REVIEW FILEM - ABANG LONG FADIL 2 BEST ATAU ANNOYING?

REVIEW FILEM - ABANG LONG FADIL 2 BEST ATAU ANNOYING?

Assalamualaikum semua para hadirin dan hadirat yang dikasihi dan disayangi. Hari ni aku nak campak pulak hasil Review seikhlas hati aku terhadap filem Abang Long Fadil 2 yang aku dah tengok malam kelmarin.


Aku kalau filem dari anak-anak Yusof Haslam ni memang rasa rugi tak tengok kat wayang. Sebab aku rasa filem-filem daripada dorang ni memang ada kualiti. Dan aku tak rasa macam aku rugi pun beli tiket wayang.

Ok. Sebenarnya untuk Review filem ni, aku malas menaip pun sebab segala Point-Point yang aku nak sampaikan dah disampaikan dalam bentuk Visual. Jadi, korang pun boleh Relax dengar Review ni sambil pejam mata dan kunyah kacang panjang lagi.

Jadi.. Jom dengarkan!!



Kalau mana yang tak boleh Play tu boleh klik Link ni untuk menonton
 -->     https://youtu.be/qaRhnmhcH_I

Ok. Got To Go Now! I want to Pee. Assalamualaikum semua!

0 comment... add one now