Hilang Lagi Untuk Musim Kedua

musim kedua, hilang, kehilangan, tak dapat dikesan,
Credit
Hilang lagi untuk musim kedua. Aku tak tau lah apa masalahnya kunci motor dan Roadtax ni dengan aku. Sumpahan kunci motor agaknya. Ingat lagi tak yang aku cerita kunci motor aku hilang? Sebenarnya ada kisah sebelum tu. Tahun lepas, di bulan yang sama juga iaitu bulan FEBRUARI, kunci motor beserta Roadtax motor aku hilang. Kejadian yang serupa terjadi juga untuk tahun ni. Menariknya, kejadian tu berlaku Time yang sama insuran motor aku dah nak Expired. Ciskek Cikedis! Dua musim berturut-turut kunci motor aku hilang.  Dah seminggu aku berkeliaran atas jalan tanpa Roadtax. Hahaha. Nasib baik tak kena saman dengan 'Cikgu'.

musim kedua, hilang, kehilangan, tak dapat dikesan
Credit
Malam ni aku cuba masuk alam ghaib untuk Face To Face dan Talking Heart To Heart dengan kunci motor aku. Aku nak dengar sendiri apa jawapan kunci motor aku tu. Esok aku cuti sebab nak pergi renew Roadtax. Alang-alang pergi Renew sekali kad bank aku yang dah Expired juga ni.

{ 7 comments.. read them below or add one }

tarmizi tarmizi 23 February, 2014
Harap2 ko x bernasib baik kena saman ngan jpj boleh bermalam dlm lokap baru best...
Aqumad Aqumad 24 February, 2014
kalau terserempk ngan cikgu, laju je dia bagi surat cinta.. ha ha ha..
ma ❥ ma ❥ 24 February, 2014
mesti main campak2 ni..... lepas tu salahkan kunci haha
Blog Santai Blog Santai 24 February, 2014
ha..ha..tulahan kunci motor ya..kena mandi bunga BONI..
Akupenghibur.com Akupenghibur.com 24 February, 2014
memang dia suruh renew tu ^_^ naseb baik tak jumpa cikgu kalau tak dah kena dengan cikgu
Atiqah Wadiah Atiqah Wadiah 24 February, 2014
Kim salam kunci motor bro..hak3:p
Sukma Sukma 24 February, 2014
Tukau sekali motor baru...hihihi...