FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE MENARIK

Aku sebelum ni tertanya-tanya jugak apa benda yang menarik untuk dihadiahkan pada seseorang ataupun tetamu-tetamu untuk apa-apa majlis. Lepas je aku tertengok beberapa contoh Fridge Magnet dan beberapa buku Button Badge, baru aku terfikir yang dua menatang ni antara sesuatu yang amat menarik untuk dijadikan hantaran perkahwinan kepada Elizabeth Tan.. eh.. dijadikan cenderamata kepada orang lain.

Cumanya, aku masih terpinga-pinga sehingga hampir hilang deria rasa bila fikirkan kat mana aku nak tempah dua menatang ni. Adakah ia ada di pasar malam? Adakah ianya ada dijual di kedai dobi? Ataupun adakah ianya ada dijual di kedai nombor ekor mahupun rumah jiran Nora Danish?

Tapi lepas aku Join KBBA Bloggers Day Out beberapa minggu lepas, baru aku tau kat mana nak dapatkannya. Sebelum tu, jom tengok dulu Fridge Magnet dan juga Button Badge yang aku dapat pada hari tu.

DI MANA BOLEH TEMPAH FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE, BELI FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, TEMPAHAN FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, CONTOH-CONTOH CENDERAMATA UNTUK DIBERIKAN KEPADA TETAMU UNTUK APA-APA MAJLIS
Nampak menarik apa lagi dengan hasilnya yang berkualiti. 
DI MANA BOLEH TEMPAH FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE, BELI FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, TEMPAHAN FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, CONTOH-CONTOH CENDERAMATA UNTUK DIBERIKAN KEPADA TETAMU UNTUK APA-APA MAJLIS
Aku memang penggemar Button Badge dan boleh dikatakan pengumpul Button Badge walau tak setegar pengumpul Button Bagde yang lain. 
DI MANA BOLEH TEMPAH FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE, BELI FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, TEMPAHAN FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, CONTOH-CONTOH CENDERAMATA UNTUK DIBERIKAN KEPADA TETAMU UNTUK APA-APA MAJLIS
Antara perkara yang buat aku suka pakai Button Badge ni, ia buat aku nampak Unique dan lain dari pada orang lain. Kalau boleh, aku nak lekat Button Badge tu kat perut aku, tapi aku tau ianya sakit. Jadi aku tak buat.
DI MANA BOLEH TEMPAH FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE, BELI FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, TEMPAHAN FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, CONTOH-CONTOH CENDERAMATA UNTUK DIBERIKAN KEPADA TETAMU UNTUK APA-APA MAJLIS
Ini pulak Fridge Magnet yang aku dapat juga hari tu. Menarik kan. Cuba bayangkan korang Fridge Magnet ni ada muka tak mandi korang. Ia bakal buatkan peti ais korang lebih bersetail dan ranggi.
DI MANA BOLEH TEMPAH FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE, BELI FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, TEMPAHAN FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, CONTOH-CONTOH CENDERAMATA UNTUK DIBERIKAN KEPADA TETAMU UNTUK APA-APA MAJLIS
Ni semua koleksi mak aku. Dia memang suka kumpul menatang ni. Aku pulak cuba nasib untuk selit seketul Fridge magnet tu dengan harapan tak ada apa-apa yang buruk terjadi kat aku. Alhamdulillah, seminggu aku tempek kat peti ais ni, aku tak kena tampar. Maknanya mak aku boleh terima Fridge Magnet yang aku tempek tu.. ataupun... sebenarnya dia tak perasan lagi. Owh.. aku kena berjaga-jaga lepas ni.
Jadi, kalau korang tercari-cari lagi mana tempat yang korang boleh tempah Fridge Magnet dan juga Button Badge ni, korang boleh layari :-



Dan korang boleh mula menempah dan membeli Fridge Magnet dan jugak Button Badge korang tu. 

DI MANA BOLEH TEMPAH FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE, BELI FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, TEMPAHAN FRIDGE MAGNET DAN BUTTON BADGE ONLINE, CONTOH-CONTOH CENDERAMATA UNTUK DIBERIKAN KEPADA TETAMU UNTUK APA-APA MAJLISJangan disebabkan kita ada kelab, kita dah mula rasa besar, angkuh dan kuat. Jangan disebabkan kita ada kelab kita berasa kita je yang betul dan orang lain salah. Ingat, kelab hanya untuk merapatkan ukhwah sesama kita, bukan merenggangkan lagi hubungan kita sesama manusia. Paling penting, apa pun jua tindakan kita, jangan sesekali merbahayakan nyawa orang lain.

2 comments.. read them below or add one

AnonymousAnonymous 05 May, 2015
fridge magnet tu tampal kat pc opis je.. huhu..
AnonymousAnonymous 05 May, 2015
Cntk fridge magnet tu..dan saya harap mak awak still x perasan lg..hehehe