Siapa cakap golongan "ADIK-ADIK" tak mampu berubah??


berita penuh klik ---> METRO

Assalamualaikum dan selamat sejahtera aku ucapkan pada semua.Aku sebenarnya agak tertarik dengan berita di atas ni.Siapa sangka sebenarnya golongan-golongan ini mampu berubah.Alhamdulillah.Jadi,kepada yang masih lagi dalam dunia ini,tepuk dada tanya selera.Jika dorang ni mampu berubah,tak mustahil bagi korang.Take your time.Anda mampu mengubahnya.Tak salah kalau mencuba.

Jadi,hari ni aku tak ada benda yang menarik aku ingin kongsikan.Cuma aku tak sabar nak tunggu minggu depan bersamaan hari Khamis jam 10.05 malam ni saluran Astro AXN.Hahaha.Final The Challenger Muay Thai.Yang membabitkan pen'tomoi' daripada Thailand dan juga England.Disebabkan Faizal dah kalah,jadi aku memberi sokongan padu aku kepada Mardsua Kunchat,pen'tomoi' daripada Thailand kerana dia mewakili Asia Tenggara yang akan menentang pen'tomoi' daripada England.Ini tentunya perlawanan yang sengit dan menarik.Mari tunjukkan pada dunia yang Asia Tenggara mampu menggegarkan Eropah.





Jadi,aku ingin menyampaikan satu pesanan kepada Mardsua.

 " การรักษาความปลอดภัยที่ปลอดภัยและการต่อสู้ที่ประสบความสำเร็จในการกำจัด  เสมอจะสนับสนุนคุณ  ที่เป็นตัวแทนของเอเชียในโลกที่เราสามารถที่จะเขย่ายุโรป " . 

 Pergh.Pandai gila aku skeaping Thailand.Hahahahaha.Itulah gunanya Thailand Education...Hahahahaha.

Teringat zaman aku suka bergaduh dulu.Dulu aku kalau bergaduh aku musti bawak duit rm10 dalam poket.Bila musuh dah semakin dekat menghampiri sambil melepaskan satu tumbukan padu ke muka aku,dengan tenang je aku tunjuk duit tu kat muka dia sambil berkata, "jom aku belanja makan". Secara dramatik kitorang tak jadi gaduh.Terus berdamai.Hahahaha.

*Macam biasa.Kalau korang suka dengan entri aku ni,tekanlah button share/like and twitter tu ye.SHARING IS CARING.I love U too.Janganlah malu-malu hamster.Heh heh.

Jika korang rakyat Malaysia,sila klik ---> SINI





{ 8 comments.. read them below or add one }

kindergartenlibrary kindergartenlibrary 02 December, 2011
Alhamdulillah kalau memang dorang berubah . . :)
fae jamal fae jamal 02 December, 2011
haha..boni..jum gado nak?tapi bawak duit byk sikit..hahaha
Unknown Unknown 02 December, 2011
@fae jamal
hahahaha..tak leh..kalau dengan perempuan saya tak tawarkan duit,saya tawarkan cinta sejati.hakhakhakhak.
fae jamal fae jamal 02 December, 2011
cinta sejati? wooooooo...hahahha
Unknown Unknown 02 December, 2011
@fae jamal
hakhakhakhak.jadi,janganlah ajak saya gaduh k..heh heh
ZULHILMI TEMPOYAK ZULHILMI TEMPOYAK 03 December, 2011
Alhamdulillah. klu dah ad jalan kn. :)
Unknown Unknown 05 December, 2011
@zulhilmi tempoyak
ye.mudah2an dorang ni akan berubah secara berkekalan