Facebook Pemuda Umno Malaysia Disiasat Polis

     Baru-baru ni aku terdengar satu berita tentang facebook pemuda umno disiasat polis kerana berbaur hasutan. Pemuda Umno menafikan perkara tersebut dan mengatakan bahawa ia adalah laman facebook palsu.


facebook pemuda umno malaysia
Sumber gambar --> http://dialograkyat.blogspot.com
      Baiklah, aku bukanlah hendak menghurai panjang tentang ni disebabkan blog aku ni bukanlah blog politik. Tetapi, aku mengambil kesempatan ni untuk menaikkan semula isu akta 114A yang pernah diusulkan sebelum ni. Aku berharap agar akta ini dapat dipertimbangkan semula selepas terjadinya kes sebegini. Aku berharap agar kes ini akan membuka mata akan kekurangan yang ada pada akta 114A. Sekian.


facebook pemuda umno malaysia
Stop 114A
Artikel penuh tentang kes ini --> http://www.malaysiakini.com



{ 17 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown 24 August, 2012
heh malas nk join pk sal ni
Shida Radzuan Shida Radzuan 24 August, 2012
politik?? tolak awal2 dah :)
Niesa Niesa 24 August, 2012
politik2..niesa budak lagi..so xpyh pening fikir pasal politik.. (bdk la sgt..)haha
maszull maszull 24 August, 2012
assalamualaikum Boni...biarlah mereka politik ni susah nak ckp...:)
hazman aka species1980 hazman aka species1980 24 August, 2012
tak sabar la pulak nak tunggu ko publish kisah MAK TOM nie... ahhahha
Unknown Unknown 24 August, 2012
politik kotor betul ka? hihu
Cik Fie Cik Fie 24 August, 2012
hehe..saya xminat politik2 ni..
Unknown Unknown 24 August, 2012
memeningkan betul la.. adehh
mujagirl92 mujagirl92 24 August, 2012
tak de komen utk ini, kurang arif,,,
Aimacomel Aimacomel 24 August, 2012
haah, kena la kaji dulu betul2 barulah boleh laksanakan akta mcm ni. kalau x nanti aniaya org je kan. kalau kita sendiri yg buat xpelah kita bertanggungjawab, tp buatnya ada org saje nk kenakan kita camne pulak tu kan?
حاني رملي حاني رملي 24 August, 2012
xreti nak komen kat entry ni.. haha
Mat Som Sadona Mat Som Sadona 25 August, 2012
Politik bersih
Yg kotor orang pilitik itu
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 26 August, 2012
This comment has been removed by the author.
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 26 August, 2012
bahaya betul sekarang nie.. kalau nak fitnah org.. sekejap aje.. nak pulihkan semula nama... Aduiihh , makan masa lama..

Dunia yg kejam..