Pen 'TOMOI' daripada ISRAEL??


Hahahaha..curi lagi time untuk 'update entry' ni.Balas dendam balik sebab rasanya berbulan lamanya blog aku ni tak ber'update'.Terasa macam suatu kehilangan bila jari jemari genius aku yang kacak ni tak menaip.Otot-otot kekar jari aku ni pun dah semakin menghilang.Nanti jatuh saham aku di kalangan-kalangan gadis yang menggilai jari-jemari kacak dan sasa.Hahahaha.

Aku nak buka cerita pasal malam semalam.Semalam lepas habis je cerita 'jiwa dan lara' kat tb3,aku layan rancangan 'muay thai challenger'.Rancangan itu mengumpulkan peserta-peserta tomoi terbaik seluruh dunia dan diadakan di Malaysia.Salah seorang peserta rancangan tu juga adalah peserta Malaysia.Itu yang aku bersemangat nak tengok tu.Tapi tiba-tiba ada sesuatu yang membuatkan aku geram.'Fighting' semalam melibatkan peserta daripada Israel.Rasa geram je tengok muka dia yang berlagak hebat macam seorang yang kebal..Aku bukan mudah untuk membenci sesiapa,tetapi disebabkan bangsa mereka tu bangsa yang tak ada hati perut,aku terus rasa macam nak membedil sebuah enjin lori 3 tan tepat ke kepala dia.Tapi disebabkan dia dalam tv,aku tak mampu buat apa2.Takkan lah aku nak pecahkan tv aku.Elok-elok aku nak membedil kepala orang,kepala aku yang kene bedil dengan mak aku.Hari tu kene bedil dengan tong gas,kalau aku pecahkan tv,agak2 korang objek apa pulak yang akan dibedil tu??Ok,sambung balik.Pen'tomoi' daripada Israel tu 'figthing' dengan seorang pen'tomoi' daripada France.Masa tengah 'fight' tu,aku agak cuak bila peserta daripada France tu macam nak kalah je.'Fighting' semalam agak sengit jugak.Tapi akhirnya aku puas hati jugak lah sebab pen'tomoi' daripada Israel tu kalah.Rasa marah aku tu terus reda.Lepas tu aku terus minum jus perapat untuk menghilangkan 'neves' aku yang masih lagi ada dalam dada.

Jadi,itu je lah yang aku nak cerita.Tak ada apa2 pun sebenarnya.Hahaha..Sekarang ni aku sedang bersedia untuk balik rumah.Pukul 7 ptg ni ada kartun Naruto.Itu rancangan wajib tengok tu.Hahahaha.See u olsh next week k.Hahahahaha

2 comments.. read them below or add one

fae jamal fae jamal 30 September, 2011
meh sini nak tomoi hang pulak..hahahaha;P
Unknown Unknown 30 September, 2011
hahahaha..janganlah fae..kang cacat lagi kang.jatuh lagi saham..hahahaha