ANUGERAH BLOG & BLOGGER PALING POPULAR



SEDIKIT SEBANYAK TENTANG BLOG AKU

Aku mula berblogging sejak tahun 2010.Aku diperkenalkan dengan blog oleh sahabat baik aku iaitu Bro Lokman Nahari.Dia lah pencetus kepada idealogi berblogging ni kepada aku.Tapi pada awal pembabitan,aku tak berapa serius untuk berblog ini.Boleh dikatakan hanya seperti melepaskan batuk di lif.Aku hanya mula aktif secara serius pada bulan lepas iaitu pada bulan Oktober di mana boleh dikatakan setiap hari aku mengupdate entri.Blog aku  ini lebih menjurus kepada blog peribadi yang juga mengetengahkan 80% unsur-unsur pshycho comedy yang mungkin jarang diadaptasi oleh blogger-blogger lain.Kemungkinan juga kerana aku terikut dengan gaya kehidupan peribadi aku di luar yang memang sukar untuk menjadi seorang yang serius.Jadi,dengan wujudnya blog aku ni,aku harap dapat menghiburkan sesiapa sahaja yang sedang dalam keadaan stress,sedih,dilanda malang,digigit hamster,disumpah oleh sesumpah,dan apa-apa perkara yang menyedihkan.Dan harapan aku juga agar blog dan semua entri-entri di dalam ini akan mendapat penghargaan dan pengiktirafan daripada semua yang membaca.Hadirnya aku untuk menghiburkan.Hadirnya aku adalah untuk menceriakan.Hadirnya aku adalah untuk membawa kebahgiaan dalam kesedihan.Itulah maksud sebenar "hidup untuk menghidupkan" yang telah menjadi trademark kepada blog aku.Dan aku benar-benar mengharap bahawa aku berjaya dengan misi itu.


Jadi,dengan ini,aku mengisytiharkan yang aku telah mengetag :-


MIA MEYMI
FAE
LOKMAN NAHARI
ZARUL UMBRELLA



thanks to FIXX MIKZ yang telah menjemput aku ke ANUGERAH INI.
Send link korang ke FIXX MIKZ ni k.Bukan kat aku. :)


UNTUK MEMBELI IPHONE 4S DENGAN DISKAUN KLIK SINI --> IPHONE 4S

{ 13 comments.. read them below or add one }

AY AY 15 November, 2011
thanks..
sudi join contest ABBPP
good luck! (^_^)
Unknown Unknown 15 November, 2011
@Fixx
no biggie bro :)
by the way thanks for inviting
ctk ctk 16 November, 2011
hehe...memang lawak r kamu ni...gudluck!
Unknown Unknown 16 November, 2011
@ctk
haha..thanks ye..hehe..mane ada lawak..muka sentiasa dalam mod garang tau..hahaha
Mek Onie Mek Onie 17 November, 2011
wah! good luck tau..first time mai ni,salam perkenalan dari oni :)
Unknown Unknown 18 November, 2011
@onie
thanks oni :) salam perkenalan juga
Hidayah Hidayah 19 July, 2012
hai boni..

kalau sempat baca reply komen boni ek..
:D

http://dengarisaya.blogspot.com/2012/07/tips-yang-sangat-baik-untuk-newbie.html?showComment=1342661111364#c4958363556323618199