LAGU SINGLE TERBARU AKU DILANCARKAN

Aku ingatkan tak ada siapa pun yang sudi untuk sedar 'Kehilangan Misteri' aku baru-baru ni daripada arena Blog, Facebook, Istagram, dan juga Friendster. Tapi tak sangka ada juga yang sedar. Terima kasih ye pada yang sedar tentang 'kehilangan' aku tu. Nami Namia dan juga Norasyimah Binti Saifullah.

lagu melayu terbaru 2014, lagu melayu terkini 2014, lagu indie terbaru 2014, lagu indie terkini 2014, single terbaru 2014

Sebenarnya ada sebab musabab yang ganjil dan memaksa aku untuk berehat kejap daripada dunia Online ni. Tapi aku bukan rehat kosong sebab aku ambil masa yang terluang tu untuk siapkan lagu yang dah aku peram lama. Lepas Touch Up sikit Arrangement Music dia dan siapkan lirik, aku terus menyatukan semua tu menjadi sebuah lagu yang sangat menyentuh hati. Ini perasaan aku lah. Perasaan korang aku tak tau samada boleh tersentuh atau tak. Kalau tak tersentuh, maknanya aku syok sendiri. Hahahaha.

Jadi, malas aku nak taip panjang-panjang, korang layankan aje lah Single terbaru daripada aku ni. Asyik Cover lagu orang lain je kan, kali ni aku Cover lagu sendiri. Layanzz..

Gambar-gambar ni aku ambik dekat Google. 

lagu melayu terbaru 2014, lagu melayu terkini 2014, lagu indie terbaru 2014, lagu indie terkini 2014, single terbaru 2014, Harap lagu ni dapat memberi sejuta kesedaran kepada semua lebih-lebih lagi remaja-remaja yang semakin hanyut. Hargailah kurniaan daripadaNYA itu.

2 comments.. read them below or add one

Syira Lokman Syira Lokman 04 December, 2014
singgah sini jenguk tuan blog :D jom ke blog syira lokman ^_^
Nadia Johari Nadia Johari 17 December, 2014
nampak baby..macam taknak teruskan tgk gambar tu..sobsob