Hero Burger Bakar

Hari ni aku nak update entri yang serius pula. Kadang-kadang aku rasa berdosa bila asyik buat korang ketawa sampai bontot krem. Baiklah, kita terus kepada hero burger bakar. Siapa yang jadi hero untuk burger bakar ni? Aku kah? Tak mungkin sebab aku ni vegetarian. Ok, tolong jangan tertipu. Hahaha. 

 Tanpa membuang masa, jom kita terjah gambar-gambar di bawah untuk mengetahui siapa hero burger bakar.








Nampak? Hero Burger Bakar ni yang sebenarnya adalah sebuah kedai burger bakar yang baru muncul di Penang. Ini sebenarnya adalah satu berita baik untuk orang-orang Utara yang ingin merasa sendiri keenakan rasa daging burger bakar. Tengok pun dah tau memang sangat-sangat menyelerakan. Home made dengan resipi yang tersendiri. Aku sarankan korang-korang yang berada di Utara untuk terus terjah ke sana. Pasti tidak akan wujud rasa penyesalan. 

Ini pun sebenarnya kedai salah seorang sahabat aku. Sebenarnya dah lama beliau nak aku buat satu entri khas untuk kedai ni, tapi aku sering sibuk dengan hal lain. Haha. Sorry sangat-sangat bro. Tapi hari ni, aku dah pun membuat satu entri khas untuk Hero Burger Bakar. Tapi nampak pada sambutan, Alhamdulillah. Semakin ramai yang mengunjungi kedai beliau. Kepada yang ingin mencuba burger bakar ini, boleh lah mengunjungi:-

Astaka Stadium Bandaraya, Penang, Malaysia
Mon: 6:00 pm - 12:00 am
Wed - Sun: 6:00 pm - 12:00 am

Ataupun boleh hubungi Hero Burger Bakar untuk pertanyaan lebih lanjut di talian 
01126420334


Err, rasanya -GADIS SEMASA- ni boleh lah singgah ke kedai burger bakar ni kan?? Hehehe. Dah dekat sangat dah tu. Heh heh.

P/S : pada entri semalam -INI- , ada juga yang menjawab dengan tepat. Hehe. Siapa dia yang telah menjawab dengan tepat tu? 

Beliau adalah --> SI DIA <--

Baiklah. Disebabkan aku tak berapa mampu nak bagi hadiah berbentuk wang ringgit mahupun harta benda, aku bagi hadiah yang berbentuk visitor. Hehehe. Jadi, moh terjah blog beliau secara ramai-ramai dan membabi-buta.


{ 48 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown 30 June, 2012
tak rasa lagi makan burger ni.. adehh~
dhiashahida dhiashahida 30 June, 2012
sangatlah terliur melihatnya..wee
Yana Yassin Yana Yassin 30 June, 2012
alah, baca dah terliuq, tapi jauh lah pulak.
- - 30 June, 2012
adess..hai burger oh burger..wawawa...lapar-lapar
miss Fyqa miss Fyqa 30 June, 2012
lama x makan burger.. *sikit punya jauh.. Huwaaaaaaaaaaaaa.
Unknown Unknown 30 June, 2012
da lme teringin nk try

sedap nmpak
Unknown Unknown 30 June, 2012
da lme teringin nk try

sedap nmpak
Korn Ahmad Korn Ahmad 30 June, 2012
Penang? alamak.. tapi area seberang la plak.. bila masa aku nak pgi nie... Kalo Boni turun Penang halo2 aku yerp bro...
Mira Maisara Mira Maisara 30 June, 2012
haha. tetibe telan air liur. serius. :]
PCL PCL 30 June, 2012
burger yg dulu kat Selayang tu pon x smpt nk terjah lg bro , ni mai lagi...haha kat Penag plk tuh...sempoi, info terbaik bg peminat burger..

psst..aku terjah link2 kamu kat sini.
Noor Maizan Noor Maizan 30 June, 2012
wahhhh terharu sangat , men redah je jawab semalam tu,ehehehe...

burger tu bt kite nak pengsan la,ya Allah sedapnyaaaaa rupa dia.mana nak cari kt noghori smbilan neeyyy ..ayokk
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 30 June, 2012
alamak ?? dekat utara d nun... jauhnya.. macam mana org selatan nak pekana burger nie ? =.=

*susah law dah terliur.. cik bOni.. Post kan Ke johor boleh :P
nasir hamzah nasir hamzah 01 July, 2012
wah ni kalau nh aku turun penang nanti blehlah rasa buger bakar ni.. tapi bila ek aku nak sampai penang lagi? ekekek.

peh memang cukup mengiurkan..
DEZAMAN COTTAGE DEZAMAN COTTAGE 01 July, 2012
aik....macam kenai ja gambar burger tu....macam lebih kurang jer ngan yang nie http://www.facebook.com/photo.php?fbid=170094906452131&set=a.170013053126983.34592.169342259860729&type=3&theater hehehehe
AnonymousAnonymous 01 July, 2012
Kalau balik penang.. confirm aku try p.. tue pun kalau aku p bayan lepas laa..
bgtau mmbr joni @ zack dpt diskaun.. ha ha..
Unknown Unknown 01 July, 2012
Alhamdulillah aku org utara...yes!!!tunggu kepulangan aku..haha
Myra Jay Myra Jay 01 July, 2012
Bila tgk beger-Wowww menguji deria rasa betul, bila baca lagi, eh!!! kat Penang rupanya... So boleh p teqhejah la..

