Mystic Vapery Pilihan Terbaik Vapor Yang Sukakan Flavor US

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Ni aku ada berita baik buat Vaporian yang sangat-sangat gilakan Flavor US. Tapi macam yang kita tau, Flavor US ni harga dia mahal kan. Tapi apa yang aku nak rekemen ni adalah Flavor yang rasa dan kualitinya memang saling tak tumpah macam Flavor US tapi dengan harga tempatan.


beli flavor dan liquid vape US paling sedap dan terbaik dengan harga murah secara online, #vapeon,

Siapa pernah dengar Mystic Vapery? Kalau sesiapa yang dah rasa sendiri Flavor ni, dah tentu takkan dapat menafikan betapa sedapnya Flavor ni. 

Aku saja bagi beberapa Member aku cuba Flavor ni. lepas tu dorang sendiri tanya kat aku mana nak beli Flavor ni. Haha. Padan muka. Saja aku dera dorang.

Bagi aku, ini adalah Flavor-Flavor paling sedap aku pernah rasa sepanjang aku berVape ni. Sebab dia mudah je. Segala bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Flavor ni bukan didapati kat kedai-kedai kek biasa, tapi Diimport dari US. 

beli flavor dan liquid vape US paling sedap dan terbaik dengan harga murah secara online, #vapeon,

Adam's Apple. Rasa Apple Pie. Rasa dia ni sama dan saling tak tumpah macam Five Pawn Gambit. Sebijik ye.  Sesiapa kaki Flavor US mesti kenal Flavor tu. 

Bagi aku Flavor ni betul-betul lemak rasa dia. Sedut je, dah rasa dia punya lemak. Rasa lemak dia sampai ke kerongkong dan jugak perut dan bila hembus rasa lembut je. 

Dari segi kemanisan dia, sedang-sedang dan sangat sempurna. Tak tawar dan tak terlampau manis. Kalau manis sangat, aku tak boleh nak masuk.

Apa yang menarik, biasanya kalau yang agak berlemak ni, orang akan muak kan? Tapi bukan Adam's Apple. Aku boleh layan Direct sampai habis Tank. Berjerebu rumah aku lepas tu. Habis kucing ternakan aku pening lepas tu.

Untuk sedikit info. Ada 9 bahan dari US digunakan untuk menghasilkan Flavor ni. Dasyat betul kan. 

PG/VG Ratio - 40/60
Nikotin - 6MG


beli flavor dan liquid vape US paling sedap dan terbaik dengan harga murah secara online, #vapeon,

Milky Way. Yang ni aku bukan nak cakap apa. Antara Flavor yang First Time aku rasa ni. 

Yang ni pulak rasanya memang sebijik dengan Flavor Lost Fog (Streak) dan jugak Shwartz Downside. Flavor US tu.

Mula-mula aku rasa macam pelik bila masuk dalam mulut aku. Tapi pelik tu pelik yang sedap. Aku pun pelik. Kenapa sedap sangat ni. 

Masuk je dalam mulut, aku rasa Strawberry. Tapi bila hembus keluar dia ada rasa Yogurt. Macam biasalah, Mystic Vapery punya produk. Dia punya Flavor rasa penuh dalam mulut. Yang ni pun lembut tak kasar. Manis dia pun sangat-sangat Nice. Dia tak terlampau manis dan tak muak. Semanis wajah aku. Yang ni pun aku boleh layan Direct sampai habis Tank.

PG/VG Ratio - 50/50
Nikotin - 6MG

beli flavor dan liquid vape US paling sedap dan terbaik dengan harga murah secara online, #vapeon,

Hahahaha! Yang ni aku tak sabar nak Review!! Aku dah mula rasa angkuh, riak dan takbur dah ni! 

Antara tiga-tiga Flavor dari Mystic Vapery ni, aku paling terangsang dengan yang ni! Hahaha. Sebab terlampau sedap. Aku memang minat Flavor limau dari dulu lagi. 

Macam-macam Brand aku dah cuba. Tapi, tak keterlaluan aku cakap, yang Flavor limau daripada Mystic Vapery ni yang terbaik setakat ni aku pernah rasa. 

Fisrt Time masuk ke dalam mulut aku, aku dah meroyan dalam hati. Mak aihh. Sedap gila. Rasa dia terasa padu kat lidah, kat kerongkong dan jugak dada. Dia ada rasa sejuk tapi sejuk dia sangat nyaman. Tak lah terlalu sejuk sampai lelangit pun kebas. Manis dan jugak sejuk dia memang terbaik bancuhannya. 

Nak tau apa yang menariknya? Limestone ni, kalau korang sedut rasa limau dan bila korang hembus asap tu keluar dia ada rasa Mixed Berries.
Okay, aku boleh katakan ini adalah Flavor limau yang paling terbaik aku pernah rasa setakat ni. Lime King! Aku boleh hadap dua tank Direct Non Stop kalau Flavor yang ni. Pagal Hay! Sedap sangat!

Nikotin - 6MG

beli flavor dan liquid vape US paling sedap dan terbaik dengan harga murah secara online, #vapeon,

Kalau korang belum pernah cuba, aku galakkan untuk koran cuba Flavor-Flavor dari Mystic Vapery ni. Dan kalau korang kaki Flavor US, aku pun sangat-sangat galakkan untuk cuba Flavor-Flavor ni sebab harganya taklah semahal Flavor US.

Harga untuk sebotol 30ML hanya RM55 berbanding dengan harga Flavor-Flavor US.

Ketiga-tiganya tak rasa menyesal kalau beli. Untuk setiap Flavor tu, dorang menggunakan 4 hingga 9 bahan dari US untuk hasilkan Flavor tu. Sebab tu tiga-tiganya sangat-sangat keterlaluan sedapnya. Sangat-sangat terbaik. Dan aku paling suka Limestone tu.

Bukan aku sorang je yang cakap, tapi Member-Member aku yang aku bagi rasa pun dah mula meroyan nak dapatkan Flavor ni. Hahaha.

Okay, mana korang nak dapat Flavor ni? Kalau korang dekat Klang, korang boleh terjah kedai Vapor streamz klang andalusi.


beli flavor dan liquid vape US paling sedap dan terbaik dengan harga murah secara online, #vapeon,

Atau korang boleh Order kat Mystic Vapery

WEBSITE - www.mysticvapery.com (sila klik)
INSTAGRAM - Mystic Vapery (sila klik)

beli flavor dan liquid vape US paling sedap dan terbaik dengan harga murah secara online, #vapeon,



beli flavor dan liquid vape US paling sedap dan terbaik dengan harga murah secara online, #vapeon, Vape Vape jugak, jangan lupa segala adab ye. Itu yang kita semua kena titikberatkan. Apa yang boleh dan apa yang tak boleh kena selalu ingat. 

0 comment... add one now