Keputusan Penuh Harimau Muda Vs FC Ryukyu

Keputusan Penuh Harimau Muda Vs FC Ryukyu

Tadi telah berlangsungnya perlawanan persahabatan antara Harimau Muda kendalian Ong Kim Swee menentang kelab daripada Jepun iaitu Fc Ryukyu. Disebabkan hari ni aku tengok bola, jadi saja aku nak buat entri keputusan perlawanan tadi. Heh heh.

keputusan penuh harimau muda vs fc ryukyu, harimau muda vs fc ryukyu, keputusan semasa harimau muda vs fc ryukyu, keputusan perlawanan antara harimau muda vs fc ryukyu, harimau muda, fc ryukyu
Kredit Astro Arena

Perlawanan antara Harimau Muda vs Fc Ryukyu telah berakhir dengan kemenangan berpihak kepada Harimau Muda. Keputusan berakhir dengan Harimau Muda 2 FC Ryukyu 1.

Harimau Muda 3 - 1  FC Ryukyu

Bagi aku, inilah bola sepak yang kita mahukan. Semua bahagian hidup. Tengah sangat menjadi dengan gandingan antara Irfan Fazail dan Nazmi Faiz. Kombinasi mereka menjana serangan yang sangat bahaya. Corak permainan yang ditunjukkan pemain Harimau Muda sangat cantik dan tersusun. Bagi aku, ini adalah permainan yang rakyat Malaysia mahukan. Hantaran-hantaran cantik berjaya dipamerkan dorang. Dan, jaringan tadi oleh Tamil Arasu dan juga Rozaimi membuktikan pasukan Malaysia ni sebenarnya tak ketandusan penyerang berkaliber. Barisan simpanan juga mempamerkan permainan yang bertenaga. Minum Tongkat Ali Power Root agaknya. Tahniah Ong Kim Swee

*Kalau Ong Kim Swee masukkan aku tadi, aku berani jamin yang Harimau Muda mampu menang 24 -1. Aku boleh main kat bahagian Sharp Shooter dengan Ball Picker. Lepas tu, masa sekolah dulu aku Naib Setiausaha Kadet Polis tau.

6 comments.. read them below or add one

Hafiz Hafizol Hafiz Hafizol 05 December, 2013
aku baca enri nie mcm baca pengulas sukan dah lagaknya haha..

btway tahniah utk harimau muda. aumm*bunyi rimau sikit* lol
Vidic Vidic 05 December, 2013
tulisan note kecil tu memang mengarut.. hehehe
EMYR ASHRAFF EMYR ASHRAFF 05 December, 2013
Tahniah skuad Harimau Muda :D
HAHA! *Bangga*
♥ Nana BamBam ♥ ♥ Nana BamBam ♥ 05 December, 2013
Alhamdulillah...syabas buat pasukan HM...aumm
bandar bola online bandar bola online 12 March, 2016
terima kasih atas informasinya, salam kenal
situs taruhan situs taruhan 13 March, 2016
Artikelnya sangat menarik, terima kasih, salam kenal