Toasted Bread. Flavor Vape Terbaik Untuk Berhenti Merokok

Toasted Bread. Flavor Vape Terbaik Untuk Berhenti Merokok.

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Amacam cuti panjang? Seronoklah tu. Ada yang bawak Family pergi jalan-jalan makan angin, ada yang bawak tunang berjalan-jalan dan ada yang bawak awek Check In Hotel buat zina (Yang ni berdosa besar ye).

Hari ni aku ada Mood yang agak ceria walaupun rambut aku tersalah potong dan tak ikut piawaian yang aku nak. Jadi, disebabkan mood yang sangat berbunga-bunga ni, meh aku nak cerita pasal satu Flavor Vape yang aku dah cuba dalam seminggu lebih ni.

TOASTED BREAD!

toasted bread
Sasa betul jari aku kan. Belum tengok Bisep lagi. 
Ini adalah Flavor yang aku dah cuba seminggu lebih. Ini jenis Creamy. Yakni lebih sesuai untuk perokok-perokok tegar berhenti merokok.

Aku mula-mula agak tak yakin dengan Presentation penjual tu sebab dia tak bermisai. Dia katakan yang ni memang antara yang terbaik untuk berhenti merokok. Almaklumlah, aku dah cuba macam-macam tapi perasaan nak merokok tetap tak hilang.

RAKSASA MANJA 

Tapi lepas dia kasi aku cuba, aku rasa Wow.. Agak memberangsangkan. Tapi aku tak yakin 100% lagi sebab dia kasi Test dengan Mod Tester yang dah bercampur-campur Flavor. Jadi, aku buat keputusan penuh untuk cuba Flavor Toasted Bread ni.

flavor vape creamy malaysia terbaik
Nampak menyelerakan tak? Aku beli pun sebab aku nak misai lebat macam ni.
Balik je rumah, Member aku tolong aku Recoil. Aku belum mahir dengan Tank yang dia pinjamkan. Thanks Bro Risyam.

Habis je Recoil, aku terus sedut Flavor ni sedalam-dalamnya cinta. Korang tau.. rasa dia..

PERGHHHHH!!!!

Aku rasa macam kena penampar dengan puaka hutan. Punyalah nikmat!

Ini First Time aku hisap Flavor Vape yang kenikmatannya melebihi kenikmatan menyedut asap rokok.

flavor creamy malaysia 12mg terbaik
itu dia. D'Patisserie dengan rasa Toasted Bread.
Rasa dia rasa kaya. Macam kaya yang kita makan dengan roti tu. Berlemak dan padu.

Manis pulak sesedap rasa. Tak terlampau manis.

Dia punya Heat Throat dia agak tajam. Macam tu jugak rasa bila masuk paru-paru. Rasa ni lah yang kita selalu nak bila hisap rokok kan? Tapi ni lagi nikmat dua-tiga kali ganda daripada hisap rokok. Mungkin sebab kandungan nikotin dia 12mg.

Bau dia memang wangi. Ada yang kata macam bau PopCorn. Aku pun pelik. Isap rasa kaya, lepas pun rasa kaya tapi bau PopCorn. Aku kalau bab bau-bau ni Fail sikit. Bau ketiak je aku faham dan hafal.

flavor vape terbaik untuk perokok tegar berhenti merokok
Kalau hisap Creamy, pastikan Tank korang memang khas untuk Flavor Creamy. Aku guna Tank Five Pawns.  Baru rasa dia Pure dan Kaw! Lubang kecik. Coil pulak aku lilit 6. Size 28. 
Ok. Untuk korang yang memang perokok tegar dan susah nak berhenti rokok, aku sarankan korang untuk guna Flavor Toasted Bread ni.

Aku akui, aku memang seorang perokok tegar. Sebelum ni aku dah berjaya berhenti merokok. Tapi aku jatuh sakit. Mental aku macam BreakDown. Aku susah nak berfikir. Aku jadi tak kreatif. Aku jadi naif. Aku jadi macam zombi yang sangap otak. Paling kritikal, aku selalu sangat kena selsema. Jadi aku Apply balik rokok.

SERUM MAWAR ZEETA 

Lepas tu aku cuba Vape. Macam-macam Flavor aku cuba. Tapi masih tak dapat nak buat aku lupakan keghairahan dan kenikmatan bila bersama rokok. Mungkin Flavor dia tak serasi dengan aku.

Dan lepas bertahun-tahun hisap Vape, baru ni aku jumpa satu Flavor yang dapat membuang kenangan aku bersama rokok. Buang terus tau. Flavor Creamy Toasted Bread. 12mg.

Serius. Aku dah boleh berhenti rokok terus. Mungkin rasa dan nikmat dia boleh aku katakan lebih nikmat daripada sedut asap rokok. Rasa dia yang masuk kat kerongkong dan paru-paru mengalahkan rasa nikmat rokok.

Korang patut cuba kalau korang memang nak berhenti merokok.

flavor vape terbaik untuk berhenti merokok
Kenikmatan Toasted Bread yang tiada tandingannya. Bagai ditampar-tampar puaka hutan tatkala menghisapnya. 
Aku kasi 9/10 untuk Flavor ni!

Untuk perokok tegar sangat sesuai. Untuk Beginner, mungkin susah nak masuk. Korang mesti batuk terkekek-kekek sebab rasa dia sangat-sangat keras. 

Dah bebas daripada asap rokok buat aku rasa badan aku Fresh dan sihat. Bibir pun dah makin merah balik. Alhamdulillah.

1 comment... add one now

reezluv reezluv 16 January, 2017
aku isap 0mg je..yg lelain keras sangat..hahaa