awas kepada wanita lebih-lebih lagi yang sudah bersuami


Adoi.macam-macam sekarang ni.Ni yang buat aku seram sejuk je nak kahwin ni.Tak sanggup rasanya bila isteri yang dicintai bersama orang lain.Lagi-lagi disebabkan ilmu-ilmu macam ni.Dah macam filem plak,rambut dalam botol.Seb baik bukan anu dalam botol.

Hari ni aku nak share tentang seseorang yang mengadu kat aku tentang masalah berat badan yang sedang beliau hadapi.Beliau yang aku namakan sebagai Puan Patung(bukan nama sebenar),mengalami kemurungan akibat daripada masalah berat badan itu.Sejak aku post status kat facebook semalam,beliau terus mencemburui aku dan bertanyakan bagaimana harus beliau menghilangkan kemurungan itu.




Jadi,nasihat aku kepada Puan Patung.Anda harus berbangga dengan diri anda seadanya.Sesungguhnya kalau kita berbangga dengan diri kita sendiri insyaAllah kita dapat menghindarkan perasaan murung itu.Lagipun terdapat banyak cara untuk menghilangkan perasaan murung itu.Jadi,kat sini aku akan kongsikan bersama Puan Patung dan korang semua yang membaca.

  1. Lakukan senaman ringan seperti mengangkat tong gas dan kayu balak.Ia dapat mengeluarkan asid hidrologenatik dalam badan yang membolehkan kita happy sentiasa.
  2. Merangkak daripada rumah sehingga ke Kedah.Atau lebih tepat lagi merangkak sejauh 400km seminggu.
  3. Menyergah secara membabi buta seorang budak tadika yang sedang ponteng kelas dan kahakkan budak tu.
  4. Masak makanan dan lauk yang sedap-sedap sehingga mengiurkan anda sendiri dan bila tiba masa untuk makan itu anda serahkan makanan itu kepada jiran tetangga sehingga tidak tinggal apa pun untuk diri anda sendiri.Selepas jiran itu kekenyangan,anda pergi serang beliau dan paksa beliau untuk muntahkan makanan itu balik.Jadi,bila anda tengok muntah itu,dengan automatik anda sendiri akan muntah dan tak lalu untuk makan.
Jadi,setakat ini sahajalah aku dapat kongsikan untuk korang semua.Kepada Puan Patung,ada satu pesanan ikhlas daripada saya.Anda tak perlu murung kerana kecantikan azali tidak terletak pada luaran tetapi terletak di dalaman anda iaitu hati yang baik.Anda telah pun memiliki itu.Jadi banggalah menjadi diri anda.


*Macam biasa.Kalau korang suka dengan entri aku ni,tekanlah button share/like dan twitter tu ye.SHARING IS CARING.I love U too.Janganlah malu-malu hamster.Heh heh.

Galaxy W offers a 1.4GHz processor, spacious 3.7” touch screen & a mammoth 4GB memory.apa lagi,dapatkan satu.Klik ----> SAMSUNG GALAXY W

Oh ye,sebelum aku terlupa.Lagi berita lanjut tentang berita kat atas tu,yang pasal ghairah dapat text daripada bekas balak,klik ---> RAMBUT DALAM BOTOL

2 comments.. read them below or add one

Nadia Aqilah Nadia Aqilah 15 December, 2011
heyp2 . sye dah follow kamu . . follow lah sye lek k ?

http://cpmjstoryboard.blogspot.com