PERPISAHAN INI - 1ST EDITION FEAT AIZAT (COVER BY BONI KACAK)

SILA GUNAKAN EARPHONE UNTUK LEBIH BUAT KORANG MELTING DENGAN SUARA AKU. HAHAHA


Aku ni sebenarnya dah dua hari tak kerja. Semua gara-gara kaki sasa aku ni yang terseliuh gara-gara terperanjat tengok katak mengawan. Hahaha. Nampak beno menipunya. Sebenarnya aku terseliuh masa main futsal. Nak praktis sangat sebelum Team pejabat aku lawan Team daripada Korea. Penyudahnya langsung tak dapat nak main dalam Game tu nanti.

Disebabkan tak ada buat apa kat rumah, aku ambik kesempatan untuk Cover satu lagu daripada Band 1st Edition Feat Aizat. Lagu lama ni. Tapi lagu ni memang sedap. Jadi lagu ni jadi pilihan aku untuk dibuat Cover. Istimewanya aku ada tambah Part Rap sikit. Semenjak makin tua ni, aku makin minat pulak Rap. Jadi, jom layan. 

lagu perpisahan ini aizat feat 1st edition, perpisahan ini cover version, aizat amdan perpisahan ini, perpisahan ini aizat amdan
Perpisahan ini - 1st Edition feat Aizat Amdan. sumber

lagu perpisahan ini aizat feat 1st edition, perpisahan ini cover version, aizat amdan perpisahan ini, perpisahan ini aizat amdanDah dua hari aku MC ni. Semalam dah pergi urut. Humangaih! Sakitnya macam nak tercabut gigi secara manual woo. Malam ni nak kena pergi urut lagi. Kuatkan semangat wahai Boni Kacak!

1 comment... add one now

Nadia Johari Nadia Johari 13 January, 2015
kesian die..baru nk tunjuk skill dh terseliuh..hehe