iPhone 5 Gadget Impian Tu! Aku Nak Berkempen Ni

iPhone 5 Gadget Impian Tu! Aku Nak Berkempen Ni. Nampak tak betapa tak senonohnya tajuk aku. Aku tak tau nak letak tajuk apa sebenarnya. Tak kisahlah. Asalkan lulus SIRIM. 


iphone 5 gadget impian
Sumber --> http://bahrain-info.blogspot.com
Aku nak cerita tentang iPhone 5. Ingat tak satu entri bertajuk iPhone 5 Gadget Impian? Entri yang menjebakkan aku untuk menuntut iPhone 5 daripada Tuan Denaihati. Sebenarnya , untuk entri ni, aku ingin berkempen dan memohon bantuan korang semua sebenarnya. Aku ingin memohon bantuan korang menekan butang G+1 pada entri tersebut. 

Jikalau aku dapat iPhone 5 tersebut, aku akan menyanyikan lagu twinkle-twinkle little star kat korang. Mungkin bagi korang entah apa-apa hadiah aku tu, tapi sebenarnya itulah yang paling susah dalam hidup aku. Sebab aku tak khatam Bahasa English. Hahahaha. Mohon bantuan korang ye. Mohon tekan butang G+1 kat entri ni --> iPhone 5 Gadget Impian.


iphone 5 gadget impian
Aku tak pandai memujuk rayu. Aku bukan seekor kumbang berwarna hitam yang comel. Aku juga bukan seekor ladybird yang berwarna oren tompok-tompok hitam. Aku bukanlah seorang lelaki bermisai seperti Adolf Hitler. Aku punya sebuah motor. Motor aku smart walaupun setahun tak berbasuh. Nampak kan? Nampak tak macam tak ada kena mengena dengan entri. Memang pun. Siapa suruh korang baca benda ni. Hahaha.

{ 42 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown 24 November, 2012
tak makan di pujuk remy nie....he3...all the best bro boni!!! semoga tercapai impian i phone 5 tu!!!!!!
Pn Ayu Pn Ayu 24 November, 2012
gud luck awk ! :)dah tekan G + 1 tuw.hehe
lynmunir lynmunir 24 November, 2012
1,2, 3, 4
Tekan-tekan tak dapat.
( Mana entah butang G+1 nya ...tak jumpa pun ! )
fifie fifie 24 November, 2012
Good luck bang Boni, alah yakin bang Boni akan dapat punya. Iphone5 dalam idaman. Heeee
wantie wantie 24 November, 2012
pandai kamu memujuk ye.

nak jawab ttg blog author tu. bila dah buat blog author tu dah boleh updated kat blog lama. blog tu ibarat mcm bilik tamabahan utk tambah ruang di blog lama.

mana mau tinggal blog lama dik oi...
AtieYusof AtieYusof 24 November, 2012
Boni,
Dah tolong tekan kan dah butang G+1..
harap2 tercapai lah impian ye..hehe:)
Unknown Unknown 24 November, 2012
haha gajet impian ye?

*adolf tu hensem jugak aku tgk
Aliff Haikal Aliff Haikal 24 November, 2012
Terbaiklah !!! sy sokong Boni kacak dr belakang ! hahaha goodluck bro !!

Menunggu blog eden jadi blog pilihan mingguan Encik Boni kacak yang hensem ni *ayat bodek*
Aimacomel Aimacomel 24 November, 2012
semoga berjaya all the best to u ya. dh klik rasanya haritu
Mat Som Sadona Mat Som Sadona 24 November, 2012
Dah banyak kali tolong tekan ni, kalo tak dapat tak taulah
Ena's Stories Ena's Stories 24 November, 2012
ok..done!
moga hajat tercapai wahai ladybird bertompok2
Hidayah Hidayah 24 November, 2012
dah lama dah............

tekan g+ tu...

:)

good luck boni..........
aliza aliza 24 November, 2012
alahai..

akak tekan dua2 entri.. yg ni ngan yg ip5 impianku tu .. harap semua yg masuk menang,.. brapa DH nak bg IP5 ni??
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 24 November, 2012
ko kena belanja gua makan baru gua g+

dilarang keras belanja keropok tamtam
Myra Jay Myra Jay 24 November, 2012
Kempen yang baik ni, siap dapat dengar lagu lagi :D
Eizil Eizil 24 November, 2012
Kalau setakat lagu twinkle-twinkle aku tak tertarik, kalau ada tambahan tarian tiang sambil nyanyi lagu twinkle-twinkle, pasti kempen ni akan lebih berkesan... hehehe :p
Unknown Unknown 24 November, 2012
Assalam, kempen nak menang iPhone 5... hahah gud luck bro...
Aien Not Alien Aien Not Alien 24 November, 2012
good luck boni. jangan lupa lagu tu ya...hehe
Unknown Unknown 24 November, 2012
moga berjaya Boni ..aku support dan aku dah tekan :D
THE AUTHOR THE AUTHOR 24 November, 2012
Kau puny apasal bro aku sokong kau..
Wah!! denaihati pun dah tahu kepentingan Google + ini yek...
Cikgu Ma Cikgu Ma 24 November, 2012
gud luck..dh tolog tekan dah ^_^
donnyien donnyien 24 November, 2012
Hi Boni,
selamat berjaya saya ucapkan, semoga impian awak untuk mendapatkan 1phone 5 idaman akan tercapai.
selipar putih selipar putih 24 November, 2012
dah tekan bro..
all the best lahh
Unknown Unknown 24 November, 2012
semoga bro berjaya, take G+ satu / hihi
-meeSUPERGIRL- -meeSUPERGIRL- 24 November, 2012
iphongggggggg 5! dah dapat t share lah sparuh2 . haha
lewisdotmy lewisdotmy 24 November, 2012
aku dpt rasakan bro berpotensi besar utk menang
 ♥ aiNa yaZiD ♥ ♥ aiNa yaZiD ♥ 25 November, 2012
Gudluck boni~~! chayok2.. heheh

kalau dpt i-phong 5, aiNa tuntut lagu tuuuu! =P
CIK TOM CIK TOM 25 November, 2012
smoga impain boni tercapai!!
Denaihati Denaihati 25 November, 2012
good luck untuk kempen bro dan contest ni.
insan_marhaen insan_marhaen 25 November, 2012
comey...tp tak akan beli la rasenya..:)
KamilSalleh KamilSalleh 26 November, 2012
Good luck buat anda. Dah kli G+1.
Jna marcello Jna marcello 26 November, 2012
Nak pun nakk jugak ipongg5 ni ;|
Unknown Unknown 28 November, 2012
Haha..x ksh la xde kena mengena pun..deqla suke baca...bestttt puisi tu..kohkohkoh..btw, good luck tau!!
Nnnourah Nnnourah 29 November, 2012
ATTN: saya baru tukar url blog tau abg boni. sudi2 lah singgah :D
YatieOwner YatieOwner 29 November, 2012
Malaysia Menang !

g+1 untuk kamu di sini :)
harap dapat membalasnya :D

http://www.puangojes.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian.html
AkmaOmar AkmaOmar 04 December, 2012
Semoga berjaya G+ support dah :)
Shida Radzuan Shida Radzuan 08 December, 2012
gudluck boni..waaa support u.. G+ sudah :)