Saya Suka Baca Blog Prettilyrare Kerana...

Assalamualaikum semua. Susah betul nak Istiqomah untuk menaip entri sekarang ni. Makin tua makin bebal aku rasa. Jari pun rasa makin berat je ni.

Okay lah! Untuk mendapatkan balik rentak aku untuk menaip entri blog ni, aku akan mulakan semua dengan Join satu Giveway ni.

Prettilyrare Blog Giveway Contest.


Prettilyrare ni adalah seorang sahabat blog yang agak rajin melancong serata negara ni. Merata-rata dah dia pergi. Zimbabwe je belum sempat sampai lagi. Katanya hujung tahun nak ke Zimbabwe.

Aku suka baca blog Prettilyrare kerana kat sana aku boleh tengok macam-macam dia Review dan jugak tentunya Review ke tempat-tempat percutian menarik di dalam negara mahupun di luar negara. Yang agak Latest ni dia ke Jepun.

Jadi kalau korang jenis suka baca Review-Review produk ataupun Review tempat-tempat menarik bolehlah singgah ke blog WWWW.PRETTILYRARE.COM. Boleh klik Link aku bagi ni.

Ok aku nak jawab beberapa soalan yang ada dalam Giveway ni.

#6-Jawab 3 soalan mudah (Wajib):

i.  Ke manakah destinasi pelancongan prettilyrare kali ini?

    Jawapan - Kundasang?

ii. Apakah aktiviti ekstrem yang dilakukan oleh blogger prettilyrare pada pelancongannya kali ini?
    Jawapan - Mendaki Gunung Kinabalu?

iii. Apakah post/posts prettilyrare kegemaran anda dan kenapa?

     Jawapan - Pengalaman mendaki Gunung Kinabalu. Sebab apa suka baca? Sebab saya tak pernah        sampai sana apatah lagi mendaki ke atas. Jadi, bila dapat baca pengalaman mendaki ke atas tu pun      dah rasa berbaloi.


Done!!

Aku dah pun Join. Korang yang rasa nak menang hadiah kat bawah ni boleh jugak cuba weh! Tak rugi mencuba.

HADIAH

1 X PEMBACA ISTIMEWA :  BUAH TANGAN MISTERI DARI XXX
2 X PEMBACA ISTIMEWA :  BAUCAR AEON BERNILAI RM50

Jadi, kalau korang nak cuba jugak Giveway menarik ni bolehlah klik Link kat bawah ni.

Prettilyrare Blog Giveway Contest (SILA KLIK)








0 comment... add one now