Layan Channel Free Astro

Aku rasa dah dekat dua jam terpacak depan pc ni. Dua jam cari idea nak taip entri tapi tak tertaip-taip pun. Jenuh aku bukak gambar Elizabeth Tan, gambar Neelofa, gambar Nora Danish, gambar Janna Nick, gambar Wani Kayrie, gambar Shiha, dan gambar-gambar awek yang comel-comel. Tapi tetap tak dapat idea.

Jadi, seterusnya apa lagi? Aku buat keputusan padam pc, Uninstall App Fb, Remove Whatsapp (Over betul kan), dan aku bukak astro.

Rupanya ada Channel Astro bagi Free. Bagi je lah Free tiap bulan. Bukan rugi pun. Janganlah tamak sangat. Dah kaya dah. Okay semua. Aku nak layan Astro jap. Heh heh

astro bagi free channel 8 disember 2015, free astro channel, Otak aku makin tepu sekarang ni. Ni semua pasal Streamyx tak ada 12 hari tu. Jem terus otak aku nak Update blog.

1 comment... add one now

Luqman Zakaria Luqman Zakaria 08 December, 2015
Bagi free bape hari je kan..kedek betul..haha