Tak Guna Punya Blogger Lyssa Faizureen

Apa ke hal nya yang aku nak mengamuk sakan ni?? Ada apa dengan Lyssa Faizureen tu?? Adoi! Ni yang aku nak cerita kat korang semua ni. Takkan korang semua tak kenal siapa tu Lyssa Faizureen? Tergetar-getar dah lutut aku ni. Halkum aku pun laju je turun naik turun naik.



Hurm..korang bayangkan sapa yang tak marah bila korang bangun-bangun je dari tidur, korang pun tanpa rasa berdosa bukaklah laptop untuk online. Lepas tu, sambil-sambil online, korang tengah hebat mengunyah choki-choki. Lepas tu korang tau apa yang berlaku pada aku? Secara tiba-tiba dan menggilanya aku tertelan choki-choki dengan plastik sekali. Taik hidung aku terpercik keluar bersama beberapa cebisan kahak. Terkejut aku bila buka je blog, readers aku beratus-ratus kali ganda daripada biasa. Siapa yang tak terkejut. Kalau aku ada sakit jantung, rasanya aku dah gone by the wind dah. Hakhakhak. Bila aku selidik-selidik apa puncanya, manalah tau kalau-kalau blog aku terpilih menjadi salah satu blog terhebat di dalam Anugerah Blogger Terhebat oleh Nuffnang, tapi blog aku tak mungkin terpilih disebabkan blog aku ni tak berapa nak senonoh. Baik blog baik tuan dia, sama dengan je. Hahaha. Aku pun cuba menggunakan kuasa dalaman untuk mencari faktor penyebab kepelikan ni, dan rupa-rupanya ia adalah disebabkan Blogger Lyssa Faizureen yang telah memilih aku sebagai bakal boyfriend dia. Dia cakap aku ni comel. Hakhakhakhak. Korang percaya ke? Hahaha.Aku menipu je lah. Hakhakhak. Sebenarnya beliau telah menyenaraikan blog aku antara blog pilihan. Terkejut aku. No wonder lah it's so pelik today. Hahaha. Apa-apa sejuta penghargaan untuk awak ye Lyssa Faizureen sebab sudi memilih blog pak kaduk ni. Heh heh. Rasa sangat-sangat dihargai. Inilah antara perkara yang membuat aku berasa sangat-sangat gembira sepanjang aku berblog ni. Thanks a lot. You really make my day so beautyfull. Thank you thank you and thank you so so so so much.

Kalau korang masih meragui kebenaran ataupun kekacakan aku ni, korang boleh klik ---> 7 Blog Pilihan Hati Lyssa Faizureen Yang Comel

Jadi, dikesempatan lagi menyempat ni, aku nak minta tolong kat korang semua untuk mengundi beliau di Social Media Awards 2012. Beliau dicalonkan di dalam kategori Best Of The Best Blog Of The Year. Cara untuk mengundi, korang klik --> Cara-Cara Mengundi

Jangan tunggu lama-lama, undi sekarang sebab tarikh tutup hampir tamat. Kemon Kemon my follower. Jom kita undi dia ramai-ramai. Demi masa depan negara yang tercinta. Hahaha, Dah jauh melalut dah aku ni. Hahahaha.

Sebagai tanda syukran saya, saya hadiahkan awak sebuah lagu yang dinyanyikan oleh saya sendiri. Jom dengar saya sumbangkan lagu. Hahaha. Layanz..



P/S : semoga awak berjaya dalam anugerah tu ye Lyssa Faizureen. Saya doakan kejayaan awak. Dan ingat satu perkara. Walau apa pun keputusannya, readers setia awak ni akan tetap berada di belakang awak sampai bila-bila untuk menyokong dan menemani awak. Gud Luck Lyssa

{ 35 comments.. read them below or add one }

NAL NAL 02 February, 2012
Tahniah..nice blog..you deserve it :)
Unknown Unknown 02 February, 2012
@NAL

hehehehe..thanks :)

ini namanya rezeki terpijak..hehehe
♥ Miss A ♥ ♥ Miss A ♥ 02 February, 2012
BESTNYEE :)

btw , congrate yee :)
AnonymousAnonymous 02 February, 2012
wah! tahniah ..

:: jadi blog pilihan kak lyssa ni.. hehe XD
Lyssa Testing Lyssa Testing 02 February, 2012
Waaaahhhhhh , Rasa teruja pulak baca entry ni . ekekekeke :)

Kembang kempis kembang kempis abis HIIDONGGG ni . wakakaka . Apa-apa pun , tengs sebab nyanyi kan kat Lyssa lagu tuuu . Eh , ye ker ? wkwkwkw ...

