Bro Framestone Dah Up Dulu Tentang Ipad Mini

Hajat di hati konon-konon nak bagi kejutan. Nak bagitau aku menang IPad Mini kat Event Petronas, tapi rupanya dah kantoi awal-awal bila Bro Framestone dah up dulu kat entri dia. Hahaha. 


ipad mini
Ok. Boleh pasang keyboard. Terbaik. Senang aku nak online kat kedai nasi lemak Habibah Lonjong.
Credit-http://www.engadget.com
Sebenarnya Ipad Mini tu aku menang dalam event yang dianjurkan oleh Petronas Jumaat lepas. Sebelum event tu bermula, ada dua orang awek asyik pandang-pandang aku. Aku dah tak sedap hati dah. Mesti dorang ingat aku ni Aaron Aziz. Bila dorang perkenalkan diri barulah aku tau yang dorang tu gadis-gadis event rupa-rupanya. 


menang ipad mini
Saat-saat romantis ketika menerima hadiah daripada Encik Jambang. Credit-http://celotehsibulat.blogspot.com
Katanya ada contest reka dialog menggunakan gambar yang mereka bagi. Aku apalagi. Memang aku suka nak reka-reka dialog ni. Aku pilih gambar Hanis Zalikha. Dialog yang aku reka :-


menang ipad mini
Bersama Hamis Zalikha yang tak hamis. Credit-http://celotehsibulat.blogspot.com
Hanis Zalikha : Wah, muka abang ni macam kamera nikon lah. Kacaknya. Angau saya malam ni.
Jejaka berbaju hitam : Hnns Hnns(kembang kempis lubang hidung). Janganlah macam tu. Malu I.
Dua lagi gadis yang sedang memegang buku : Nak sain....
menang ipad mini
Inilah gambar yang aku pilih.  Credit - http://www.facebook.com/petronasbrands
Aku tak sangka dialog sepelik ni boleh menang? Hahaha. Alhamdulillah sangat-sangat. Aku bersyukur sangat-sangat. Ini semua adalah rezeki dariNya.


ipad mini
Lepas menang tu, wajah jahat macam ni aku pamerkan pada orang-orang ramai  yang ada malam tu.
credit:-http://celoteh sibulat.blogspot.com
Aku berjaya membawa pulang dua hadiah pada malam tu. Topi dan Ipad Mini. Dan dua orang lagi blogger yang berjaya membawa pulang Ipad Mini ialah :-


Maafkan aku sebab biarkan blog aku ni terbiar berhari-hari. Hahaha. Agak sibuk pula aku kebelakangan ni. Maafkan aku ye kalian dan sahabat-sahabat yang lain. :)

{ 80 comments.. read them below or add one }

Sheila Salim Sheila Salim 22 January, 2013
Assalamualaikum. taniah boni! apalagi, update entri via ipad mini ler tu. huewhuew! kagum lah diorang baca dialog pelik awak tu muahahahhahapp ;p
Yanty Lee Yanty Lee 22 January, 2013
Tahniah Bro! Nak pinjam leh hihi
ma ❥ ma ❥ 22 January, 2013
seronok lah dpt ipad mini. pas ni buley on9 selaluuuuu
fairus fairus 22 January, 2013
TAHNIAHLAH BRO.. KALAU TAK TAHU GUNA, PASKAN KAT AKU.. AKU BOLEH GUNA.. KIH..KIH..KIH..:)
Unknown Unknown 22 January, 2013
wahhh.. bila nak buat GA hadiah Ipad ni..hohohoh
are_lin@yu are_lin@yu 22 January, 2013
itula namanya rezeki kan..hehe
Mrs Velentine Mrs Velentine 22 January, 2013
alhamdulillah..rezeki dgn nuffnang tiada tpi dapat ipad mini lebih bernilai...PPSST boleh pinjam kah??
Fiza Rahman Fiza Rahman 22 January, 2013
Wah...rezeki. Tahniah boni.
lelamaisara lelamaisara 22 January, 2013
wah Tahniah tahniah..:)
wantie wantie 22 January, 2013
tahniah. Boni. terbaiklah.

