GARA DIRIKU - AJAI ( COVER BY BONI KACAK )

Seronok pulak aku godek-godek App Compose lagu ni. Tak pasal-pasal aku terjebak lagi nak buat lagu untuk Cover. Kali ni lagu yang jadi mangsa Cover aku adalah lagu daripada Ajai, Gara Diriku

Mula-mula aku ingatkan lagu ni menceritakan tentang seseorang yang suka membuat onar dan masalah seperti curi seluar dalam jiran dia, selalu tampar leher kawan dia lepas tu lari laju-laju selamatkan diri ataupun selalu jaringkan gol ke gawang sendiri. Tapi rupa-rupanya lagu ni pasal seorang lelaki yang tersedar diri yang dia dah tua dan kena memperbetulkan keadaan dari terus merosakkan hubungan orang lain. Hubungan orang lain tu aku tak pasti pulak hubungan suami isteri ataupun baru kapel. Kalau hubungan suami isteri, memang wajib lelaki ni kena sula.

Jadi, jom layan versi Cover Song daripada aku. Tapi aku pesan awal-awal. Janga Expect yang lagu aku buat ni akan sama dengan lagu asal. Kalau sama, lebih baik korang dengar lagu asal je kan? Versi kali ni memang berbeza sama sekali dengan yang asal. Nak tau macam mana kena dengar dulu. Layanzzz..



LAGU MELAYU TERKINI 2014, LAGU MELAYU TERBARU 2014, LAGU AJAI GARA DIRIKU, LAGU GARA DIRIKU AJAI, AJAI GARA DIRIKU COVER VERSION, GARA DIRIKU AJAI COVER VERSION
SUMBER
LAGU MELAYU TERKINI 2014, LAGU MELAYU TERBARU 2014, LAGU AJAI GARA DIRIKU, LAGU GARA DIRIKU AJAI, AJAI GARA DIRIKU COVER VERSION, GARA DIRIKU AJAI COVER VERSION, Terpaksa pinjam internet pejabat nak Update Blog. Seperti yang aku ramalkan, potong laju je. Tapi bila dah bayar, lemau. Hahaha. Sabo Boni Kacak!

{ 7 comments.. read them below or add one }

yoorinmelacolea yoorinmelacolea 01 December, 2014
bunyi macam keroncong jerk.. tapi best layanzz pulak..
Mommy's blog Mommy's blog 01 December, 2014
Adoiiii abg boniaaaa.... hahahahahahahahaa. lucu bah versi ini... tp mantap woooo
Unknown Unknown 01 December, 2014
Eh!best je akak dengar..terbaik la..:)
akubiomed akubiomed 01 December, 2014
Lama tak dengar bro menyanyi kali terakhir Sepetang Bersama Denaihati.
fairus fairus 02 December, 2014
Bila nak buat album boni?
dariilhamkehati dariilhamkehati 04 December, 2014
Ala, bukak dengan fon jer, taleh dengar, hehehe, wah, kacak seperti biasa, boleh lah kongsi rahsia ngn CP