Buat Malu Industri Filem Malaysia Je!!

Gila! Lama gila tak update! Lama gila tak online! Semua gara-gara kejadian ni.

Baru-baru ni aku shoot satu filem, 'Jinak-Jinak Jin Bertendang' yang akan keluar hujung tahun ni. Bila sampai part aku, memang dengan bersungguh-sungguh aku akan memberikan yang terbaik untuk pengarah dan krew-krew yang lain. Tapi tiba-tiba aku kena sergah dengan tuan pengarah filem.

" Engkau yang kacak di sana!! Siapa sebenarnya kau ni?!!"

Menggelegak darah muda aku ni. Rasa macam nak tampar laju-laju bibir pengarah filem tersebut yang seksi terjuih tu. Aku yang punya glamer ni pun tak kenal! 

" Encik! Kalau encik tak kenal saya, lebih baik encik jangan buat filem! Buat malu industri perfileman Malaysia je! Balik rumah bergurau dengan sugar glader peliharaan lagi bagus! Bengong nate berokl!!",teriak aku melepaskan segala aura kemarahan yang terpendam dari tadi. 

Belum sempat aku meneruskan makian yang serba caca marba tu, secara tiba-tiba aku tertoleh ke arah satu cermin yang besar dan menampakkan keseluruhan diri aku.

"Huh! Dah lah tuan pengarah! Hilang mood saya hari ni! Saya nak balik! Bye-bye semua!! What the fishball!!",teriak aku sambil berlalu meninggalkan set pengambaran tersebut. Dan yang paling membuat aku terkedu, baru aku teringat, aku adalah Boni! Aku adalah seorang blogger+vlogger sambilan!! Aku bukan Shahrizal Jaszle! Puii!!!

Shahrizal Jaszle. Sumber gambar www.ohbulan.com
Ok! Ni cerita tipu ok! Hahaha. Sebenarnya ada sebab-sebab tertentu yang menyebabkan aku tak boleh nak online. Serius aku rindu nak menaip. Dan yang paling serius, aku rindu kat semua kawan-kawan blog yang lain yang sudi juga merindukan aku yang tak berapa nak senonoh ni. Sorry guys, aku tak dapat nak update macam biasa dan tak dapat nak BW macam biasa. Rindu gila kat korang. 

Dalam entri Jelajah Suria FM ni, ramai gila yang minta video aku duet lagu ombak rindu tu. Tapi memang tak ada. Sebab semuanya last minute. Aku tak sempat nak minta tolong kawan untuk rakamkan video tu. Tapi, InsyaAllah 24 hb Jun ni, bersamaan hari ahad ni, aku akan sekali lagi turun ke Tesco Rawang untuk sekali lagi memasuki pertandingan yang sama. Kali ni misi untuk menebus kekecewaan 2 minggu lepas. Lagu favourite aku pun dah ada dalam senarai lagu-lagu pertandingan tersebut. Rasanya pihak suria fm ada terbaca entri aku tu kot. Hahaha. Jadi, rasanya aku akan turun untuk berentap lagi bersama pasangan duet aku. Kalau sesiapa yang sudi datang untuk bagi sokongan moral kat aku, boleh lah terjah Tesco Rawang ahad ni. Hehehe. 

P/S : Tak tahu lagi bila boleh online lagi. Sedihnya.

{ 51 comments.. read them below or add one }

Korn Ahmad Korn Ahmad 21 June, 2012
hai abg shahjaszle... bibir u suwit lah.. aumm.. hahaha
apesal kat tesco rawang, apesal tak kat penang.. aiyokk jauh tuu....
Unknown Unknown 21 June, 2012
ceh beria bce cte tipu y atas tu
mujagirl92 mujagirl92 21 June, 2012
i miss you too la abang boni,,, sebulan tk online mcam nk gile,, kih3,, baru balik rekrut ni,, hitam legam dah muja,, sedey :(
ceklala ceklala 21 June, 2012
yeayy da kembali..eh jgn la susah nk update lg..ape cite ni? cer cite skit pelissss! hahahah
Myra Jay Myra Jay 21 June, 2012
Welcome back to blog arena..
Semoga kebizian akan segera selesai dan kembali berblog ye.. ;


p/s: Sekali pandang tgk gambaq Shah Jaszle memang ada iras2 gak ngan Boni sikit2..heheee
bella bella 21 June, 2012
ehhhh rinduuu la...rindu entry boni je...hehehe...:P
Unknown Unknown 21 June, 2012
Lama x update blog kan... Sian Boni... take care..

