Motor Impian Aku Yang Menaikkan Nafsu

Aku sebelum ni tak berapa minat sangat dengan motor-motor kuasa besar ni. Sebab income aku bukan besar mana pun. Tapi sejak terpandang motor yang ni, tiba-tiba aku rasa geram. Nafsu aku membuak-buak. Dengan bentuk badan yang agak seksi, aku rasa memang sesuai untuk jadi Sidekick aku. 
Aku telah berazam untuk jadikan motor ni sebagai motor impian aku. Korang bayangkan kat motor tu aku ikat petai setandan, pucuk paku segenggam. Lepas tu pusing-pusing kat tengah-tengah Kuala Lumpur. Pergh, pasti meleleh-leleh air liur awek-awek Gomen.

{ 50 comments.. read them below or add one }

hafizrahim hafizrahim 10 September, 2013
Bro..cbr1000 la lagi sexy..yang tu idaman gua..hehe
muja muja 10 September, 2013
errrkkk,, dah kenapa nak ikat ngan semua tu,, aiyaaakkk -.-
Mat Som Sadona Mat Som Sadona 10 September, 2013
Semoga impian Boni menjadi satu kenyataan....amin
Tapi kenapa gantung petai
tak durian sekali?
Unknown Unknown 10 September, 2013
bro..budu x nak sangkut sekali ke..hihi,,,ada petai mesta ada budu..:)
Bin Muhammad Bin Muhammad 10 September, 2013
Tak dapat bayangkan pula awek2 kat dalam kete kancil gelakkan Boni sebab basah lenjun berhujan semasa berhenti kerana lampu merah di trafik light...hehe
Unknown Unknown 10 September, 2013
Awek gomen?
Hehe.
Mnarik tu.
Target awek gomen ye bro.
Gud luck.
Mummy MM Mummy MM 10 September, 2013
Memang cantiklah moto nie
Unknown Unknown 10 September, 2013
haiiyyy beso nye..langgor side mirror org nati..haha
Ezad Skytech Ezad Skytech 10 September, 2013
motor besar ni tak boleh nak cilok2 sangat time jammed...lagi2 kat kl..tak syiok...haha
Lelaki Lelaki 10 September, 2013
haha kemain lagi nak bawak petai...
THE AUTHOR THE AUTHOR 10 September, 2013
Impian kit asama ler bro...
Tapi aku tak gantung petai ler...ahaks
Suria Amanda Suria Amanda 10 September, 2013
Why gantung petai??? Y....y....knp harus pucuk paku boni.....apa x usung awek je sorang....lg best...huhuhu
Unknown Unknown 10 September, 2013
hahaha...gelak2 cik akak dengar engko boni....hihihi...target awek gomen ye...lawak sangat bila bab gantung petai tu......
Ainim Rashihah Ainim Rashihah 10 September, 2013
hahaha..kalau saya baca entri incik boni ni, tak pernah saya tak gelak atau senyum..okay, tapi tak faham kenapa awek2 gomen je.hahahah
||aLeaSaRa|| ||aLeaSaRa|| 10 September, 2013
hahahaha awat 'aim' awek gomen ni.owh depa selalu dapat bonus,bolehlah membantu incik suami ngeee ^*
krole krole 10 September, 2013
serius boni...mmg lawa motor tu...seksi gitu hahaha! tp ikat petai n pucuk paku kat throttle pergh! lagi mantap hahaha! silap2 ramai awek tahan..."bang...ni berape seikat?" miahahaha!
fairus fairus 10 September, 2013
MOTOR APE TU BRO? TAK NAMPAK SANGTLAH.. TAK JELAS..
Luqman Zakaria Luqman Zakaria 10 September, 2013
kalau gune motor tuh..boni kacak bertambah kacaklah.
Kekzamanis Kekzamanis 11 September, 2013
Nape awek gomen pulak jadi sasaran tu? Hehe.. Up la sikit, bawak durian sebakul kat belakang.. Pergh! Mau meraung awek gomen idaman kalbu BK.. Hahahah!
ZON PERMAISURI CHOMEL
Ikhmal Malique Ikhmal Malique 11 September, 2013
rider tetap rider. henshin!
EDI - Aura Ide EDI - Aura Ide 11 September, 2013
Kami juga menginginkannya, kapan! Ngiler dot com!
Long Cham Long Cham 11 September, 2013
sekarang nie ramai yg minat konvoi moto besau2 nie
AnonymousAnonymous 11 September, 2013
apa lagi sambar ajelah hehehe
AtieYusof AtieYusof 11 September, 2013
HAhaha.. moga tercapai hajat Boni nk dapat motor ni....jgn angkut awek gomen plak nti..ahaha
Unknown Unknown 11 September, 2013
kalau beli kereta lagi berbaloi kot..boleh bawak mak sekali pergi jenjalan..
emarieys emarieys 11 September, 2013
pesal awek-awek gomen pula..swasta tak nak ke...hehehe

