Blogger Denaihati Menyerang Entri Aku

denaihati

Kalau sebut nama blog Denaihati pasti ramai blogger-blogger dan pembaca-pembaca akan kenal blog ini. Ini adalah kerana blog ini antara top 10 blog melayu yang popular. Antara blog yang mempunyai ranking teratas di dalam Malaysia. Blog ini juga adalah antara blog yang mempunyai pengalaman yang sangat luas dalam arena Blogger ni. Komen pengunjung pun kalau setakat 50 tu, celah-celah gigi yang rongak je.

Hari ni aku nak meluahkan satu perasaan yang gembira bukan kepalang. Aku pun tak tau macam mana ia boleh berlaku. Blog aku diserang oleh blog Denaihati ni. Perghh! Terbaik. Aku pun tak pasti apa yang membuatkan blog usang aku ni sudi juga diserang oleh blog denaihati ni.

Jom tengok gambar ni.






Tapi, apa-apa pun aku bersyukur sangat sebab semakin hari semakin banyak kejutan-kejutan budaya yang aku alami sepanjang aku aktif berblogging ini. Yelah. Newbie macam aku ni sebenarnya agak sensitif bila menerima kejutan-kejutan besar macam ni.(new tak new sangatlah, dah dua tahun aku berblog.Hahaha). Berdenyut-denyut pundi kencing aku.

Mula-mula Lyssa Faizureen serang aku, kemudian Yuyu Zulaikha , dan sekarang Denaihati. Semua ni antara nama-nama blogger yang tersohor. Betullah apa yang orang cakap. Dalam apapun yang kita buat, kita kena ikhlas. Jangan mudah putus asa. Dan yang paling penting jangan sesekali ada sikap sombong. Jika amalkan 3 perkara ni, insyaAllah apa yang kita usahakan sikit demi sikit akan nampak hasilnya.

Alhamdulillah apa yang aku usahakan selama ni sikit demi sikit diterima oleh pembaca. Bak kata salesman-salesman jual buku ABC, 'ada produk ada lah hasilnya'. Hahahaha.

InsyaAllah jika sempat akan aku update lagi entri untuk hari ni. (Tiba-tiba datang semangat nak update sehari 20 entri.Hahahahaha)

P/S : - Untuk baca entri yang diserang oleh Blogger Denaihati , klik --> SINI

{ 21 comments.. read them below or add one }

SuparMan SuaRez SuparMan SuaRez 06 March, 2012
untunglah bro...ada blogger terkenal yg lawat..Huhuhu
Unknown Unknown 06 March, 2012
@SuparMan SuaRez

Alhamdulillah..ni namanya rezeki..yang penting jangan berhenti berusaha jer..insyaAllah akan ada hasilnya..percayalah(sambil memegang mikrofon dan menyanyi lagu siti sifir)
fae jamal fae jamal 06 March, 2012
tahniah boni ! :)
keep it up! :)
madammondoq madammondoq 06 March, 2012
i pun bila denaihati leave komen.. rasa bangga giler kot.. haha...
Unknown Unknown 06 March, 2012
@madammondoq

kan??tiba2 rasa mcam senggugut nak datang kan??hahahaha
Unknown Unknown 06 March, 2012
@~diAhOntHeblOg~

mencik mencik..gegerl lagi glamer..hakhakhakhakhak
afzalsukasuki afzalsukasuki 06 March, 2012
ewahhh ko kan retis.kahkahkah.pasni masuk tv la ko hahaha :D

*abam nak sain abam hahaha
Noor Fatin Noor Fatin 06 March, 2012
untunglah dia.. hehehe :)
Unknown Unknown 06 March, 2012
@Mohd Norafzal

hahahaha..tak ada maknanya retis..hahaha..

hah, meh abam sain kat dahi tu cepat..hehehe
Unknown Unknown 06 March, 2012
@NOOR FATIN

rezeki terpijak..Alhamdulillah..
Shiema Sufian Shiema Sufian 06 March, 2012
wow, its great. blogging membuatkan fikiran dan minda menjadi lebih luas tapi tuntutlah ilmu yang betul dijalanNya, bukan ilmu yang tak perlu (:
حاني رملي حاني رملي 06 March, 2012
kita bila plak nak dpt culture shock bla b'blogging ntah..
untungla awk~ sobss~
Kazen Kazen 27 March, 2012
blog ak pun penah die dtg..hehe

Latest Post | Kenapa Pilih Jalan Sukar?
Unknown Unknown 28 March, 2012
@Hany Rara

adoi..janganlah sedih..pasti ada nanti tu..percayalah..
Unknown Unknown 28 March, 2012
@Kazen

dia tak sombong..tu yang menariknya