Pencinta Pemandangan Langit Dan Bumi

Assalamualaikum dan selamat petang semua hadirin dan hadirat yang menggilai dan mengidolai aku yang Super Kacak ni. Apa khabar semua?

Okay. Di petang yang mulia penuh dengan awan mendung ni, aku nak buat satu pengakuan. Memang aku ni mempunyai paras wajah yang ganas dan badan yang sangat sado, tapi aku ada satu tabiat untuk tengok langit dan bumi terutama bila lepas hujan.

Sejujurnya pemandangan-pamandangan langit dan bumi ni banyak berikan ketenangan kat aku terutama bila ketika aku sedang dilanda masalah dan kesedihan. Pemandangan-pemandangan itu lah yang membuatkan hati yang gundah gulana kembali tenang.

Aku tak pandai nak meluahkan dan mengekspresikan rasa sedih, kecewa dan marah aku. Aku lebih banyak diam dan pendam. Jadi, inilah antara ubat-ubat kerohanian aku bilamana apa yang terpendam tak terluahkan.


Pencinta Pemandangan Langit Dan Bumi

Pencinta Pemandangan Langit Dan Bumi

Pencinta Pemandangan Langit Dan Bumi

Pencinta Pemandangan Langit Dan Bumi

Pencinta Pemandangan Langit Dan Bumi

Pencinta Pemandangan Langit Dan Bumi

Pencinta Pemandangan Langit Dan Bumi

Ini antara beberapa pemandangan langit dan bumi yang berjaya aku "tembak" menggunakan jari jemari perkasa aku ni.

Cukup dengan melihat keindahan-keindahan ni, hilang segala keserabutan dan masalah yang tengah membelengu diri.

Okay Guys. Got To Go Now. Nak sambung buat kerja. #DemiSesuapNasi

0 comment... add one now