Pop Quiz Tergempar Artis Wanita

     Baiklah. Sabtu lepas aku menghadiri open house seorang artis wanita tanah air kita. Tak mungkin aku pergi rumah Selena Gomez pula kan? Jadi, pada hari ni, aku nak buat satu pop quiz tergempar. Soalannya berbentuk begini. 
"Siapakah artis wanita tersebut?"

Klu-klunya

1. Asal Dari Penang.
2. Terlahir, terhasil dan tercampak daripada program realiti Tv3 a.k.a MENTOR.
3. Angka 5

Siapa yang paling pantas menjawab dengan betul akan dihadiahkan dengan top up rm10. Hadiah simple je. Sebab soalan pun simple. Hahaha. Tunggu apa lagi. Tinggalkan jawapan anda di ruangan komen di bawah. Heh heh.

artis wanita
Klu yang terakhir. Pandai buat laksa. Laksa dia, pergh!! Memang ho li ow. Betul-betul Penang Mari!
  

{ 47 comments.. read them below or add one }

Myra Jay Myra Jay 30 August, 2012
Pija @ Black @ Feeq... ehhh tak cukup.. sat nak google ;)
MAY MAY 30 August, 2012
**REPLY COMMENT..HARUSLA MY FREN YG FREE HAIR..YG PKI TUDUNG TU EDEN LA!BINI ORANG!
Admin Admin 30 August, 2012
payah boto la teka teki ni
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 30 August, 2012
ala.. tak tengok mentor sangat lah.. huhu
Unknown Unknown 30 August, 2012
gile susah teka-teki boni..
shiha laa kot..betul tak ?
Errah Najwa Errah Najwa 30 August, 2012
shiha mentor...wah sedapnya laksa..hari ni buat laksa jgk rumah errah..:)
wantie wantie 30 August, 2012
ntah le. tak tengok mentor plak. tapi dak shila menotr tu org penang kan. tapi dia dapat no 5 ka.

ntah le. shila mentor kot.
Mummy MM Mummy MM 30 August, 2012
argh susah nye soalan boni nie. huh, kena tanya sawijan tukiman bru dapat jawapan.. huhu
mrs chenta mrs chenta 30 August, 2012
boni!!! i xnak teka teki tuu.. i xnak top up tuu... i nak laksa tu bulehhh????? ahahahhaha
Unknown Unknown 30 August, 2012
@Crafty Nieya

yee.shihalah orangnye.betulkah?dye lahir penang..sedapnye laksa..bawak mari !!
fadh leyanie fadh leyanie 30 August, 2012
jawapannya mudah saja..shiha !
blog-tips-kurus blog-tips-kurus 30 August, 2012
ooooo... dia ke?

(padahal tak tau!!) :-)
Korn Ahmad Korn Ahmad 30 August, 2012
aku teka shiha... sebab aku tiru jawapan kat atas.. kahkahkah... ko ni pg rumah retiss ajer kan.. hoho.. bila nak beraya dengan aku plak ni?
Afasz Afasz 30 August, 2012
sabtu ni nak p open house makan laksa.
fairus fairus 30 August, 2012
TAK TAHU... TAK KENAL.. :)
maszull maszull 30 August, 2012
assalamualaikum Boni...susah juga nak teka siapa org nyer ni...:)
Cik Fie Cik Fie 30 August, 2012
wah macam best je :)
AnonymousAnonymous 30 August, 2012
shiha,,awkkan kwn ngn shiha mentor..
Atiqah Wadiah Atiqah Wadiah 30 August, 2012
x tau sgt artis dr mentor ni :(
syiela syiela 30 August, 2012
alamak tak tau.. tapi nak juga laksa tu :)
ceklala ceklala 30 August, 2012
tak layan mentor sangat so tak tau kikiki
Miss N™ Miss N™ 30 August, 2012
siapa gamaknya...
nak laksa tu boleh.. :)
Ca Ezah Ca Ezah 30 August, 2012
tiru je la jwpn kat atas..haha...memang tak bape layan mentor mmg xtau la...aduh..nga lapar ni tgok laksa penang terliuq ..
Dkna Abza Dkna Abza 30 August, 2012
errkkk!! RM10 jer?? tak mau la teka..wakakaaaah..
Unknown Unknown 30 August, 2012
erm..gua rasa bro, nama dia, ..errr..
gua give up, tak dapat teka lah..gua tak layan sgt mentor
aliza aliza 30 August, 2012
alaa rasanya dah tak sompat tentu dah ada pemenang tp kak mmg x tau pun sapa...

seronoknya dapat beraya,.. rasa jealous pun ada tp sibuk tu tentu ada hikmahnya kan..

shinji izac shinji izac 30 August, 2012
B.L.A.C.K kot...??
betui ka...
nak spuloh hengget gak...~~~
:p
THE AUTHOR THE AUTHOR 30 August, 2012
Hemm.....Guan Eng...
hehehhee
Siti_btp Siti_btp 30 August, 2012
Bagilah Blackberry ke,Ipad ke..kan best
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 30 August, 2012
kenapa saya rasa blog ni makin berat ek?
ke line saya yang lembab? huhu
Unknown Unknown 30 August, 2012
aku tak layan so aku tatau hahaha
Zul De Alexis Zul De Alexis 30 August, 2012
sat2 gua try fikir....

gua teka doremon..eh?

hahaha...susahnya.
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 30 August, 2012
aduhh ! dah lama rasa tak tengok tb.. tak dapat ler hadiah nniee.. :/
Aimacomel Aimacomel 30 August, 2012
haah la, xkenal sgt artis mentor ni.. kalau lady gaga tu ada la jgk bertegur sapa =) hehe.. xtau :)
onlajer onlajer 30 August, 2012
tak jalan lah otak aku huhu
Mat Som Sadona Mat Som Sadona 30 August, 2012
Saya tak nak teka sebab line hp saya guna XOX. Tiada topup di kedai2 biasa.

Tapi saya nak teka juga

Mila ....mila sape pulak, lupa da
Shida Radzuan Shida Radzuan 31 August, 2012
tak dan nk teka hahaa :D
حاني رملي حاني رملي 03 September, 2012
ada buat kuiz xcakap haa..hehe
zool zool 03 September, 2012
tak tau siapa.. tak tengok mentor mentor ni