Bila Blogger-Blogger Malaysia Turun Padang Futsal

Semalam aku ke Presint 10 Shah Alam. Lokasi Puspanitapuri. Lepas balik kerja dalam pukul 8 malam, aku terus gerak ke Jalan Dewan Bahasa Dan Pustaka sebab nak ambil objek bernama Razi, salah seorang ahli Penyamun Inc. Dia tak main tapi jadi Pom Pom Boy je.

Sampai ke sana, aku terus tukar baju. Tengok kat dalam, Ben Ashaari dengan konco-konco dia dah bergelimpangan dalam gelanggang futsal. 

blogger, blogger-blogger malaysia,  blogger-blogger di malaysia, aktiviti riadah blogger, futsal, main futsal
Dah bergelimpangan dalam gelanggang futsal.
blogger, blogger-blogger malaysia,  blogger-blogger di malaysia, aktiviti riadah blogger, futsal, main futsal
Antara blogger-blogger yang hadir semalam. 
blogger, blogger-blogger malaysia,  blogger-blogger di malaysia, aktiviti riadah blogger, futsal, main futsal
Aku yang berbaju hitam berseluar biru tanah liat. Harap maklum, kalau korang nampak benjolan kat perut aku tu, tu adalah bola futsal. Bukan boroi tau. Memang sengaja aku sumbat bola futsal dalam baju. Hahaha
blogger, blogger-blogger malaysia,  blogger-blogger di malaysia, aktiviti riadah blogger, futsal, main futsal
Kemain blogger-blogger ni. Boleh tahan juga dorang main futsal. Tapi memang bukan tandingan aku lah. Aku ni ibarat Messi. Satu dalam berjuta.
blogger, blogger-blogger malaysia,  blogger-blogger di malaysia, aktiviti riadah blogger, futsal, main futsal
Antara blogger yang hadir malam tu. Meriah. Dan hangit dengan bau peluh masing-masing. Hahaha.
blogger, blogger-blogger malaysia,  blogger-blogger di malaysia, aktiviti riadah blogger, futsal, main futsal

Memang bagus kalau program dan aktiviti macam ni diadakan selalu. Macam aku, walaupun aku ni tak hebat main futsal, tapi aku dapat jadikan ni peluang untuk beramah mesra dengan blogger-blogger lain dan juga mengeluarkan peluh yang dah bertahun-tahun sebati dengan lemak aku ni. 

{ 23 comments.. read them below or add one }

razzwey razz razzwey razz 15 March, 2014
Kongasam je kau panggil aku OBJEK!!! Hahahaa
Vee Vee 15 March, 2014
FUN! It looks fun.. Best ler dpt berjumpa..
akubiomed akubiomed 15 March, 2014
Sorry bro. Gua sudah lama berpecen. :-)
hana hana 16 March, 2014
Gambar last tu serius tk cam mana satu Boni Kacak. haha.. :D best la dapat main futsal di samping mengeratkan silaturrahim sesama blogger :)
Nadia Johari Nadia Johari 16 March, 2014
jauh sngat la putrajaya..hehe
akuzle ayu akuzle ayu 16 March, 2014
Ramei yg hadir. Kami x minat pasal sayang kat lelemak kami..huahuahua
Abam Kie Abam Kie 16 March, 2014
bermain futsal sambil merapatkan persahabatan..
Sukma Sukma 16 March, 2014
Pandai ko boni sorok bola futsal kat perut....
profhariz profhariz 16 March, 2014
Event korang tu dekat sangat....
ana likes ana likes 16 March, 2014
nampak kesungguhan nye bermain futsal
Unknown Unknown 17 March, 2014
buatla badminton plak bro.. in shaa Allah aku cube hadir. hehehe
Anarm Anarm 17 March, 2014
"ambil objek bernama Razi" wakakakakakakah.

Aku ingat nak join jugak malam tu tapi tertidur awal pulak.. Rugi btol tak join..
Unknown Unknown 17 March, 2014
ohh hari tu punya cerita. saya dijemput.. tapi tak dapat pergi. sebab buat malam. tak dapat nak join.. lain kali mungkin.. :)

http://iluvtour.com
Yanty Lee Yanty Lee 18 March, 2014
Presint 10 Shah Alam?? Putrajaya la Bro Boni oii...

Comei benjolan tu. Nanti jumpa Ty nak minta sign e Messi Mesia =)
Korn Ahmad Korn Ahmad 18 March, 2014
sangat best bila tgk byk sgt xtvt korng kat sane. rase nak angkut semua baju2 ni pindah kl. leh join xtvt korang sane
suwara entertainment suwara entertainment 18 March, 2014
shah alam ke putrajaya? konpius jap! hahaha. xyah la nak sorok sgt perut tu dgn bola futsal. ayat x bole blah sungguh :P
eyriqazz eyriqazz 18 March, 2014
Bila nak repeat lagi ni?
fairus fairus 18 March, 2014
LAMA BETUL TAK MAIN FUTSAL..
Vimax Malaysia Vimax Malaysia 19 March, 2014
abg abg otai blogger berkumpul...nt nk join mintak ilmu sikit..hee
Pykaa Pdott Pykaa Pdott 20 March, 2014
Wah wah ramainye bro . Rajin btol eh . Best btol la kalau dpat jmpe geng2 blogger nie kan .

btw lama gila tak sggh blog bro boni . Pyka dtg mlawat ea :)

hazman aka species1980 hazman aka species1980 22 March, 2014
Gua sebab abang BONI KACAK tak bawak adik pompuan sebab tu tidak menghadirkan diri....