Mana Gua Punya Cappuccino?

Aku sekarang tengah berada betul-betul kat atas kerusi kedai mamak sambil tunggu bos habis meeting. Sambil tunggu, aku pun dengan riak wajah ganas yang sengaja aku tonjolkan memesan air Cappuccino. Nampak macam sedap jeww. Macam sedap jeww.

Tak lama kemudian air pun sampai. Tapi yang aku peliknya kenapa lain.

"Dey thamby. Wasuruteregar? Appa? Merehdepyar karega?", soal aku kepada mamak tersebut.

"Apa lu cakap? Sikit pun saya tak faham."soal mamak tersebut.

Nak Cover kesalahan lah tu. Mulalah buat-buat tak faham. Aku dah masak benar dah perangai macam ni.

"Mamak, apsal saya mintak air Cappuccino dapat teh o ais? Mana gua punya Cappuccino?",soal aku lagi sekali.

"Dey budak yang agak kacak. Lu kasi rm1.50 saja kan? Itu lah lu dapat. Apa punya orang. Mau Cappuccino bayar sikit. Poodah!"

Tersentak aku. Aku ingatkan murah je. Rupanya mahal air Cappuccino ni. Terpaksa aku redha melayan teh o ais tersebut.



{ 17 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 05 December, 2013
hahahahahahahaahh..nasib la
ma ❥ ma ❥ 05 December, 2013
AIR SETIMPAL NGAN HERGE YEEEE ;P
Acik Riotaro Acik Riotaro 05 December, 2013
haha...tipu jew abg boni neh...
Unknown Unknown 05 December, 2013
Deyyyyy Thambyyyyyy . . hahahaha , muka ganas gila baq hang . Takut ceq tengok
Suria Amanda Suria Amanda 05 December, 2013
Ayoooooooo boni....moh ler SA blanje cuppuchino secawen.....sian benor dh....
Unknown Unknown 05 December, 2013
campur royal sekali ya Boni?
azam azam 05 December, 2013
1.50 lepas nih bleh air kosong jela sebab tahun depan semua naik harga
hazman aka species1980 hazman aka species1980 06 December, 2013
perghhh.... makan gula mahal minum teh o siot....
Aimacomel Aimacomel 06 December, 2013
Cehh konfident dah kita baca kapucino tu. Last2 mmg betul podahhh. Seringgit 5kupang mau kapucino. Kekekeke
fairus fairus 06 December, 2013
KALAU DAPAT KOPI CINO DAH CUKUP BAGUS.. :D
akubiomed akubiomed 07 December, 2013
Kurang gemar minum Cappucinno.
Lowongan CPNS Lowongan CPNS 24 March, 2014
Cappuccino tak dapat, teh o ais boleh lah :)
komnas ham komnas ham 26 March, 2015
wah capucinonya kayaknya enak tertarik buat beli
bandar bola bandar bola 28 June, 2015
Bandar bolasangat suka ama capucino ini lg pesen hehehe....