Retisssss ni . Segan i ! >_<
laskar pelangi laskar pelangi 02 February, 2012
wah wah wah! tahniahhhhh =)
Miss Butterfly Miss Butterfly 03 February, 2012
wahh.. untunglahh.. huhuhu~
Si Pengukir JIwa Si Pengukir JIwa 03 February, 2012
best suare lah...macam pro lah
Admin Admin 03 February, 2012
sape tak knal lysa..
klw blogger yg ske godek blog, kompem knal :)
Unknown Unknown 03 February, 2012
@era kecik

time kaceh era..hehehe..ni namanya rezeki terpijak..haha..syukur pada Yang Maha Esa
Unknown Unknown 03 February, 2012
@Lyssa Testing

wah..kembang kempis hidung ye??hahahaha..muti makin comel kan?hehehehe

Ngade kan nak segan2..hahaha..ni blog baru ke ape nih?
Unknown Unknown 03 February, 2012
@cik Kartun

hehehehe..tu lah..sampai sekarang masih berasa seronok lagi nih..
Unknown Unknown 03 February, 2012
@Miss Butterfly

hehehe..thanks..rezeki namanya ni..hehe :)
Unknown Unknown 03 February, 2012
@onnie sepet

errkkk..hehehe.. thanks.. tapi sebenarnya biasa2 je..tak lah sedap mane..btw,thanks again :)
Unknown Unknown 03 February, 2012
@ahsfantasy24

itulah..tapi yang menariknya..orang yang tak ada blog pun kenal sapa dia...bertuah dia.. :)
madammondoq madammondoq 03 February, 2012
la.. i ingatkan dia melamar u ke tadi.. hak3... btw. ni blogger ala-ala fatin liyana.. yuyu zulaikha.. cik epal tu semua kan? sweet2 belaka.. ;)
C i k P i p i T e m b a m C i k P i p i T e m b a m 03 February, 2012
wahh hahaha. siap lagu khas lg utk dik lyssa ye. ok jeles. kahkah... jom karok !
Unknown Unknown 03 February, 2012
Tahniah awak..dah hampir2 tercapai tu impian awak..

P/s : dah dgr dah..sedap suara..nanti dah glamer jgn lupa saya yea :p
teha teha 04 February, 2012
heh , ingt mrg betol2 kt lyssa td.. terkejut jap... hehe
~Sal Ismail~ ~Sal Ismail~ 04 February, 2012
rasa teramat best kan bila dihargai~ =)
Unknown Unknown 05 February, 2012
@madammondoq

kalau dia melamar, saya pengsan terus..tak sedar diri 3 hari 4 malam.hahahahaha..

yup..dia ni seangkatan dengan blogger2 tu la..
Unknown Unknown 05 February, 2012
@C i k P i p i T e m b a m

hehehehehe..ala..malu ler..saya ni pemalu kalau nak karok dengan orang perempuan..hahahaha :P
Unknown Unknown 05 February, 2012
@DianaAzis

harap2..amin..hehehe.

thanks sudi mendengar nyer..tak la sesedap mane..biasa2 jerk..hehe.. thanks ye
Unknown Unknown 05 February, 2012
@teha

hahahaha..tak tergamak rasanya nak marah lyssa tuh..hehehe
Unknown Unknown 05 February, 2012
@~SaL IjOu~

ye..sangat2 terharu..rasa macam nak menangis sambil menyanyi lagu awan nano jer..haha
Hidayah Hidayah 19 May, 2012
saha blogwalking dua tiga entry yang terlepas dulu.
maklumlah kita kan follower baru..

terpanggil nak tinggalkan komen kat entry nih sempena ayat

"tak berapa sononoh. baik blog baik tuan dia"

muahahakakakakakahhh!!

memang i gelak giler kuat u.

lama betul tak jumpa ayat selamba cam gini sebenarnya...

hehe..
Si Matatajam Si Matatajam 20 September, 2012
Wah Boni bleh tahan gak suara hang na...sedap gak M dengaq ni..
KeeStrawberry KeeStrawberry 26 June, 2015
suka ni blog..heheh..slamba abis bahh..
Fire Extinguisher Malaysia Fire Extinguisher Malaysia 18 April, 2017
Berapa kalau nak advertise sini?