Cerita Lawak : Dato' Siti Nurhaliza membuat kesilapan besar

Assalamualaikum aku ucapkan kepada semua yang sempat membaca blog miskin tapi kacak aku ni.Dua hari aku tak hupdate entri.Semuanya gara-gara aku dilanda demam terkejut sambil melatah.Ia juga disebabkan oleh Dato' Siti Nurhaliza.Sebenarnya ada kisahnya di sebalik tajuk yang agak dramatik kat atas tu.Siapa sangka juga Dato' Siti Nurhaliza yang comel tu tak ada melakukan kesilapan.Tapi disebabkan kecomelan beliau,aku dengan ini membuat pengumuman yang mengatakan bahawa aku sudi memaafkan kesilapan beliau.Nak tau apa cerita sebenarnya?Teruskan membaca entri aku ni.

Dato' Siti nurhaliza

Kisahnya terjadi semasa aku sedang beratur di kaunter untuk membayar choki-choki yang aku beli.Kejadian berlaku di sebuah pusat membeli-belah terkemuka tanah air.Sedang aku asyik mencari duit syiling di dalam poket,secara tiba-tiba aku terdengar suara seorang wanita sedang menegur aku.

" Eh,Aaron Aziz!U beli apa tu? ",kedengaran suara itu menegur aku.

Sebaik saja aku menoleh ke arah suara itu,alangkah terperanjat hamster nya aku apabila melihat kelibat Dato' Siti Nurhaliza sedang memandang tepat ke arah wajah aku yang kacak ini.Dan secara tiba-tiba reaksi dan intonasi wajah beliau berubah kerana telah salah menegur orang.Walaupun aku hampir-hampir pitam dan diserang angin ahmar disebabkan teruja melihat beliau di depan mata,namun aku tetap memaintainkan diri sendiri.Aku cuba mengawal diri sendiri daripada berlaku tak senonoh seperti meracau bukan-bukan,meraung-raung tak tentu pasal,membaca doa masuk tandas secara tiba-tiba dan berbagai-bagai lagi aksi yang memungkinkan aku dilempang bertalu-talu oleh peminat Dato' Siti Nurhaliza yang lain.Aku cuba mengkacakkan lagi wajah aku sehabis yang boleh sambil membuat suara yang agak jantan dan macho.

" Eh,tak pe Dato'.Saya tak salahkan Dato'.Memang dah ramai yang salah tegur dan ingatkan saya ni Aaron Aziz.Memang saya sekacak dan setampan Aaron,tapi saya bukan Aaron Aziz.It's ok Dato'.",kataku sambil mengangkat-ngangkat kening sambil berlalu meninggalkan kedai itu.

Balik je rumah,aku terus snap gambar-gambar wajah aku.Baru aku perasan,memang sekacak Aaron Aziz.Saling tak tumpah.Sampai demam terkejut aku bila tengok balik gambar-gambar yang aku snap tu.Ni yang buat aku nak share dengan korang.Cuba korang tengok gambar-gambar aku ni,saling tak tumpah,malah lebih kacak daripada Aaron Aziz sebenar.

gambar pertama
gambar ke dua
gambar terakhir yang membuktikan aku seiras dan sekacak Aaron Aziz


Pergh..Nampak tak?Baru korang nak percaya kan?Hahaha.


*Macam biasa.Kalau korang suka dengan entri aku ni,tekanlah button share/like and twitter tu ye.SHARING IS CARING.I love U too.Janganlah malu-malu hamster.Heh heh.

JOM BERTEPEK-TEPEK!! KLIK ---> SINI

p/s :- Harap-harap lah Dato' Siti Nurhaliza dengan Aaron Aziz tak mengamuk kalau-kalau terbaca cerita rekaan aku ni.Hahaha.Kalau tak,naye je aku.




{ 42 comments.. read them below or add one }

Cik Ziera Cik Ziera 08 December, 2011
haha pagi pagi dah wat org gelak. ngee :p
Unknown Unknown 08 December, 2011
tanjat boboi..ingt bebetoi...hahaha..

*kelakar laa wehh..
Unknown Unknown 08 December, 2011
@Misszz Gollyna
hahaha..nape tu?tercekik tulang ayam ke?
Unknown Unknown 08 December, 2011
@Cik Ketam Malas
hahahahahaha..sabar2 sabarudin...hehehe
Muhamad Rozaide Muhamad Rozaide 08 December, 2011
Ceh ! Ingt btol dah td . :D
rahman rahman 08 December, 2011
ceettt... rekaan je... ingt btol la td.
mujagirl92 mujagirl92 08 December, 2011
ngok ngek la,, haha,, ingt kan apela tadi,,, ish
Unknown Unknown 08 December, 2011
@rahman
hahahahahaha..kalau betul2 tu,dah jadi pelakon da..same kacak dengan aaron aziz tu..hahaha
fae jamal fae jamal 08 December, 2011
hahahha! boni ni memang..
klu buat entry tersental urat perut org gelak baca entry dia..haha
Unknown Unknown 08 December, 2011
seriously??? ingat kan betul. LOL
Unknown Unknown 08 December, 2011
@fae jamal
hahahahaha..tersental je??adoi..selalunya ramai yang usus terkeluar daripada pusat..hakhakhak
Unknown Unknown 08 December, 2011
@MZ
hahahahaha..jangan marah ye..ni namanya gurau2 sayang..hakhakhak
HUDAJMAL HUDAJMAL 08 December, 2011
laa, ingtkan betul. haha
sharul izam sharul izam 08 December, 2011
hehhe..seronok ade iras artis..ahah...nak2x kener tgur ngan ct...:)
Unknown Unknown 09 December, 2011
@HUDAJMAL
hahahaha..kalau betul agaknya saya yang koma 5 tahun
Unknown Unknown 09 December, 2011
@sharul izam
hahahahahaha..itulah pasalnye
fana.akim fana.akim 09 December, 2011
hahah..kesengalan la pulak aku baca entri nih..adesss
Unknown Unknown 09 December, 2011
@Fana | Aqim
hahahahaha..rasa nak hantuk pale kat dinding tak?hakhakhak
RockerHeartedGirl RockerHeartedGirl 09 December, 2011
baru follow...

Wah.. dari atas laju je scroll ke bawah nak tgok betul ke mcm aaron aziz.. ngeeee...

rasa kena troll je.. hihihihihi... ;p
Unknown Unknown 09 December, 2011
@RockerHeartedGirl
hahahahaha..sampai macam 2 sekali??hakhakhak
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 09 December, 2011
hahahahha , ingatkan betul lah tadi... ape lahh ! tanjat boboy !
Nurul Mazni Sawal Nurul Mazni Sawal 09 December, 2011
adoilah.. sakit perot. ingatkan sungguh2.. hehehe
Unknown Unknown 09 December, 2011
@ღ Nurrul
boboy pun tanjat jugak....hahahaha
Unknown Unknown 09 December, 2011
@Nurul Mazni Sawal
sakit perut??makanlah pil manjakani..hahaha
Geng Borak Geng Borak 28 April, 2012
asyik2 rekaan dan mimpi aje.. huhuh
Razil Tahir Razil Tahir 30 April, 2012
best la crita.. hahahah