Good luck Boni..
Aien Not Alien Aien Not Alien 21 June, 2012
dah tak sibuk nanti kembali update ya boni...eh sharizal jaszle la..hehe
NAL NAL 21 June, 2012
hot betul abg shahrizal jaszle..nak signnnn boleh ? hahaha
AnonymousAnonymous 21 June, 2012
xpe.. dah tak bz baru update kan.. harus diutamakan perkara yang penting dulu ^_^
Unknown Unknown 21 June, 2012
ahahahaha..bace tajuk punyelah real gile ingat kan ape..huhh..hahaha..terbaik.kite sukesukesuke =D
fairus fairus 21 June, 2012
PRGHH.. SUSPEN GILE BACA CERITA YANG PERTAMA TU.. INGATKAN BETUL.. MAKLUMLAH, BARU-BARU NAK KENAL ENCIK BONZ...
are_lin@yu are_lin@yu 21 June, 2012
gempak lah..patut lama tak nampak..selalu ada ja kat blog ayu..hehe
fae jamal fae jamal 21 June, 2012
knp dah jarang online?huhu
Nurrul Hazieqah Nurrul Hazieqah 21 June, 2012
Beeerrr.... hari2 ku bertambah sedih bila cik Boni tak hupdate ! Rindu sama entry merapunya... haha :P

*Jinak2 Jin tendang eehh , jadi watak ape ? lalala Jinjang ? :O
m!3yr4h_LolLy m!3yr4h_LolLy 21 June, 2012
ingatkan adik shahrizal jaszle. kikiki

nape jarang online nie ? adoi
Cik Pena Cik Pena 21 June, 2012
Owah patutlah..lamo xnampak...heheehhehe
Arina Shamsul Arina Shamsul 21 June, 2012
tu la pasal sll juga jeling2 bloglist tempat boni duduk di blog saya tu..tapi tak berganjak2 .

terfikir juga myb si boni ni dah kurang confident dgn kekacakan beliau tu pasal tak update tu haha.

kalau kat johor saya siap bawa bunga manggar dan kompang suppot boni nyanyi tau.tapi nasib baik kat rawang,save budget aku sewa pasukan kompang tersebut.muahahahaha.

good luck boni :) kalau dah jadi retis nanti jangan lupa kat kami tau..haha.
Unknown Unknown 21 June, 2012
Kali ni jgn tersandung lagi tau, mcm hari tu. Mandi limau sebelum pegi ...hehe..

psst...takpe la kalau tak jengok kita ni, siapa la kita kan? bukan artis pon...
Mr.She Mr.She 21 June, 2012
abam boni~ rinduuu! hemohemo :3
Ayu Ayu 21 June, 2012
Tu la, Ym tertanya-tanya gak mana pi la adik YM nieh...lama tak nampak batang idong.ekeke...rindu pula ngan celoteh dier..:)
Yana Halim Yana Halim 22 June, 2012
tertanya-tanya jugak ke mana pergi si Boni. sibuk berkarok rupanya....
Ikaa Sharin Ikaa Sharin 22 June, 2012
bangg , nak otograp bolee ? gua miss you so strong laa bangg :D
Zul De Alexis Zul De Alexis 22 June, 2012
kah2..aku igt betul2 ang jd pelakon td...serius cerita mcm betul!
ஜ miss klanika ஜ ஜ miss klanika ஜ 22 June, 2012
egt kan dah bergelumang dlm bidang perfileman td . kalah shah jazle kalo betul :P
are_lin@yu are_lin@yu 22 June, 2012
untuk boni ;-)

http://coratcoretkuini.blogspot.com/2012/06/5-blogger-lagisiapa-yer.html
Cendol Cendol 22 June, 2012
haha ape ke sengal sengal tulang ni membace entry kamu haha lawak der
msredcheesecake msredcheesecake 22 June, 2012
hah... nanti jgn lupa record yep....

