Cerita Lawak : Sedapnya hisap lidah

Assalamualaikum semua pembaca-pembaca yang baru je singgah dan pembaca-pembaca setia blog aku ni.Hahaha.Alhamdulillah,sekarang readers aku makin bertambah.Bila readers makin meningkat,ni yang buat aku semakin happy dan bersemangat waja untuk menaip pelbagai lagi cerita-cerita mengarut.Hahaha.Tak sangka cerita-cerita mengarut dan merapu aku ni mendapat sambutan yang sangat menggalakkan dari dalam dan luar negara.Hahahaha.Yang paling mengejutkan aku,ada pembaca daripada Afrika Utara memuji-muji setiap entri aku walaupun dia tak faham satu haram pun apa yang aku taip.Hakhakhak.

Jadi,hari ni aku nak story pasal tajuk kat atas tu.Rupanya sedap hisap lidah ye.Baru aku tau.Selama ni aku tengok je orang buat.Tapi Alhamdulillah,semalam aku dapat merasa sendiri apa yang dikatakan nikmat lidah tu.Rupanya sampai boleh kekejangan otot ye.Hahahaha.Tapi tu lah,tengah sedap-sedap aku melayan,tengah sedap-sedap aku menikmati dengan penuh kegeraman,secara tiba-tiba aku dibedal dari belakang.

" Dah berapa jam kau melantak sup lidah ni?!!Takkan tak habis-habis??!!Restoran ni dah nak tutup dah!!",tengking Masapiki sambil melempang aku laju-laju.

"What the fish!!Sabarlah bro!!Sayang nak habiskan sup ni.Sedap sangatlah!!",teriakku kepada beliau sambil meminum secawan jus perapat akibat tercekik lidah lembu kerana dibedal sebentar tadi.

Begitulah cerita aku dengan sup lidah.Hahaha.So,kepada korang semua,jangan marah ek.Heh heh.

Dikesempatan ni jugak,aku nak story tentang hati dan perasaan aku.Entah macam mana aku boleh terjatuh cinta dengan seekor musang.Eh,jap jap.Fox tu musang kan dalam Bahasa Melayu?Cerita pasal fox ni,aku pun pelik.First time dalam sejarah hidup aku,aku jatuh cinta dengan seekor fox.Fox ni special sangat.Manja,comel,penyayang,dan macam-macam lagi sifat yang memang menjadi idaman kalbu aku.Mungkin pasal tu agaknya aku dah falling in love dengan dia.Fox ni memiliki ciri-ciri gadis idaman yang aku idamkan.Cuma yang menakutkan aku,dia ada 9 ekor.Yang lain tu semua aku dah tertawan.Oh.What the Hek Eleh.Siot je.Kalau korang nak tengok macam mana Fox ni,korang leh bukak channel 708 setiap Isnin hingga Jumaat pukul 8.30 malam sampai 9.30 malam.

ni lah fox tu.err,bukan yang bawah,yang atas tu.
nampak tak ekor dia?tu yang menggerunkan aku.
comel kan?
oh..bullsit..i falling in love
comelnye...

Siot jelah.Entah macam mana aku boleh terjatuh cinta dengan watak dalam tv.First time dalam sejarah hidup aku ni.Yang paling menakutkan aku,entah macam mana aku boleh terjebak dengan drama korea.Adoiyai.Tergugat keganasan aku.Kalau budak-budak tadika yang selalu aku buli tau pasal ni,memang jatuh martabat aku.Silap-silap lepas ni,aku plak yang akan ditindas oleh budak-budak tadika tu.


*Macam biasa.Kalau korang suka dengan entri aku ni,tekanlah button share/like andtwitter tu ye.SHARING IS CARING.I love U too.Janganlah malu-malu hamster.Heh heh.

korang rasa korang dah gemuk?aku dah lama rasa macam tu.perut aku pun dah macam ada baby je kat dalam.orang ingat aku mengandung 3 bulan.siot je.tapi ada produk bagus katanya.Jom try tengok.klik --> PERUT




{ 19 comments.. read them below or add one }

AAC AAC 12 December, 2011
tuh bukan rubah ker ? --'
Unknown Unknown 12 December, 2011
@HaNy MoLy
hehehe..harus..banyakkan bersabar..haha
Unknown Unknown 12 December, 2011
@BilaSiComelMenaip
ntah lae..rubah dengan musang tu bukan menatang yang same ke??haha
AnonymousAnonymous 12 December, 2011
blog bsnyak mengarut lebih..kau dah buang masa 1 minit aku lepak kat sini..
Unknown Unknown 12 December, 2011
@Dayz
hahahaha..memang kene bersabar..hakhak
Unknown Unknown 12 December, 2011
cis, tertipu daku!

haha entri merepek yang menarik haha
AnonymousAnonymous 12 December, 2011
wat the hek eleh.. ingt ape lah td^^
akuamir akuamir 13 December, 2011
tapi comel lagi gadis idamanku..

salam kenal ;;)
Unknown Unknown 13 December, 2011
@akuamir
hahaha..siapakah gadis idaman ko tu..haha..salam perkenalan jgak bro :)
AnonymousAnonymous 14 December, 2011
saya tak makan sup lidah . acano tuu ?
Obat Herbal Infeksi saluran kemih Obat Herbal Infeksi saluran kemih 23 July, 2012
sabar ja laaa kawann akan idahh pada waktunya tiba.. hehe