eh betul ke muka kamu mcm Nikon.
Aduyai. jgn sampai bila akak carry Nikon akak ni terasa mcm carry muka kamu pulak. kahhhhhh
hazwan hairy hazwan hairy 22 January, 2013
untunglah..rezeki ko mlm tu..haha..
AtieYusof AtieYusof 22 January, 2013
wahhh...jeless lah..Boni dapt Ipad Mini.. TaHNIAH!.. duk berangan2 nak beli juga ipad tu...haha
Unknown Unknown 22 January, 2013
haha...broframestone dh kantoikan dulu. thniah bro!
Carlos Santiago Carlos Santiago 22 January, 2013
waaa...best woooo...tahniah broooo!!!
Unknown Unknown 22 January, 2013
AMBOIIIII..SERONOK LETEW..APA2 PUN TAHNIAH YER MR BONI...NNT NAK PINJAM BOLEH..?
Unknown Unknown 22 January, 2013
wahahaha abg aaron nak sainnn boleh! hehehe apa pun tahniah bro.. memang berbakat.. aku baru nak report polis, ingat ko hilang ke kene culik ke.. wa takut bawak lari ke siam.. hahaha
mujagirl92 mujagirl92 22 January, 2013
makin kacak la ngan benda tu pasni,, kih3
onlajer onlajer 22 January, 2013
taniah boni, cuma gua pelik macam mana gua tak terperasan dengan contest macam ini hehe
Unknown Unknown 22 January, 2013
tahniah....
best nya..
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit 22 January, 2013
Hebatlah kiranya boni. Tahniah dari kakak. Nak jenguk Dkna buat n3 juga tak?
MizzTina MizzTina 22 January, 2013
tahniah!!! pinjam voley?? hahahhaa
Ezad Skytech Ezad Skytech 22 January, 2013
dialog yg ko cipta tu unik la boni..tu yg menang...HAHA~
AnonymousAnonymous 22 January, 2013
tahniah ye.. dah mmg rezeki lah tu
Unknown Unknown 22 January, 2013
perghhh ipad tuuuu . hehe tahniah ! :)
♥ sitifarhana ♥ ♥ sitifarhana ♥ 22 January, 2013
dah la dpt ipad mini. dpt gmbar dgn hamis jalikha lagi. untg la..heee
Mat Som Sadona Mat Som Sadona 22 January, 2013
Tahniah!
Impian telah menjadi kenyataan
Akan datang akan menang kereta pula!
In Sha Allah
Nadot Nadot 22 January, 2013
Memang jahat gila wajah dah menang tuuu... hoho
Azza Afdzal Azza Afdzal 22 January, 2013
tahniah..tapi xboleh blah la dialog ngan hanis zalikha tu hahahaha
Shida Radzuan Shida Radzuan 22 January, 2013
tahniah boni mehh shared2 gegegee :D
Misterie87 Misterie87 22 January, 2013
Hahaha..untunglah menang Ipad Mini. Muka last tu tengah Miang ke apa? kih3
Mia Liana Mia Liana 22 January, 2013
wahhhhhhhhh senyum sokmo gitu... tahhhniahhh...
Unknown Unknown 22 January, 2013
bes gle dapat ipad ! haha bonikacak mmg teror buat dialog, den bco pn tegelak2.. hahaha
*bertambah maju la bisnes kak habibah lonjong :P
hana hadi hana hadi 22 January, 2013
senang2 je dapat ipad. hehe bak pinjam :)
krole krole 22 January, 2013
tahniah bro..dialog ko mmg terbaik dari ladang hahaha! pergh! waktu ni aku mmg jelez tahap gaban da ngan ko..sekali lg tahniah bro...! apa! bolat pon dpt argh! betambah jeleznya aku!!!
Unknown Unknown 22 January, 2013
betapa bertuahnya abg boni mndpt ipad mini spt itu....kalaulah lyeen dpt nescaya melompat smpi ke bintang..HAHAH
Mek Onie Mek Onie 22 January, 2013
pehhh,terbaik boni :)
TRAVELOG ATEH TRAVELOG ATEH 22 January, 2013
wau..terbaik lah boni. mmg pelik pun dialog tue. salah pilih ker apa.heheh... gurau2 jer.tahniah
maszull maszull 22 January, 2013
assalamualaikum boni...wah mmg best la dpt ipad...:)
Izzuddin Fauzi Izzuddin Fauzi 22 January, 2013
Tahniah... Seronoknyeee....
pipoq pipoq 22 January, 2013
apesal aku tak tau ada kontest sebegini ? hahaha

