Tips Mendapat Kejayaan Yang Luar Biasa Dalam Bidang Pekerjaan Korang

Assalamualaikum semua.Semoga hari ini akan lebih baik daripada semalam.Entah kenapa hari ni aku berasa kurang selesa dengan diri aku sendiri.Mungkin kerana encik jerawat telah tumbuh dan menghantui lobang hidung aku sehinggakan hobi dan aktiviti kebiasaan aku terjejas teruk dengan kemunculan beliau.Begitu patah hati tatkala aku tak mampu untuk mengorek lobang hidung aku ini.Begitu kecewanya aku apabila merasakan yang taik hidung ini semakin menebal dan mengeras tanpa mampu aku lakukan apa-apa.Ingin benar rasanya aku melakukan pembedahan,tapi dengan poket yang tak berapa nak menebal ini,aku batalkan niat suci murni aku itu.Jadi,dengan titisan air mata yang berlinangan di tapak kaki,aku hanya mampu pasrah.Hidup perlu diteruskan.



Jadi hari ni aku nak share dengan korang tips untuk meluar biasakan idea korang untuk melakukan apa-apa pun.Ini termasuklah membuat blog,menghupdate entri,bisnes online,dan segala pekerjaan-pekerjaan yang membabitkan penggunaan pc dan juga laptop.

Tips yang bakal aku sajikan ini senang je.Aku sendiri pun dah menggunapakai tips ini sejak setahun yang dulu.Alhamdulillah,kejayaan memihak kepada aku.Jadi,di sini aku ingin kongsikan bersama korang.Rahsianya ialah meja tempat kita bekerja.

ni meja aku mengarang dan melayari muka buku
kasi zoom sikit


Jadi,korang haruslah bekerja dengan apa yang membuat korang selesa.Macam aku sendiri,aku memang suka berserabut-serabut macam ni.Sampaikan kadang-kadang aku confuse samada aku ni seekor tikus ataupun seorang manusia.Jadi,bekerja mengikut keselesaan korang.InsyaAllah apa yang korang usahakan itu berhasil.

*Macam biasa.Kalau korang suka dengan entri aku ni,tekanlah button share and twitter tu ye.SHARING IS CARING.I love U too.Janganlah malu-malu hamster.Heh heh.

Jom tengok apa yang menarik disediakan untuk korang.Klik je --> SINI

4 comments.. read them below or add one

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: :: My BeAuTiFuL wOrLd :: 30 November, 2011
ahaha

statement tikus tu best, ahaha
Unknown Unknown 30 November, 2011
@YNA
hahahaha..yang tu je die suke ek??hahaha
Lea Isnawi Lea Isnawi 30 November, 2011
jerawat? guna kan t3. hihi
Unknown Unknown 30 November, 2011
@Lea Isnawi
da pakai da.tak jalan jgak..kene pakai clorox je nih..haha