Mencari Kekuatan Dalam Diri

Assalamualaikum semua. Memang lama rasanya blog ni terbiar tanpa ada artikel baru. sekarang, seketul Boni Kacak ni masih lagi mencari masa dan kekuatan dalam diri untuk konsisten Mengupdate tapi selalunya gagal.

Aku selalu gagal bila berkonfrontasi dengan masa. Mana tak nya. Aku sangat bizi mencari duit. Memandangkan aku sendiri ada 4 bos, 4 kerja, jadi memang agak terbatas waktu aku. ini semua mengikut saranan Ahmad Maslan lah ni.

Jadi, aku harap korang semua akan terus bersama dengan Boni Kacak. Owh ye, kalau sesiapa yang pernah dengar Serum Mawar Zeeta, dan teringin nak cuba akan keajaibannya, bolehlah wassap aku 01139997794. Setakat ni, semua Customer aku, dah Repeat Order. Maknanya, serum mawar zeeta ni memang sangat ajaib walaupun harganya cuma RM20 sebotol. Mencari Kekuatan Dalam Diri

{ 7 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 05 August, 2016
serum tu nk bagi nmpk mude ke ape bro?
Faizal Tahir suruh terjah kat sini Raver Si Sotong Vs Hipster Bermisai Lentik
Unknown Unknown 05 August, 2016
yeah! nanti aging bro.. hehehe
Sirsak Sirsak 01 September, 2016
serumnya bisa kirim ke indonesia bang? awak mau coba
Unknown Unknown 12 September, 2016
ala, saya ngak bisa lagi kirim ke luar negara. Sekarang pun hanya untuk pasaran di Malaysia saja sobat
Green Coffee Green Coffee 25 October, 2016
aku pengin coba serumnya kak, ayo donk dikirim ke Indonesia, hehe
Unknown Unknown 07 November, 2016
serumnya memang memuaskan hati mas.. cumanya aku gak bisa kirik ke seberang.. nanti jika aku sudah tau bagimana caranya, aku akan update sama mas :)