Flavor Sparkling Water Pilihan Utama Hingga Kini

Flavor Sparkling Water yo. Flavor Sparkling Water ni sampai sekarang masih jadi pilihan utama aku. 

Aku pun tak tau kenapa aku tak habis-habis dengan Flavor Sparkling Water ni. Bagi aku dalam banyak-banyak Brand yang aku hisap, yang ni lebih serasi dengan tekak aku. Lembut, tak keras, tak terlampau manis, tak terlampau sejuk, Blend dia Just Nice. Ibarat wajah Elizabeth Tan. Dah cantik walau tak guna Makeup tebal sekalipun.

Dan mungkin jugak faktor terbesar adalah sebab aku ni penggemar rasa asam boi. Sparkling Water ni sebenarnya perisa limau. Itu jadi sebab musabab pertamanya kot. Aku tak berapa suka Flavor yang 100% manis. Aku suka ada rasa masam manis. Baru rasa tu sempurna bagi aku. Macam muka Janna Nick jugak. Kalau tak ada masam asyik manis je, jemu lak tengok lelama. Hahaha. 

Baru-baru ni Flavor aku habis stok. Jadi aku buat keputusan untuk beli dari salah sorang kawan aku. Memang dia jadi penjual untuk Flavor Sparkling Water ni. 

rasa flavor sparkling water v2
Inilah orangnya. Merah menyala bak cili padi.
Dan masa kat sana, aku baru dapat tau kemunculan Flavor baru Sparkling ni. Ada perisa anggur. Aku sebenarnya tak berapa suka sangat perisa anggur ni. Sebab memang aku dah pernah hisap.. tak kena dengan selera tekak aku. Bila hisap je aku akan rasa marah. Rasa macam nak tampar orang je. Over kan. Haha.  Tapi kali ni aku beli jugak sebab aku nak rasa macam mana Blend dari Brewer Sparkling Water ni. 

flavor vape terbaik
Yang biru lama punya. Perisa limau. Yang putih tu baru. Rasa anggur. 
review sparkling water v2

Aku beli banyak woo. Dengan harapan aku akan dapat jual balik sebotol RM79. Haha. Tamak kan aku ni. 

flavor sparkling water v2

Ok. Rasa Sparkling Water v2 perasa anggur tu jujur aku cakap, kena dengan selera aku. Dari segi bau dia memang wangi. Rasa dia lembut, tak keras, tak terlampau manis, dan jugak tak Over dia punya Mint. Dan dalam banyak-banyak Flavor perasa anggur, yang ni paling sedap dan paling kena dengan selera aku. Aku boleh hisap dengan sambil tersenyum akibat keenakan rasanya. Pergh. Macam orang gila kan. Tapi tu lah hakikatnya. 
 
Ok, aku rasa cukuplah setakat ni. Ni pun aku sesambil je ni Update ni. Kalau tak, memang bersawang lagi lah jawabnya blog aku ni.
Oh ye, kalau korang nak beli Flavor Sparkling Water ni, bolehlah Call atau Whatsapp terus member aku sorang ni ok. Bye.

RON ASRAFF - +60122225677

*lain orang lain seleranya. Ada yang suka limau ada yang tak suka. Dalam kes Sparkling Water ni, member aku tak suka Sparkling Water perisa limau, tapi dia boleh tangkap cintan dengan Sparkling Water v2 yang rasa anggur tu. 

3 comments.. read them below or add one

Cik Itah Cik Itah 05 April, 2016
sedap ke flavour tu?
Caliph Kids Expert Caliph Kids Expert 06 April, 2016
sejenis minuman ke ni? nampak macam sedap..