Tahniah Sifu Zarul Umbrella Tempat Ketiga Gegar Vaganza 2016

Tahniah Sifu Zarul Umbrella Tempat Ketiga Gegar Vaganza 2016

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Hari ni aku bizi lagi bukak pelamin. Tapi nasib baik jugak lah sempat balik untuk layan Final Gegar Vaganza 2016.

Aku tengok Gegar Vaganza ni pun sebab nak tengok Bro Zarul Perform. Yang lain aku tak ambik Port sangat sebab aku tak kenal. Haha. Diva gila kan. Hahaha. Tak tak. Aku sokong Zarul sebab dia salah sorang sifu yang banyak ajar aku macam mana teknik menyanyi sebelum ni. Humble dan tak pernah berlagak orangnya.

SERUM MAWAR ZEETA

zarul umbrella tempat ke tiga gegar vaganza 2016
Zarul Umbrella tengah bersedia untuk ambik hadiah tu. 30% bro! Hahah. Sumber Astro Gempak

Zarul Umbrella tempat ketiga Gegar Vaganza 2016

Alhamdulillah. Dengan persembahan mantap semalam membolehkan Zarul Umbrella memperolehi tempat ke tiga. Nak komen tentang nyanyian aku belum layak lagi. Tapi apa yang aku mampu katakan, He Deserve It!

Tahniah bro Zarul! Lepas ni musti makin laku macam goreng pisang panas ni. Entah bila lah dapat lepak seTable lagi macam dedolu.

Tak kira! Nak 30% jugak! Hahaha. Sumber Astro Gempak
RAKSASA MANJA

Teringin pulak aku nak naik Stage-Stage besar macam ni pastu Perform. Mesti rasa kepuasan yang tak terhingga.

6 comments.. read them below or add one

nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 05 December, 2016
tahniah Zarul

Yui mmg sokong dia! Heheh.
Myra Jay Myra Jay 05 December, 2016
InsyaAllah mudah2an boni dpat peluang perform atas stage besar 😉
Tgk ni baru tau sapa menang 😄 tapi performance zarul ok sarah pn ok.. tp mmg da agak azharina menang sbb sora dia power.
Cik Itah Cik Itah 05 December, 2016
even tempat ketiga hadiah tetap lumayan hihi
Unknown Unknown 06 December, 2016
hehe. tahniah pada dia :)
Unknown Unknown 06 December, 2016
azharina memang tak dinafikan. dia punya projection suara dia memang superb
Unknown Unknown 06 December, 2016
kan.. hehehe. 30k tuh.. best betul.. hehehe