Cerita Lawak : Terangsang Hingga Keras



Petang tu aku melepakkan diri bersama Keh Ken Keat kat kedai mamak. Dah penat seharian bekerja, memang tak boleh miss daripada lepak minum. Keh Ken Keat macam biasa akan memesan air teh 3 layer kegemarannya. Manakala aku? Seperti biasa. 

" Mamak! Kopi Jantan Sebenar satu!! Jus Perapat satu!! ",teriak aku penuh ketegasan sambil menggenggam penumbuk.

Memang kebiasaannya aku akan order air-air tu. Pergh. Korang pelik? Jangan nak pelik sangatlah. Daripada muda ni lah kita kena menjaga kejantanan kita biar sentiasa ada power dan mantap setiap masa.  

Tengah-tengah kitorang bersembang tu, aku terperasan Keh Ken Keat seperti tergamam. Beliau bagaikan terpaku. Dan beliau bagaikan terpesona. Air liur beliau juga sedikit meleleh dan jatuh tepat ke atas meja dan menyebabkan seekor semut lemas. Aku bukan boleh tengok perkara-perkara macam tu berlaku. Kesian kat semut tu. Dengan sepantas kilat aku memukul bahagian kemaluan Keh Ken Keat dengan kejam dan tidak berperikemanusiaan. Nasib baiklah aku hanya pukul sumber peranakan dia tu dengan hanya menggunakan kapak. Kalau aku gunakan tukul? Tak ke mati pucuk dia tu? Tapi dalam bertubi-tubi aku mengapak aset terpenting beliau, aku sedikit pelik kerana aku dapat rasakan ia agak keras

" Budak cacat muka buruk ni terangsang ke? Apa yang dia tengok tadi tu?",bisik aku dalam hati.  " Oi Keh Ken Keat! Apa yang kau tengok tadi tu?!"

Keh Ken Keat memandang aku dengan wajah yang sangat sugul. Mungkin beliau sedih kerana aku terlalu tegas dan garang terhadap dirinya. Perlahan-lahan beliau menuding jari ke arah sesuatu.

" Boni..Aku tengok dia tu. Seksi gila. Dia pakai G-String je.. Aku dah ghairah..",terang Keh Ken Keat perlahan.

Aku pun apa lagi. Pantang kalau bab-bab seksi ni. Nak buat macam mana, kaki minum Kopi Jantan Sebenar dengan Jus Perapat. Memang nafsu agak kuda sedikit. Dengan senyuman yang paling gatal aku paparkan pada wajah , aku terus menoleh tanpa prasangka. 



Secara tiba-tiba bagaikan ada reflection, wajah aku tertoleh semula ke arah Keh Ken Keat dengan sendirinya. Hidung aku secara tiba-tiba berdarah. Sawan babi aku hampir menyerang, namun aku nekad untuk bertahan. Perlahan-lahan, aku meninggalkan tempat kejadian. Baru aku sedar selama ini aku berkawan dengan seorang gay. Keh Ken Keat boleh terangsang bila memandang seorang lelaki tua kutuk separuh bogel. 

Dalam beberapa langkah meninggalkan kedai mamak tu, aku terus pengsan. Sedar-sedar je dah tiga tahun setengah masa berlalu. Lama betul aku pengsan.

Kalau best tulun-tulun ler share dan sebarkan kan entri ni kat kawan-kawan mahupun sahabat handai dengan menekan button SHARE/LIKE dan TWEET tu yer. Sharing is caring right left up down? 


{ 21 comments.. read them below or add one }

Afasz Afasz 01 March, 2012
adoyai. gambar tu tk boleh bla !!!!
Unknown Unknown 01 March, 2012
@Cik FaRiZaM

hahaha..ok ape..so sweet tu..hahaha
Muhamad Azam Muhamad Azam 01 March, 2012
hehehe.. lawak oiiiiii

follow sekali blog ni
HUDAJMAL HUDAJMAL 01 March, 2012
err , tiga tahun pengsan ? waa , sgt hebad . btw , macho r org tua tuuu .ahahha
SuparMan SuaRez SuparMan SuaRez 01 March, 2012
Sweetnya Abg Tue Guna g-string..posing cun..Wakakakakkakaka
Ada Potensi Besar jadi Model Terkenal Tue..Huahuahuahuhauhauhaua
huda jamil huda jamil 01 March, 2012
hamboih. hiperbola no.hahaha
teha teha 01 March, 2012
wah , lame nyee pengsan.. hahhaa !

p/s : anda di tag :)
Unknown Unknown 01 March, 2012
@HUDAJMAL

hahahaha..tu kira paling sekejap tuh..hahaha
Unknown Unknown 01 March, 2012
@SuparMan SuaRez

hahahahaha..tu la..memang ada potensi..hehe
Unknown Unknown 01 March, 2012
@huda jamil

hahahahha..sikit2 je..hehehe
Khai_Sol Khai_Sol 02 March, 2012
erk,haha,kelakar lah tengok gambar org tua tu-.-'
Unknown Unknown 02 March, 2012
Boni... masa ko tulis entry ni, ko tengah stone ek? hahahhaa... selak perut aku tergelak membacenye...

jom ke blog saya...
http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/02/kian-melayu.html

sudi2 baca dan komen... mari terus saling support di Gerila Penulisan Kreatif...

Sam Banjamin a.k.a Zulkifli Sa'don
(pengasas gerila penulisan kreatif)
Unknown Unknown 02 March, 2012
@Sam Banjamin

hakhakhakhakhak..adoi..mane ada stone la bro..hehehe..apa2 pun thanks bro sebab sudi gak singgah blog tak terurus dan semak ni..hakhakhak
Unknown Unknown 02 March, 2012
asyik tajuk entry sentap jer..hahha
Unknown Unknown 02 March, 2012
@محمد شهريل القنيطري

hehehehehe..tapi isi lagi sentap kan??hahahaha
Miss Anis Miss Anis 02 March, 2012
aiyOkk...gambar tu..hahha