Makan Kuah Durian Yang Sedap

Makan Kuah Durian Yang Sedap

Baru petang tadi aku mengidam durian. Tak percaya saksikan wajah aku yang kacak di bawah ni.
durian, kuah durian, kuah durian sedap, makan durian, makan kuah durian, buah durian, kuah durian yang sedap, durian yang sedap, makan durian yang sedap,
Jangan ditanya pada aku apa kaitan kipas dengan durian sebab aku sendiri pun tak tau apa kaitannya. Ok, balik pada cerita durian. Aku sampai je kat depan rumah, aku terbau satu aroma yang sangat menyentuh sanubari aku. Hampir-hampir aku menangis depan rumah. Tak buang masa, aku terus rempuh pintu rumah. Dan...... Pergh!!!
durian, kuah durian, kuah durian sedap, makan durian, makan kuah durian, buah durian, kuah durian yang sedap, durian yang sedap, makan durian yang sedap,
Meleleh habaq hang. Dah lah kuah durian ni memang Feveret aku sejak azali. Berkati-kati aku makan roti cicah kuah durian ni. Memang bertambah bulat lah aku. 

*Rajin-rajinkan lah add facebook aku tu ye memandangkan aku dah susah nak Blogwalking sekarang. Hehe.

{ 11 comments.. read them below or add one }

akubiomed akubiomed 12 December, 2013
Nampak pekat. Memang marvelous. :-)
budakbandunglaici budakbandunglaici 12 December, 2013
sedap tu makan time hujan.. terangkat habis
Unknown Unknown 12 December, 2013
kalau dapat makan chekodok durian musim hujan ni lagi meletop...
Niesa Niesa 12 December, 2013
kuah durian??mcm mna tu boni?mcam sedap je mcm meleleh je air liur..haha
Alin Marlini Alin Marlini 12 December, 2013
mentang2 dah kacak...semakin malas ek...hehehe
Miss N™ Miss N™ 12 December, 2013
sedap tu..colek lak dengan roti..perghhh!
fairus fairus 12 December, 2013
AKU DAH TERINGIN NAK MAKAN PULUT DURIAN.. MACAM MANA NAK BUAT NI??
Admin Admin 12 December, 2013
Baru je makan .. hehhee... ada lagi satu tupperware durian tak makan lagi, wife nak buat kuah durian, saya tak bagi ..
Ena's Stories Ena's Stories 13 December, 2013
tgok je gambo ni..da terbau duyan...perghh!
suesue 15 December, 2013
He...he...cam sodap jek cam manis jek
Nrl Ndh Nrl Ndh 30 December, 2013
hahaha takde kaitan . sodap je duyan tu