Kad Terbaru Maybank Menarik!

Kad Terbaru Maybank Menarik!

Tadi aku cuti kan? Eh, apsal aku tanya korang? Hahaha. Ok, tadi aku cuti. Memang aku dah plan cantik nak Renew insuran motor dengan Renew kad Maybank yang dah Expired. Pagi-pagi aku keluar rumah. Aku terus pergi ke Maybank Rawang untuk Renew kad.  Sampai kat sana, memang orang ramai. Jadi, aku pun menanti dengan penuh kesabaran sambil memerhati gelagat orang kanan, kiri depan dan belakang. Macam-macam gelagat aku perhatikan. Ada yang masam mencebik sampai bibir tu dah 20cm panjangnya. Aku tau. Itu dah tentu sebab tunggu lama. Ada yang Control hensem sedangkan dia tak tau dah ada seorang lelaki yang sangat kacak dalam bank tu. 


kad maybank, kad maybank terbaru, renew kad maybank, penukaran kad maybank, kad maybank expired, kad bank expired, renew kad bank,
Credit

Sejam lebih menunggu akhirnya giliran aku pun tiba. Aku duduk je, mata aku terus terpana atas meja budak lelaki yang uruskan penukaran kad bank aku. Terujanya aku macam nak melompat dan lempang muka budak lelaki tu. Ini semua sebab kad keluaran terbaru Maybank sangat Awesome dan memenuhi citarasa dan nafsu buas aku ni.


kad maybank, kad maybank terbaru, renew kad maybank, penukaran kad maybank, kad maybank expired, kad bank expired, renew kad bank,
Ini sangat MABELES! 
Aku tak pasti samada kad bank Maybank ni sebenarnya dah lama atau baru. Sebab aku baru nampak keluaran yang ni. Kalau dah lama , aku minta maaf lah. Maknanya aku yang ketinggalan dan terkena kejutan budaya. Hahaha. Kalau baru, ia memang sangat AWESOME! Aku memang peminat Manchester United dari dulu hingga sekarang. Apa lagi kat kad Maybank ni diletakkan gambar-gambar Player Manchester United yang memang hebat dalam tahun 90an. Dari kiri Eric Cantona, Roy Keane, David Beckham, Paul Scholes dan juga Ryan Giggs. Ni memang Player-Player zaman kegemilangan Manchester United dan Alex Ferguson.

Cuma satu aku musyhkil. peminat-peminat team lain tak panas ke dengan kad Maybank yang terbaru ni?? 

*Duit BR1M dah habis terus Renew Insuran. Cepat betul duit tu habis. Macam air.

{ 20 comments.. read them below or add one }

Sukma Sukma 24 February, 2014
Itu kad baru, kad lama pic buah cery...
Miss N™ Miss N™ 24 February, 2014
nur baru tukar kad, dapat pesen kad lama tu...
Niesa Niesa 25 February, 2014
This comment has been removed by the author.
Niesa Niesa 25 February, 2014
This comment has been removed by the author.
Niesa Niesa 25 February, 2014
This comment has been removed by the author.
Niesa Niesa 25 February, 2014
This comment has been removed by the author.
Niesa Niesa 25 February, 2014
This comment has been removed by the author.
Niesa Niesa 25 February, 2014
This comment has been removed by the author.
Niesa Niesa 25 February, 2014
Wahhhh...kelas gitu kad baru..niesa masih gmb buah cherry...RQ nk gmb team lain boleh x?ekekek
Niesa Niesa 25 February, 2014
@Niesa:
Ampun boni kacak yg hensem dan lagi menawan..ingtkan line bengong..tgk2 dh byk komen..hahahaha...okbai
Yanty Lee Yanty Lee 25 February, 2014
same! ty tukar last year
Husna Yusof Husna Yusof 25 February, 2014
hahaha sy dh tukar lama dah.. tp kenapa die tak buat pilih club ape kita minat msti lg best.. btw dulu ada kad superman tp dh xde dh skrg.. :)
Suria Amanda Suria Amanda 25 February, 2014
SA kad cerry..nanti nak tukar nak request Liverpool la gambar kad tuh..muahahahahaha.....
♥ Nana BamBam ♥ ♥ Nana BamBam ♥ 25 February, 2014
ini kalau laki smart ar ada satu..

kalau pompuan cam x padan jer :D
Unknown Unknown 26 February, 2014
minat MU ke??
buka teror dah pun depa nih..


eh!!larikkkk...
Fiza Rahman Fiza Rahman 27 February, 2014
Masih setian dgn kad maybank yg lama. Dah berbelas tahun gak lah. Tahan lama plak tu dan boleh dikira sebagai barang antik...ekekeke...

Rasa mcm nak tuka gak ni.
Hazmin Hamudin Hazmin Hamudin 03 March, 2014
Apasal time aku takda pun kad ni. Ini tidak adil.
Myra Jay Myra Jay 04 March, 2014
Sib baik masa turn cheq tukaq kad maybank still gmbaq buah.. klau gmbaq player ni konpem cheq xtau nk kata pa.. sbbnya cheq xkenai depa..hehee