Terima Kasih Yeos

Jumaat lepas aku pergi ke PJ untuk ambik hadiah daripada Yeos. Hadiah tu bersempena dengan kemenangan aku dalam kontes tiru gaya artis ramadhan lepas. Aku sendiri tak menyangka boleh menang. Mungkin disebabkan tuah Raden Amzar jugak tuh. Hahaha.

yeos malaysia

Sampai kat sana terpusing-pusing aku tiga empat kali kat tempat yang sama, tapi tak jumpa-jumpa. Last-Last lepas aku tenangkan diri, fokus dan mula berubah menjadi lebih baik daripada sebelum-sebelum ni, aku terus jumpa lokasi sebenar Yeos ni! Aku syak rambut aku tak letak gel tu yang buatkan aku tak jumpa-jumpa Yeos ni. Antena tak berapa kuat untuk tangkap Coverage yang ada tu. 

Sampai kat sana, aku terus call Bell, salah sorang yang bertanggungjawab menguruskan penyerahan hadiah ni. Dan sesi penyerahan hadiah berjalan dengan lancar sekali tanpa ada unsur-unsur khianat dan khurafat. Alhamdulillah. 

yeos malaysia,

yeos malaysia,


Terima kasih Yeos. Terima kasih untuk hadiah ni. Puas minum air Yeos. Alhamdulillah. Rezeki dari DIA.


yeos malaysia, Rezeki datang dalam pelbagai bentuk. Ini juga salah satu bentuknya. 



5 comments.. read them below or add one

FatihahFazlin FatihahFazlin 10 August, 2015
WAahhh.. banyaknya boni.. boleh bagi bagi tu.
Eirna Nurasikin Eirna Nurasikin 11 August, 2015
Alhamdulilah rezeki tu....
ma ❥ ma ❥ 11 August, 2015
wah boleh buat open house kat bb.
Yuliana Wahit Yuliana Wahit 11 August, 2015
fuyooo banyaknyaa.. huluk lah skit kat kita...