm
adarain adarain 21 September, 2013
hahaha, poyo terlebih nie..

dari:
akubahrain.com
Apk Apk 22 September, 2013
tiduk tu lah gawe kuceng..hahahaha
Free Android Apps Free Android Apps 22 September, 2013
@Apk: cak aku ni lah...hahahayyyyy
BlogS Of Hariyanto BlogS Of Hariyanto 22 September, 2013
ha ha ha ke-kacak-an boni memang luarbiasa..tak ada yang bisa menandingi :-)
Zuan Zuan 22 September, 2013
lawa siot kucing mu ^^
Unknown Unknown 22 September, 2013
mandi je takpe. HAHA. :D
keong keong 22 September, 2013
artikelnya bagus sekali gan, kebetulan saya sedang cari insfiratif seperti ini.
khairul asrol khairul asrol 22 September, 2013
kucing lepas mandi memang lah wangi dan gebu. lagi kacak! hoho
Tengkubutang Tengkubutang 23 September, 2013
eeeeeeeeee.. geramnya tengok kucen nii.. pipi dia.. errr.. pipi eh yg tempat tumbuh misai tu.. cumey n tembam pipi diaa..geramm
Unknown Unknown 23 September, 2013
comelnya..

sedih dia kena reject..cian..tak pa cuba lg nanti hehhe
Annamariana1989 Annamariana1989 27 September, 2013
hahahhaha... tuan dia lagi kacak ek..
kesian kucing ni..
Aimacomel Aimacomel 27 September, 2013
Gediknya dia, bape hari tak mandi ni??
Unknown Unknown 01 October, 2013
aku ingat ko nak cerita pasal Mat Gebu... okey.. pasal kucing rupanya...