tetiba terasa nak tahu berapa umur mr boni ni... terserlah ketidakmatangannya...

kbai..
Sayidah Nafisah Ruslan Sayidah Nafisah Ruslan 22 June, 2012
gudlak untuk pusingan seterusnya.. bila2 free buat lah quick update ek.. hehe
miss Fyqa miss Fyqa 22 June, 2012
nak sain.. haha..

ohh busy yer...
Unknown Unknown 22 June, 2012
haha..perghh ! lu belakon ka ? bhahahahaa...memey terbaik..gua baru tau beb... apa-apa pun, kalau nak blogging , aku tunggu beb entri seterusnya .. :) ..enjoy dgn apa je yg dibuat tu ..selamat maju jaya
SuparMan SuaRez SuparMan SuaRez 22 June, 2012
Perrghh..Perasan!! Hahaha
Bha,,,Gud Lucck Bro..Huhu
Sarah Mnasir Sarah Mnasir 23 June, 2012
en boni kita busy gak eh ? blog da jrg berupdate.. hehe
nasir hamzah nasir hamzah 23 June, 2012
What the fishball.. Apakah? ahahaha..
awat boni sibuk sangat? ada projek besar ka.. ehehh apapun take boni..

http://blognasirhamzah.blogspot.com/
Unknown Unknown 23 June, 2012
perghhh..ko semakin sibuk gila...allah yusahil alaik...teroz tabah bro!!
littledolphin littledolphin 23 June, 2012
hahahaha.lain kali tgk cermin dulu :p

sorry kawan,lama tak singgah.saya lama dah tak blogwalking.

rindu kawan jugak!


p/s dua-dua blog still aktif ,kawan :)
ctk ctk 24 June, 2012
apa yg ko nampk time tgk cermin tu>???hahaha


*goodluck 4 the contest...
حاني رملي حاني رملي 24 June, 2012
what the fishball?!! haha gelak mcm org gila bila bc pktaan tu.. btw, apakah yg mnyebabkn anda bizi..sibuk shooting g ye..hahah
Erra Fazleen Mohamed Adnan Erra Fazleen Mohamed Adnan 24 June, 2012
wahh same la da lame xupdate.. huh buat suspen jek.. haha
Ezad Skytech Ezad Skytech 24 June, 2012
> haha..berangan nak jadi artis ke boni..?

aihh...ko mcm sama dgn aq je boni...lama tak update...hee...
LaLa mhdnor LaLa mhdnor 24 June, 2012
rindu kat boni, kehkehkeh
Mek Onie Mek Onie 25 June, 2012
ceritaaaaaaaaaa,aishhhh -..-" sabo jela,hii...online la online la :D
anamizu anamizu 25 June, 2012
perhh guwa dah 99.99% nak pecaye kata2 dusta mu ittew wahai Boni..

sipbek la last2 lu buat pengakuan berani mati bahawasanya semua itu dusta belaka.. hahahaha


owhh lu masuk Duet OK Tesco Suria FM? la kat Tesco Rawang??? aiseh arini dah 25hb.. melepas nak nengok =P


best of luck Boni ! ^___^






luv,
cik ana
Mawardi yunus Mawardi yunus 26 June, 2012
ok bai bro, teringn nak jadi retis letew.. hahahahhah
Hidayah Hidayah 26 June, 2012
alahai...

lamanya tak jengah entry "lelaki perasan kacak" ini.. :P

sebok yer...........

ermmm....sebok dengan makwe..?
dengan tunang...?
dengan isteri.........?

hehe...

takpe lah boni...

biarlah boni hapdet setahun sekali...kak dayah akan tetap letak link boni kat side bar kak dayah....masih byk lagi entry lama tak abis baca... jadiklah buat pengubat rindu nak baca entry yang giler-giler......

RINDU pada entry , bukan pada tukang buat entry.sekian...

**********************************
mie mie 27 June, 2012
baru nak minta autograph..
ehehhehee
Man Man 27 June, 2012
ah terkena den. ingat kan cerita btul..
si kiut lavender si kiut lavender 28 June, 2012
bkan men femes lagi dia..

nak autograf encik artis..hik2..^^,
AmyZana AmyZana 30 June, 2012
Busy memanjang ek sejak jd artis nih *ewah*