Parodi Maharajalawak Mega - Aku Dan Geng Jadi Cuak

Parodi Maharajalawak Mega - Aku Dan Geng Jadi Cuak

Apa kes aku dan geng yang lain cuak? Ok, sebenarnya Astro ada anjurkan satu pertandingan buat video parodi yang diberi nama Parodi Maharajalawak Mega. Aku dan geng ada menyertai pertandingan ni.
astro gempak, astro, parodi maharajalawak mega 2013, parodi maharajalawak mega, maharajalawak mega,video parodi,penyertaan video parodi maharajalawak mega, peserta video parodi maharajalawak mega,peraduan parodi maharajalawak mega
Sebelum ni aku dengan team Penyamun Inc. telah buat satu video parodi. Telah dihantar. Minggu lepas dahpun diUpload ke channel youtube Astro Gempak. Tapi video tu agak kureng. Tak berapa kick. Jadi, kitorang telah sepakat untuk buat satu lagi video parodi untuk Counter balik video yang banyak kelemahan tu.

Yang ni memang kitorang buat dengan penuh dedikasi, sepenuh hati, sepenuh jiwa dan sepenuh tenaga. Video ni telah pun diSubmit minggu lepas pada 16 Januari 2014. Kalau tak salah pukul 11 malam lebih kot atau 17 Januari 2014 pukul 12 pagi tepat. Lebih kurang macam tu lah Time aku Submit tu.
astro gempak, astro, parodi maharajalawak mega 2013, parodi maharajalawak mega, maharajalawak mega,video parodi,penyertaan video parodi maharajalawak mega, peserta video parodi maharajalawak mega,peraduan parodi maharajalawak mega
Video tu kitorang buat dengan setulus hati. Disebabkan dibuat dengan setulus hati, ia terpancar naik ke wajah kitorang yang terus kelihatan mulus berseri. Kalah muka Izzue Islam. Hahahaha. Ok, sambung balik.

Apa yang buat kitorang cuak, video tu masih belum diUpload ke Channel Youtube Astro Gempak. Dan belum ada apa-apa perkembangan lanjut daripada pihak Peraduan Parodi Maharajalawak Mega. Gila tak cuak? Peserta yang lain dah ada view lebih 10k. Macam mana nak kejar kalau lambat diUpload tu?

Same goes to other group. (Pergh, nampak tak berapa hebatnya bahasa omputih aku ni). Group yang melibatkan blogger. Yang tu pun aku ada jugak. Masih juga belum diUpload. Takkan muka aku ni terlampau kacak sampai Astro menggigil nak masukkan aku dalam rancangan dorang? Hahaha.

Aku harap sangat pihak Astro dan juga pihak Maharajalawak Mega dapat Upload video peserta secepat yang mungkin. Jadi, mungkin kitorang dapat kejar viewer peserta-peserta yang dah diUpload tu. Kalau makin lambat diUpload, makin susah kitorang nak kejar. Banyak gila nak kena kejar. Lebih 10k view. Lagipun kitorang tak tau Dateline keputusan peraduan ni. Please please please...... (sambil mengelip-ngelipkan mata sambil buat muka manja).

{ 16 comments.. read them below or add one }

Anisa Anuar Anisa Anuar 25 January, 2014
Good luck!!! kalau menang waaaa best tuuuuuu
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 25 January, 2014
cptla deme uploadddd..

good luck naa.
Mizz Aiza Mizz Aiza 25 January, 2014
semoga pihak astro mendengar rintihan ini.. aiza doakan semoga boni berjaya.. :D
Akupenghibur.com Akupenghibur.com 25 January, 2014
moga pihak astro dengar rintihann, tak sabar nak tgk video dari kumpulan boni nie
Tengkubutang Tengkubutang 26 January, 2014
Waaa.. cayalah... good luck yea boni..
Ainim Rashihah Ainim Rashihah 26 January, 2014
apa kata boni msg pihak astro tanya update video tu. kalau dah upload silalah hanto link kat saya. meh saya gtau kengkawan
Invisible Me Invisible Me 26 January, 2014
Ada bakat nak jadi pelawak ni. All the best! :D
Unknown Unknown 26 January, 2014
Gudluck en boni. kalau dah upload nnti update lerr entri.nanti aku jadi orang yang view video tu hari hari .apa macam? hahahaha
Mummy MM Mummy MM 26 January, 2014
Semoga berjaya Abang Boni
Unknown Unknown 26 January, 2014
wah,wah. Good Luck .
Mimie Mimie 26 January, 2014
Good luck tau...dnga tuh pihak astro n maharaja lawak rayuan boni kacak tuh?? Cpt2 upload video parodi diorg...aku nk tgk la..
Nadia Johari Nadia Johari 27 January, 2014
harap2 diaorang cepat upload..fuhh
Korn Ahmad Korn Ahmad 28 January, 2014
knapa masukkan link skali
azwan azwan 11 February, 2014
apa kesudahan contest ni eh Boni?

dah ada pemenang belum?