MAHARAJALAWAK MEGA-orang lama tunjuk belang & SEPARUH AKHIR MUZIK-MUZIK

Berlalu sudah maharajalawak minggu ni.Sejujurnya dapat aku rumuskan bahawa minggu ni para peserta mampu membuat perasaan letih dan stress aku hilang.Yang menariknya,peserta yang berjaya membuat usus aku melintang pukang dalam perut ialah satu kumpulan yang dianggotai oleh dua orang lama dalam industri seni tanah air.Dengan punch line yang tak berhenti-henti,halkum aku terus turun naik turun naik secara menggila.Boleh dikatakan macam siol lah lawak dorang berdua.

ni lah muka dorang.siot punya kumpulan OSBON.tercirit-cirit dalam seluar aku dengan lawak dorang minggu ni.semoga dorang akan terus sukses dan terus gemilang dengan lawak-lawak bersahaja tu.

Manakala untuk separuh akhir muzik-muzik pula,lagu-lagu yang layak untuk ke peringkat akhir adalah lagu-lagu berikut :-

  • Beribu sesalan - 3 suara(Ning Baizura,Jacklynn Victor dan Shila)
  • Mata hati - Nubhan
  • Gadis semasa - Yuna
  • Kisah hati - Alyah
  • Awan Nano - Hafiz
Bila aku layan muzik-muzik tadi,secara tiba-tiba aku terasa macam aku ada dalam tb sambil membuat persembahan dengan Shila dan juga Alyah.Entah kenapa secara tiba-tiba aku terpikat dengan Shila dan juga Alyah.Terasa macam nak berumahtangga dengan dorang berdua sambil mengharapkan dorang berdua akan jadi pasangan madu yang paling berbahgia disamping aku.Hahahahahaha.Tamak gila.Itu lah lelaki.Hakhakhakhakhak.



Jadi,cukuplah setakat ni untuk entri aku pepagi buta ni.Tak pernah rasanya aku menghupdate entri time-time orang tidur.Saja aku nak ubah angin.Nak merasa suasana pagi lak.Rupanya best juga.Sambil terhidang seekor biawak panggang kat sebelah ni dan bertemankan aroma loji yang naik lepas hujan.Pergh!!Terasa syahdu dan romantik malam ni.Hahahaha.Selamat malam u olsh.Has Ta La Vis Ta Bebeh!!


*Macam biasa.Kalau korang suka dengan entri aku ni,tekanlah button share and twitter tu ye.SHARING IS CARING.I love U too.Janganlah malu-malu hamster.Heh heh.

Peluang untuk memenangi I-PHONE dan juga I-PAD sila klik ---> SINI

0 comment... add one now