I'll Be Back

Maaf kalau ada pembaca setia blog ni yang ternanti-nantikan kemunculan artikel yang penuh dengan gaya dan kemachoan dari aku. Lately I'm so so so Busy Like A Perdana Menteri. Nak buat macam mana. Ikut seruan Ahmad Maslan kena buat dua tiga kerja dalam satu masa kan.

Tapi dah buat dua tiga kerja dalam satu masa depa nak pungut cukai lak kat peniaga Online. Bikin wa panaassss je.. Kerja Non Stop takde rehat, depa sedap-sedap je nak rompak aku. Penat woii!! Try lah jadi aku baru tau erti kepenatan terhebat. Dahlah penat, kaya tak jugak. Kahwin tak jugak! Hahaha.

Ok. Aku tinggalkan korang dengan video-video terbaru aku ye. Harap dapat mengubat kerinduan korang kat aku yang amat kacak dan dipenuhi dengan iltizam ni.


1. IKLAN GANGSTER (THE UNTOLD STORY)

2. JENIS-JENIS GELAK

3. MIRA FILZAH VS JANNA NICK VS ULTRA QALIF

0 comment... add one now