ALHAMDULILLAH! PERANG SUDAH BERMULA

First Of aAll , aku nak ucapkan Alhamdulillah disebabkan peperangan aku dengan kehidupan sudah bermula. Apa Bisnes Tshirt yang aku rencanakan bak mengepil pintu yang berkunci dari dalam akhirnya terlaksana. Cuma mungkin aku sedikit ralat sebab masih baru dalam bidang ni. 

couple t shirt malaysia. beli t shirt couple cantik online, hadiah terbaik untuk isteri, hadiah terbaik untuk kekasih,
Err. bukan perang ni ye. SUMBER
Aku ni main belasah je terjun dalam bidang ni. Basic pun tak ada sebenarnya. Aku ni lepasan Pakar Sakit Puan kat Universiti Oxford dulu. Tapi disebabkan keinginan yang menebal selain faktor kewangan yang semakin menekan dan menekan membuatkan aku tekad untuk terus terjun dalam bidang penTshirtan ni. Ni aku ibaratkan macam terjun dalam loji taik ni. Untung sabut timbul sambil gigit ikan talapia, untung batu tenggelam ditimbuni jutaan najis-najis yang melekit dan berbau busuk tu.

Tapi apapun juga kemungkinan, aku kena terima dan hadap. Tak boleh nak putus asa walaupun tak berjaya. Aku pun sebenarnya tengah uji beberapa strategi dan taktikal pemasaran. Aku tengah cari formula dan rumus yang terbaik lagi sebenarnya. Aku masih tak dapat lagi jawapannya samada nak guna rumus AlGebra atau pun rumus Persamaan Linear Tak apalah. Slow-Slow kayuh. Sekarang ni pun aku masih lagi kaji dan mengkaji sambil mata rancak dan tajam memerhati Trend berniaga Online sekarang ni. Tapi kadang-kadang terlepas pandang jugak ke gambar Nora Danish dengan Emma Maembong yang kadang-kadang muncul kat New Feeds Fb tu. Ngeh Ngeh. 

Harapan aku agar aku akan terus kuat dan kuat untuk hadap segala rintangan dan dugaan dalam berniaga tu. Doakan aku ye All My Fellow. Doakan je tak beerti kalau korang tak beli Tshirt aku secara borong. Hahaha.

couple t shirt malaysia. beli t shirt couple cantik online, hadiah terbaik untuk isteri, hadiah terbaik untuk kekasih

Jadi kalau korang berminat dengan Tshirt ni samada korang nak beli untuk diri sendiri atau dihadiahkan kepada pasangan korang, bolehlah tempah sekarang. Sementara Order masih lagi dibukak tu. Cepat jangan lambat. 


WASSAP - 0124345332


couple t shirt malaysia. beli t shirt couple cantik online, hadiah terbaik untuk isteri, hadiah terbaik untuk kekasih, Muka yang terlampau kacak tak bererti sikit pun kalau tak berbini. Begitulah aku diibaratkan. 

{ 11 comments.. read them below or add one }

Admin Admin 02 March, 2015
Wow .. maju lagi dan lagi.
islam di dadaku islam di dadaku 02 March, 2015
semoga bisnis berkembang rakan boni
Salma Othman Salma Othman 02 March, 2015
saya pun masih merancang nak buat business ni.semoga berjaya!
fairus fairus 02 March, 2015
BRO.. NAK BUAT TSHIRT SEHELAI KALAU AKU BAGI IDEA TAPI KAU DESIGN BOLEH?
Unknown Unknown 03 March, 2015
@fairus:

nak buat sehelai je mahal lah bro.. sebab ni bukan heat press :)
Penapis Air Termurah Terhebat Coway MalaysiaPenapis Air Termurah Terhebat Coway Malaysia 25 March, 2015
perang sekarang mcm mcm perang dah ....hehe