tahniah bro, kalau rasa tak nak, pos je kat aku..
Qashmere Qashmere 22 January, 2013
Uiyoo dapat hadiah ipad mini. Tahniah Boni! BESTNYA.....
dya nasir dya nasir 23 January, 2013
wah..bestnya menang dpt ipad mini!!! tahniah boni!!
Denaihati Denaihati 23 January, 2013
alhamdulillah, tahniah bro. terbaiklah dialog tu.
Unknown Unknown 23 January, 2013
tahniah bro...ekau memang layak untuk menang...:)
fifie fifie 23 January, 2013
Haha fie dah tahu pasal Boni dapat ipadmini dengan blogger Dkna. Dia up entry tu. Tahniah Boni. nanti dapat ah add IG kita tahu. Huhu
Nastyna Nastyna 23 January, 2013
tahniah.. eh yg u beromentis ambik hadiah tu alleycat ker.
.::: Princess MOMOY :::. .::: Princess MOMOY :::. 23 January, 2013
wahhh... dasyat dasyat
akhirnya ayat kasanova membawa tuah
hehe
Terbakor Terbakor 23 January, 2013
peh untungla dapat update via ipad mini haha
Cikgu Ma Cikgu Ma 23 January, 2013
rasa mcm dah komen entry ni..

tapi tak pe..komen lagi..

tahniah encik kacak sebab menang ipad..jeles..hehe
Unknown Unknown 23 January, 2013
Tahniah bro boni..lps ni blh update blog hari2 guna ipad..hee :)
Unknown Unknown 23 January, 2013
Tahniah bro boni..lps ni blh update blog hari2 guna ipad..hee :)
Unknown Unknown 23 January, 2013
tahniah..untungla dapat ipad mini :D
ieza ashaari ieza ashaari 23 January, 2013
pergh.. untung r.. xyah kuar duit nak beli mahal2 kan.. bestnyer..
Jefry Jefry 23 January, 2013
selamat mas dan terus sukses buat anda..
Aien Not Alien Aien Not Alien 23 January, 2013
tahniah Boni. ternyata tuah kacak anda...hehe.
Cool Game Cool Game 23 January, 2013
jadi kepengen :D selamat atas hadiahnya
emylase. emylase. 23 January, 2013
Tahniah ! Wah, beruntungnya. Rezeki abang tu, huhu.

Klau saya yang jadi juri, saya pun akan pilih dialog abang tu. Unik okey, plus kelakar sangat haha.
Juan Juan 23 January, 2013
arghhh, ni yang jeles nih
eVa eVa 23 January, 2013
oh ada tgk kat instagram haniz zalikha tp muka awak takda hahaa..

perghh rezeki dpt.. tahniahh!
Unknown Unknown 23 January, 2013
tahniah Boni..rezeki dariNYA..
dialog tu sememangnya pelik dn bikin org tergelak hehehe
Ena's Stories Ena's Stories 23 January, 2013
Tahniah boni...bes nye dpt hadiah..
Tu bkn muka jahat...tp muka eksen dpt hadiah tuh...hahahaha
Unknown Unknown 24 January, 2013
Bestnyeeeeeeee...ha kan byk hurup e...hihihi...best sesgt la tu...tahniah bro! dialog pelik pun dpt ipad...rezeki Allah..alhamdulillah...tumpang hepi je la...hihihi...
Unknown Unknown 24 January, 2013
tahniah bro boni....rezeki dtg melayang ketangan...sebab ipad mini tu nipis kan....he3.....
untungnya hidup!!!!
Cikrosecute Cikrosecute 24 January, 2013
Tahniah kepada yg dapat Ipad tue...bertuahnya...
hafizmd hafizmd 24 January, 2013
wah..dgn beberapa ayat kacak sudah mampu dpt ipad..tahniah bro...mmg rejeki betullah!
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa 24 January, 2013
tahniah sbb dialog tu awesome bah ehhe
Hidayah Hidayah 01 February, 2013
tahniah boni...

mesti excited sangat kan..

:)
reezluv reezluv 08 February, 2013
teringin juga nak menang ni..hehe..dasat..dapat free je tu..