Jual Pil Gugurkan Kandungan

Astagfirullah Al Azim.. Terkejut aku bila dapat tau pasal ni. Mungkin ada yang gembira agaknya dengan berita ni, tapi bukan aku.

Komen aku, benda ni wujud bila adanya permintaan. Bila permintaan banyak, jadi akan timbullah penjual-penjual yang jual pil gugurkan kandungan ni.

Kepada penjual pil gugurkan anak tu, adakah korang tapis kepada siapa korang jual tu? Adakah pembeli boleh beli dengan sewenang-wenangnya atau ada surat-surat daripada doktor?? Atau adakah korang tak fikir yang korang lagi menggalakkan zina di kalangan remaja-remaja Islam ni. Bila dorang dah tau kandungan tu senang digugurkan dengan pil yang mudah didapati tu, makin galaklah dorang buat anak tanpa apa-apa ikatan yang sah.

WEH! Aku bab ni pantang betullah. Dalam banyak-banyak benda dalam dunia ni, tang ni paling aku pantang. Aku ni jahat. Aku tak nafikan macam-macam kejahatan dah aku buat. Tapi kejahatan yang ni lebih jahat daripada syaitan yang tak tergamak langsung aku nak buat.

Kisah gugurkan anak ni, daripada dulu lagi paling aku benci. Aku tak pernah bersetuju dengan cara mudah untuk tutup dosa korang ni.  Bayi dalam kandungan tu langsung tak berdosalah! Apa salah dorang? Korang yang beriya-iya buat dosa sampai beranak, lepas tu senang-senang korang nak bunuh anak dalam kandungan tu? Dorang tak tau apa-apa langsung! Korang senang-senang je bunuh kurniaan dan jugak anugerah Allah tu?

Aku tak tau apa dalam fikiran penjual-penjual pil gugurkan kandungan ni. Tak rasa sikit pun berdosa ke? Tak rasa sikit pun bersalah ke? Korang dah bersubahat bunuh bayi yang langsung tak berdosa tu. Takkan sebab hanya nak fikirkan keuntungan je. Takkan sebab hanya nak fikirkan duit je sampai sanggup buang sifat perikemanusiaan tu?

Aku merayu. Aku melutut merayu kat korang.. tolong jangan bunuh bayi yang tak berdosa tu. Tolong berhenti bunuh anugerah Allah yang tak tau apa-apa tu. Tolong jangan seksa bayi yang terhasil daripada dosa korang sendiri tu.

Ini lah jadinya bila urusan perkahwinan dibebankan dengan macam-macam adat dan jugak perbelanjaan. Makin ramai yang tak minat nak kahwin tapi terus buat Shortcut dengan berzina.

Kepada remaja-remaja Islam. Berhentilah berzina. Berhentilah ikutkan nafsu. Seks ni memang lazat, memang sedap dan memang nikmat. Tapi nikmatnya tu sekejap. Fikir sikit apa akibat dia di kemudian hari. Kalau tak mengandung, terkena jangkitan HIV dan jugak Siflis. Fikir sikit muka mak bapak korang tu. Jangan buat malu Family. Yang perempuan pun, jangan Simply-Simply bagi benda yang Bf korang nak. Dia nak sedap je. Lepas tu lepas tangan. Bila dah lepas tangan mulalah korang nak gugurkan anak yang tak berdosa tu. Lepas tu mulalah timbul penjual-penjual pil gugurkan kandungan ni.

Sorry Brother-Brother dan jugak Sis sekalian. Kalau marahkan aku sebab aku tegur ni, aku minta maaf sangat-sangat. Nak tak nak, aku kena tegur. Aku kesiankan bayi-bayi yang tak berdosa tu. Dorang tak bersalah apa-apa pun. Tolonglah. Aku merayu, jangan bunuh bayi-bayi yang tak berdosa tu.

instagram jual pil gugurkan kandungan bayi,

instagram jual pil gugurkan kandungan bayi,
instagram jual pil gugurkan kandungan bayi,



instagram jual pil gugurkan kandungan bayi,

instagram jual pil gugurkan kandungan bayi,

Ini yang dah terbongkar. Agak-agak berapa banyak lagi yang belum terbongkar?



3 comments.. read them below or add one

fairus fairus 01 October, 2015
Aduhai... Tak terkata apabila ada yang sanggup gugurkan kandungan sedangkan masih ramai lagi orang yang mahukan anak tetapi belum dikurniakan lagi rezeki itu.
ma ❥ ma ❥ 01 October, 2015
eee macam2 la skrg ni. tak takut allah kee :(
AzzAMasturA AzzAMasturA 04 October, 2015
astaghfirullahalazimmm .... siap ada guideline ye ... semoga ahli keluarga kita dan diri sendiri terhindar dari perbuatan mungkar ... amiinnn :'(