Cara-Cara Untuk Melupakan Kekasih Lama

Cara-Cara Untuk Melupakan Kekasih Lama

Ada antara kita yang bercinta sakan tetapi putus cinta di pertengahan jalan. Ada juga yang dah pun bertunang tetapi ditakdirkan untuk tidak berjodoh bersama. Perkara tu memang sangat-sangat menyedihkan dan mengecewakan.

tips-tips untuk melupakan kekasih lama, cara-cara untuk melupakan kekasih lama, cara-cara untuk melupakan bekas kekasih, tips-tips untuk melupakan bekas kekasih, cara-cara untuk melupakan cinta lama, tips-tips untuk melupakan cinta lama
kredit
Aku dulu masa zaman jahiliah, lagi teruk. Masa putus cinta, susah betul untuk aku melupakan kekasih lama. Sampai satu tahap, aku mengambil langkah mudah dengan tidur sepanjang masa. Nasib baik aku tak gila. Otak aku masa tu dah  jadi tepu.

Jadi, malam ni aku ingin berkongsikan beberapa tips dan cara untuk melupakan kekasih lama. Ia sebenarnya diadaptasi daripada entri blog Cik Epal di mana aku rasa tips yang dia kongsikan amat menarik dan ringan untuk dihadam oleh semua orang. Jadi, aku memfizikalkannya di dalam bentuk video yang ditambah dengan beberapa idea dan elemen-elemen komedi Boni Kacak. Jadi, jom sama-sama kita saksikan video tentang tips dan cara-cara untuk melupakan kekasih lama.


{ 25 comments.. read them below or add one }

wawa zulkefli wawa zulkefli 24 November, 2013
plis bang , plis laaa. saya nak menangis ni. kakakakaka
Unknown Unknown 24 November, 2013
Serisu nak menangis. Serius. Hahahaha
hana hana 24 November, 2013
mula-mula kelakar.. lawak cara dia nangis. hahaa.. *baru tgk :P
munir ardi munir ardi 24 November, 2013
terlihat sangat expert masalah ini dah berapa kekasih yang berhasil dilupakan he he?
Unknown Unknown 25 November, 2013
hahahahah apa apa pun video ni memang best heheheheh
Budak Nakal Budak Nakal 25 November, 2013
Babak perkenalkan produk tu x lh bela hahaha
fairus fairus 25 November, 2013
HAHA.. TERBAIK.. RAJIN KAU BUAT VIDEO BRO..
Unknown Unknown 25 November, 2013
tengok Boni punya video terus lupa hahahaha...

lawak lah Boni...
Cik Itah Cik Itah 25 November, 2013
main tahi hidung?! hahhaha agak+ la..adoii kelakar :D
Hafiz Hafizol Hafiz Hafizol 25 November, 2013
tak berani nak tengok hahahaha
Unknown Unknown 25 November, 2013
belom tengok ,,da tahu kejam..
haha. sungguh kreatif la die ni
keep it up !
AnonymousAnonymous 25 November, 2013
hahahahahahah..pecah perut la mr.boni..hahahahhaha
Bro Framestone Bro Framestone 25 November, 2013
Eh? Hang pernah ada kekasih ke Boni?
Hidayah Hidayah 25 November, 2013
Ngahahahaha hahaha. . Cayalah boni!

Suara jelas.
Punchline ontime!

Puas hati..

Good job!
Azza Afdzal Azza Afdzal 25 November, 2013
xboleh nak tengok la line slow...mcm mana ney??? hihi
Siti Fatimah Mokhtar Siti Fatimah Mokhtar 25 November, 2013
tak terkomen ! asyik dok gelak , haha
Akmal Aizat Akmal Aizat 25 November, 2013
Tips terbaik untuk yang baru putus cinta. Jodoh pertemuan Tuhan tentukan yang terbaik untuk kita.
Miss N™ Miss N™ 25 November, 2013
hahahahaha...
hahahaha...

nak komen ni je boleh tak..?

hahaha..sakit perut tahu..!
grrrr
Juliet_iRa~" Juliet_iRa~" 25 November, 2013
hahaha lawak :p

alaa xyah ssh2..kawin je ;)
Suria Amanda Suria Amanda 25 November, 2013
Wakakaka.....adeh....gelak jp guling2...
Hafiz Rahim Hafiz Rahim 26 November, 2013
serius talk..kalau bab putus cinta ni..dulu waktu aku putus cinta, aku suka lepas geram dengan moto..full throttle beb..tapi tu dulu la. hehehe
Unknown Unknown 26 November, 2013
Ini bukan pengalaman sebenar ke...