KL GANGSTER 2 : Aaron Aziz Dilapor Semakin Digilai Kaum Sejenis


Aaron Aziz. Pasti ramai yang sedia maklum akan pelakon ini. Nama beliau semakin hari semakin meniti di bibir-bibir peminat-peminat tempatan di seluruh tanah air. Sejak daripada filem KL GANGSTER 2 diumumkan di dalam proses pembikinan, nama pelakon ini semakin menjadi sebutan dan fenomena tidak kira lelaki mahupun perempuan. Hinggakan aku terdengar desas desus yang mengatakan semakin ramai kaum-kaum lelaki yang mula memuja beliau. Ada yang mula perasan diri sendiri seiras, setampan dan sesasa pelakon ini. 


Aku sempat menerjah satu akaun facebook peribadi milik seorang individu yang mendakwa dirinya seiras Aaron Aziz. What The Fish! Apa kejadahnya beliau ni?! Jom kita ikuti luahan individu tersebut.






Nampak?! Apa kejadahnya semua ni? Nasib baiklah aku bukan jenis yang macam ni. Nasib baiklah aku masih berpegang pada moral-moral kehidupan yang merendah diri dan segan silu, kacak pulak tu. Insan terbilang seperti aku inilah yang harus dicontohi oleh setiap manusia di muka bumi ini. 

Terlanjur bercerita pasal KL GANGSTER 2, aku teringat satu kisah di mana aku sangat obses pada ayat-ayat yang digunakan di dalam filem KL GANGSTER. Nak buat macam mana. Aku memang senang terpengaruh dengan filem, apatah lagi iklan tora dan dindang. Tapi tak disangka disebabkan terlalu obses, aku telah menerima padah. 

Kisah bermula ketika aku sedang hebat dan bersemangat melangkah di sebuah taman permainan sambil mengunyah-ngunyah biskut Tiger. Sedang aku dalam mod berlagak secara tiba-tiba aku di-sound direct. Bertubi-tubi aku kena sound. Aku pun apa lagi. Darah mula panas. 

" Wei langau! Lu ada pistol ka? Lu kasi tembak sini..sini! Lu ada parang pisau besi ka? Lu kasi hentam hah! Kasi hentam sampai mati satu kali! Ada berani ka?!",tengking aku. 

Namun, aku terus di sound lagi. Mendidih lagi telinga aku. Dengan bibir yang terketar-ketar, aku sambung lagi.

" Heii Lu sembang ah!! Lu hentam aahh! Kasi mati ini hari satu kali!!  Wa pun sudah bosan tengok lu punya muka hari-hari lu tau ka?!",tengking aku lagi. Benar-benar aku di dalam kepanasan.

Namun, benar bak kata pepatah. Langit tak selalunya cerah. Secara tiba-tiba..

" Woi budak?!! Lu gila ka cakap sama anjing? Lu punya kepala sewel ka? Apa pasal lu gaduh sama wa punya anjing? Lu faham ka apa dia cakap? Haiyoo!! Gila punya olang.",teriak pemilik anjing tersebut. Sejurus kemudian , beliau terus berlalu sambil menjinjing anjingnya itu.


Best? Kalau best tulun-tulun ler share dan sebarkan kan entri ni kat kawan-kawan mahupun sahabat handai dengan menekan button SHARE/LIKE dan TWEET tu yer. Sharing is caring right left up down? 




{ 15 comments.. read them below or add one }

SuparMan SuaRez SuparMan SuaRez 28 February, 2012
Hahahhaha...Anjing Laut ka Bro?? Hahhahaha
Unknown Unknown 29 February, 2012
@cik mawar

adoi..kene sedas..hakhakhakhak
madammondoq madammondoq 29 February, 2012
u dah tengok adnan sempit 2 ke bro? mesti terpengaruh dgn movie tu pulak kang..
Unknown Unknown 29 February, 2012
@madammondoq

hahahaha..itulah..tak berkesempatan lagi la nak tgk..orang cakap best..
Admin Admin 29 February, 2012
Hehe.. aaron sangat kacak dan
tak pelik kalau dia digilai..
^^
Unknown Unknown 29 February, 2012
@ahsfantasy24

wah..ehehehe..peminat dia la nih ek..hehehe
HUDAJMAL HUDAJMAL 29 February, 2012
hahahaha , sepatutnya tajuk entry ni aaron aziz dan anjing .
Unknown Unknown 29 February, 2012
@HUDAJMAL

ye tak ye lah..boleh jgak macam tu sebenarnya..hehehe
Juliet_iRa~" Juliet_iRa~" 29 February, 2012
hye aaron aziz!

anjing tu magik ea blh sound awk..heee
Unknown Unknown 29 February, 2012
@Juliet_iRa~"

hahahaha..itulah..mungkin dia ada kuih terjemahan bahasa doraemon kot..hahaha
NAL NAL 17 May, 2012
aiyooo..tang mana yg sama nya?