Eh!! sat, cik secret tu dok area mana ek? boleh la plan untuk ngedate kat situ nanti :D
Siti_btp Siti_btp 01 July, 2012
Sangat menyelerakan!!
Berhati-hatilah dgn pemakanan kita..

Aku Bekas Pesakit Kanser!!
Unknown Unknown 01 July, 2012
HEY..BAGI SIKIT BURGER TU..
Unknown Unknown 01 July, 2012
boni..pomote jee kee??tester??bak mai lah sini burger tue..kite share2..pat pat..=) sedapnyee
anamizu anamizu 01 July, 2012
perhhh todia! dia punye meleleh tak tahaannnnnnnnnn T________T








Luv,
cik ana
Mek Onie Mek Onie 01 July, 2012
agak-agak kalau onie turun penang boleh belanja dak?hahahaha
Unknown Unknown 01 July, 2012
area penang ye? oh, tengah dekat penang ni.. nak g tengok lah.. eh, n try sekali.. erk, satu lagi blog telah melangkah ke alam berdomain.. tahniah..
si kiut lavender si kiut lavender 01 July, 2012
adeis..mengancam siot tgok burger dia
dahla kita ni peminat tegar burger nih..
Unknown Unknown 01 July, 2012
nyummmmmm.. selera gila tgk burger size king ni. tu baru burger. :D laaa.... meleleh air liur.. im new here :D
Unknown Unknown 01 July, 2012
nyummmmmm.. selera gila tgk burger size king ni. tu baru burger. :D laaa.... meleleh air liur.. im new here :D
NAL NAL 02 July, 2012
sedap jer tgk cheese tu...
LYSSA FAIZUREEN LYSSA FAIZUREEN 02 July, 2012
GADIS SEMASA ? perghh. Semasa lah sangat kan ?? HAHAHA .
msredcheesecake msredcheesecake 02 July, 2012
Takjadi nak ngidam.... Delivery ke shah alam takde ke?
Ezad Skytech Ezad Skytech 02 July, 2012
kat Penang...jauh sgt tu...kalau turun sana boleh la g cuba nanti...huhu~
حاني رملي حاني رملي 02 July, 2012
adeh..suka taw post2 pasal grill burger ni..org dah la teringin..haha
Geng Borak Geng Borak 02 July, 2012
tu diaaa... macam2 dah burger bakar skrang nih.
afzalsukasuki afzalsukasuki 02 July, 2012
besar kemain camno la aku nak makan cenggini
hazman aka species1980 hazman aka species1980 02 July, 2012
Nanti....kalau balik kampung kat PENANG nak pi cari la BURGER nie.... yummy
Arina Shamsul Arina Shamsul 02 July, 2012
hadoiii..terpercik air liur saya..hahaha.

jauh gila dengan tempat saya..camna nak makan..oder online boleh?hahaha.
akhiyy akhiyy 02 July, 2012
perhh..perut tngh lapar tngk gambar ni..memang leleh la air liur..hahha..jauh la kat penang..
Unknown Unknown 03 July, 2012
abg boni.. mintak tolong.. nak tau, boni beli domain katne? kih3x, baru dapat komisyen dri jobdirumah n clickbank sekali.. so, nak guna duit tu utk beli domain sendiri..
Cendol Cendol 03 July, 2012
ish! terlapo pulak tngok burger ni!!
Unknown Unknown 03 July, 2012
yeah!!!! burger bakar memang sedap dan nyummy! hehehe
crystalzerosix crystalzerosix 04 July, 2012
burger bakar...dah jadi fenomena plak skang yer...menu pilihan utama masa kini...belum dpt rasa lg...insyaallah akan cuba :)

my fotoblog:
http://gambarankasar.blogspot.com/2012/06/putrajaya.html :)
Ayu Ayu 04 July, 2012
YM tak penah makan lagi.Bila la agaknya,Boni nak banje YM ngan Yayan nie, erk?ekekeke
Saya Disini Saya Disini 04 July, 2012
wah..sedpnye..sy xpernah mkn burger cm ni..mesti sedp ni
Myra Jay Myra Jay 05 July, 2012
@Myra Jay

Ada plan nak terjah Hero Bakar ni.. Tak tahan dok tengok gambar..
Harap dapat singgah sebelum posa ;D
fae jamal fae jamal 13 July, 2012
mak ai! kecur air liur tgk burger bakar tuh boni oi...haih!