KEK COKLAT MOIST SEDAP KAT SELAYANG #BYDAPOQZIELA

CHOCOLATE MOIST SEDAP AREA SELANGOR DAN LEMBAH KLANG

Aku ni antara ribuan lelaki kacak bergaya tapi Humble yang agak meminati coklat. Apa-apa pun yang diselaputi coklat pasti akan membuat nafsu aku bergentayangan ibarat seekor harimau yang tunggu masa sesuai untuk menerkam mangsa kebiasaannya iaitu belalang.  

Antara yang memang membuat aku teruja dan menonjolkan sifat gatal aku adalah Kek Coklat Moist. Tapi tak semua memenuhi citarasa aku yang sedikit High Taste dalam arena pemakanan ni. Aku memang sensitif sikit bab makan. Kalau aku rasa Kek Coklat Moist tu tak sedap, memang aku terus pangkah.. Kalau ikutkan hati aku nak je amuk satu taman aku ni, tapi aku takut. Lagi-lagi bila aku kunyah Kek Coklat Moist tu, aku rasa macam sesuatu yang tengik masuk dalam mulut aku. Aku tak tau kenapa boleh rasa macam tu. Aku tak tau proses pembuatannya. Kalau ikut aku punya tekaan, mungkin dia pakai minyak murah ataupun minyak SecondHand. 


Baru-baru ni ada seorang peniaga memperkenalkan aku kat produk Kek Coklat Moist yang dibuatnya. Aku terus tergelak manja. Apa dalam fikiran dia sebenarnya? Aku tengok muka dia pun aku tau memang tak berbakat langsung nak buat Kek Coklat Moist, apalagi Cup Cake. Muka tak berseni langsung. 


Tapi bila aku tengok ramai kawan-kawan dia yang dah pun rasa kek dia memuji damba Kek Coklat Moist dia tu, aku terus Courage (Courage ni was-was kan maksud dia?). Sangkaan aku dorang tu cuma nak jaga hati je. Maklumlah, takut kecik hati. Hati kawan-kawan kena jaga. 


CHOCOLATE MOIST SEDAP DI SELAYANG, TEMPAHAN ONLINE KEK COKLAT MOIST DI SELANGOR, BELI ONLINE KEK COKLAT MOIST, KEK COKLAT MOIST TERBAIK DI SELAYANG

CHOCOLATE MOIST SEDAP DI SELAYANG, TEMPAHAN ONLINE KEK COKLAT MOIST DI SELANGOR, BELI ONLINE KEK COKLAT MOIST, KEK COKLAT MOIST TERBAIK DI SELAYANG
Nampak biasa-biasa je. Sekali pandang macam kek cokelat. Dua kali pandang nampak macam wajah seseorang yang penuh dengan taik lalat beso.
Tapi bila asyik kena puji je, aku mula rasa dengki. Aku mula terasa nak jugak kunyah Kek Coklat Moist dia tu. Betul ke sedap atau hanya khayalan kawan-kawan beliau yang lain. Satu hari aku mintak kek tu untuk rasa sendiri.

KEK COKLAT MOIST TERBAIK DI SELAYANG

Sekali je masuk dalam mulut aku.... WOW!! Ini memang Kek Coklat Moist tersedap pernah aku kokak dalam sejarah hidup aku. Ok, No Wonder lah kawan-kawan dia yang lain puji dia. Bukan sebab nak jaga hati atau pun nak kipas kawan. Tapi memang ternyata dan terbukti yang Kek Coklat Moist ni adalah yang terbaik aku pernah rasa. 

CHOCOLATE MOIST SEDAP DI SELAYANG, TEMPAHAN ONLINE KEK COKLAT MOIST DI SELANGOR, BELI ONLINE KEK COKLAT MOIST, KEK COKLAT MOIST TERBAIK DI SELAYANG

CHOCOLATE MOIST SEDAP DI SELAYANG, TEMPAHAN ONLINE KEK COKLAT MOIST DI SELANGOR, BELI ONLINE KEK COKLAT MOIST, KEK COKLAT MOIST TERBAIK DI SELAYANG
Wow.. Bila bukak bekas plastik tu.. terserlah aura kecoklatannya.. Humangaihh.

BELI ONLINE KEK COKLAT MOIST

Dari segi rasanya, aku boleh katakan yang proses pembuatannya memang tak kedekut bahan. Dibuat dengan penuh rasa sayang. Itu yang penting. Ni memang nak berniaga. Bukan macam sesetengah peniaga yang buat semata-mata nak dapat duit je tapi rasa hampeh dan mengecewakan aku. 

CHOCOLATE MOIST SEDAP DI SELAYANG, TEMPAHAN ONLINE KEK COKLAT MOIST DI SELANGOR, BELI ONLINE KEK COKLAT MOIST, KEK COKLAT MOIST TERBAIK DI SELAYANG

CHOCOLATE MOIST SEDAP DI SELAYANG, TEMPAHAN ONLINE KEK COKLAT MOIST DI SELANGOR, BELI ONLINE KEK COKLAT MOIST, KEK COKLAT MOIST TERBAIK DI SELAYANG

CHOCOLATE MOIST SEDAP DI SELAYANG, TEMPAHAN ONLINE KEK COKLAT MOIST DI SELANGOR, BELI ONLINE KEK COKLAT MOIST, KEK COKLAT MOIST TERBAIK DI SELAYANG



Aku boleh jamin yang korang akan Melting dengan rasa kek ni. Ia Juicy bila menyentuh lidah korang dan rasa berlemak bila dikunyah. Hmm.. Aku pun macam nak Order lagi ni. 

 TEMPAHAN ONLINE KEK COKLAT MOIST DI SELANGOR DAN LEMBAH KLANG

Aku memang rekemen korang beli Kek Coklat Moist daripada beliau. Sebab, aku puas hati dengan apa yang aku  rasa tu. Aku bukan makan sampah, tapi aku makan Kek Coklat Moist yang dibuat dengan penuh rasa. Kek Coklat Moist ni memang sedap! Dan aku sendiri pun nak rasa lagi lepas ni. 

Kalau korang nak Order, boleh terus Wasap nombor yang ada kat bawah ni. Aku berani jamin, korang takkan menyesal.

WASAP : 016-2213569

Coklat memang mampu menghapuskan rasa Stress korang. Apa lagi kalau ianya sedap.

3 comments.. read them below or add one

Tunsha Ayunie Tunsha Ayunie 17 February, 2015
Moist chocolate cake kalau kurang manis memang sangat heaven !
islam di dadaku islam di dadaku 17 February, 2015
Assalamu Alaikum pasti diet jadi telupa kalau lihat cake seperti ini rakan boni
Ezad Skytech Ezad Skytech 17 February, 2015
wahhh...nampak sedap giler bro chocolate moist ni boni...dekat area selayang ye...dekat2 dengan area rumah aku ni...boleh whatsapp ni...hehe