CONTEST GAMBAR PALING COOL (sampai menggigil)



Lately aku makin suka plak nak join contest,join segmen,join soalan-soalan cepumas,join persatuan pandu puteri malaysia dan macam-macam lagi yang kadang-kadang boleh mengganggu gugat keazaman aku sebagai seorang mat despacth tersohor yang agak kacak.Hakhakhakhakhak..Hari ni tergerak plak hati aku nak join menatang ni.Korang pun sudi-sudikan lah menggatalkan tangan untuk join contest ni.Senang gilak.

langkah 1 : sudi-sudikanlah mengfollow blog aku ni


langkah 3 : korang rajin-rajinlah tengok picture aku kat bawah ni.Mana lah tau berkenan nak buat adik or abang ipar.Hakhakhakhak.

Ini antara picture yang aku tonjolkan untuk dibawa bertanding

tu bukan tempat kencing tau,tu adalah kolam mandi semut

ni masa aku tengah bagi taklimat tentang cara-cara menjadi seorang manusia yang berani berdepan dengan seekor anjing liar

tengah tunggu turn masuk jamban

*Macam biasa.Kalau korang suka dengan entri aku ni,tekanlah button share ye.SHARING IS CARING.I love U too.Janganlah malu-malu hamster.Heh heh.

ingin merebut peluang menangi tiket ke UEFA EURO 2012?sila klik ---> SINI


4 comments.. read them below or add one

Ikin Nikisa Ikin Nikisa 08 November, 2011
mengigil .. woot woot >.<
Kik0 ♥ QiLaH Kik0 ♥ QiLaH 08 November, 2011
semat kolam mandi semut~

bhahaha
Unknown Unknown 09 November, 2011
@NuR 'aQiLaH
hahaha..tu biasa lagi.belum tgk kolam mandi tenggiling lagi..haha