link terbaru : emarieys.com
izzuddinfz izzuddinfz 11 September, 2013
Hahaha... Rempit bawak awek comei boh :) hahaah
Cik Itah Cik Itah 11 September, 2013
sesuai sangat..memang confirm ramai awek+ yang memandang haha
Masha Meisters Masha Meisters 11 September, 2013
semoga bisness petai boni semakin meluas...petaiii...petaiiii
Pn Ayu Pn Ayu 11 September, 2013
ahakkkk..konfem awek semua pengsan terlentang tgk boni kacak ! :D

btw, jom jadi sponsor untuk mini GA by Miss Hearty
http://heartylolipop.blogspot.com/2013/09/pencarian-sponsor-untuk-mini-giveaway.html
Annamariana1989 Annamariana1989 11 September, 2013
beli jgn x beli..hihih...
baru awek berderet beratur nak tackle abg boni :)
AzzAMasturA AzzAMasturA 11 September, 2013
saya tak pandang semua tu awakk .. hmm hmm . :( WAKAKA
shazillahsani.com shazillahsani.com 11 September, 2013
hamboiii...good luck...semoga impian tercapai..^^
Bahrain Bahrain 11 September, 2013
pergh! kalo aku bawak ni kompom jatuh nie, berat..hahaha
Bunda_nora Bunda_nora 12 September, 2013
bukan awek gomen jer...awek tak gomen pun teruja...haha, ada petai bagai...
Unknown Unknown 12 September, 2013
fuyoo!! saya suka..saya suka..=D
Hafizul Hafizul 12 September, 2013
Perghhh makin keliling sampai ke lutut lah awek nanti yer..hahaha..semoga tercapai impian Boni tu..aminnn
hazman aka species1980 hazman aka species1980 12 September, 2013
kalau saya nak naik motor bawak adik boleh ke abang boni yang ultra kacak....hehehehe
tarmizi tarmizi 12 September, 2013
motor besar nafsu besar
Unknown Unknown 12 September, 2013
kalau ada rezeki lebih , den pun teringin nak motor besar2 mcm tuh...
AnonymousAnonymous 13 September, 2013
mr.boni jual petai dengan moto besar, konpem ramai awek awek yang tak makan petal akan beli.hihihih. moga impian boni tercapai
blogger lelaki blogger lelaki 13 September, 2013
memang idaman ni bor..kalaulah aku kaya dah sambar motor ni sebijik
akubiomed akubiomed 13 September, 2013
Sudah pernah bawa dan milik. Sayangnya terpaksa lepas awek kesayangan ini.
Cikrosecute Cikrosecute 15 September, 2013
cantiknya motor idaman boni..
Cik Puan Cik Puan 15 September, 2013
Kene ikat kelapa pat lime ketol baru lah phewwwwwwwwww....hihihi
Zuan Zuan 16 September, 2013
kasi ganda ganda lu punya income lepasni..hehe
Fais-SKA Fais-SKA 17 September, 2013
pehhhh ducati diavel kah 2?? ni bkan awek gomen je..awek2 raja pn sgkot neh..keh3.. =)