Khas Buat Peminat Shah Rukh Khan

     Bagi peminat-peminat filem hindustan yang dibintangi oleh Shah Rukh Khan, malam ni aku syorkan korang melekat di depan tv3 pada jam 9.00 malam. Tv3 akan menyiarkan filem aksi bollywood yang bertajuk RA ONE. Agak menarik filem ni kerana ia bukanlah genre jiwang karat semata-mata. Ia mengisarkan tentang serigala jadian yang sedang nazak dan perlukan bantuan daripada saudara terdekatnya. Baiklah. Aku tipu. Aku pun tak tengok lagi filem ni sebenarnya.

shah rukh khan
Shah Rukh Khan. Sumber gambar --> http://bollywoodhindimovies.net
     Walaupun muka aku ni ganas, dan agak kacak di situ, tapi tu tak mematahkan semangat aku untuk meminati filem-filem hindustan. Apa lagi bila dibintangi oleh Shah Rukh Khan. Hahaha. Kantoi di situ.

Shah Rukh Khan
Shah Rukh Khan dan juga heroinnya, Izara Aishah. Sumber gambar --> http://www.epakistannews.com
     Jadi, pastikan korang gam punggung korang depan tv malam ni ye. Jangan berganjak kemana-mana. Saksikan filem yang agak macam best je ni. Sambil-sambil tu, jom kita layan satu lagu yang terdapat dalam filem ni. Sejujurnya, aku suka lagu ni. Bila aku dengar, adrenalin badan aku laju berputar. Dan secara tiba-tiba aku mampu menari zapin sambil dengar lagu ni.



p/s : Ingatkan raya aku sangat-sangat membosankan. Nasib baiklah ada juga saudara mara yang datang ziarah. Terasa juga kemeriahan beraya ni. 

     

{ 28 comments.. read them below or add one }

mujagirl92 mujagirl92 22 August, 2012
dah tgk citer ni and msih bersdia untuk tgk skli lagi mlam ni for srk,, :D
- - 22 August, 2012
hahahaha....boni...boni..hee =.='
Lady ★ Hanna Lady ★ Hanna 22 August, 2012
best! shah rukh khan mmg terbaik la ;)
fairus fairus 22 August, 2012
I LIKE SHAH RUKH KHAN.. :D
hazman aka species1980 hazman aka species1980 22 August, 2012
hurmmm.... tak ajak pun aku datang umah... btw... aku tunggu sabtu nie nak layan MOHABATTIEN....
Aimacomel Aimacomel 22 August, 2012
Hahaha, xpernah minat Hindustan. Byk sgt aksi blue yg mengghairahkan hehe
Kakcik Seroja Kakcik Seroja 22 August, 2012
Izara pun berlakon filem Hindi? hehehe....
Cik Fie Cik Fie 22 August, 2012
xbrape minat shah rukh khan..tapi nak tgk la citer tu..hewhew :)
maszull maszull 22 August, 2012
assalamualaikum Boni...memang best cite ni mama dah tengok tapi rasanya nak tengok lagi malam ni....:)
Ayu Ayu 22 August, 2012
boni, ym minat tgk shahrukh, tp Ra one is not the one, huhuhu.lg suka tgk dier dlm cite, my name is khan, :-)
RIZZNA RIZZNA 22 August, 2012
Hah!! Minat giler!! Tengok ulang2 pun tkpa
Cikgu Ma Cikgu Ma 22 August, 2012
eh..malam ni ke citer ni? bukan mlm ni jangan pandang belakang congkak 2 ke??konpius la banyak sangat citer raya ni..last2 satu pun x tengok..
Mat Som Sadona Mat Som Sadona 22 August, 2012
Boni
Tadi dgr berita SRKhan dikatakan telah menghina bendera negaranya sendiri....silap agaknya tu.

Bab bendera ni memangle tak boleh main2.

Geng Borak Geng Borak 22 August, 2012
takmo tengok.. takmo.... huwaaaaaaaa
Nadot Nadot 22 August, 2012
baru ingat nak tengok kalau betul la pasal serigale jadian yang tengah nazak...tp sebab boni tipu..tak jadi tengok..dem! ;p
akubiomed akubiomed 22 August, 2012
Betul cakap bro. Jam 9tepat ramai yang sudah melangut didepan tv menanti hero hindustan kesayangan mereka beraksi. :-)
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 23 August, 2012
alamak ! kantoi minat Shah Rukh khan.. sama macam sye.. ^^

*adik Nurrul ckp wasalam.. :">
LaLa mhdnor LaLa mhdnor 23 August, 2012
Pakcik SRK selalu hensem =D
Myra Jay Myra Jay 23 August, 2012
Hari tu tengok citer ni dalam you tube kot tak silap takdak sarikata, semalam berjaya tengok sampai habis;D
Errah Najwa Errah Najwa 23 August, 2012
ala..tak tengok..best ke cter ni
Dkna Abza Dkna Abza 23 August, 2012
Muka macho header owsem entry gile tergempak hati jiwa hindustani kuch kuch hota hai heehehehee
Cendol Cendol 23 August, 2012
tak tengok pn.shah rukh khan tak hensem :p haha
THE AUTHOR THE AUTHOR 23 August, 2012
Baru minggu lepas tengok Kabis Begum....leleh sikit air mata...ehhehehe
Unknown Unknown 24 August, 2012
aku tgk sekerat je

pastu mengantuk hahaha
حاني رملي حاني رملي 24 August, 2012
esok shah rukh khan ada lagi..mohabbatien.jgn lupa tengok taw..haha
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 25 August, 2012
saya tengok cerita ni dekat wayang tau.. tapi tah cemane sejam terakhir saya boleh tertido.. sedar2 semua orang dah siap2 bangun nak tinggal kan panggung.. sabo jele :p